• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.



    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan. Verdediging is klaar en iedereen zit in de eetzaal. Iedereen heeft vrijetijd.


    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Je bent ongelooflijk. Net aangereden en waar maakt meneer zich druk om? Zijn uiterlijk,' Ik lach met haar mee. Ik was van plan mijn gezicht zelf schoon te maken maar dit vond ik ook goed. Die dokter deed er trouwens erg lang over. 'Nee niets dankje. Maar waar waren we voor ik werd aangereden?' Ik moest eerlijk zeggen dat ik weet dat ik op stond en de trap af ging en dan word het zwart.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik bijt nerveus op mijn wang en begin spullen bij elkaar te rapen. Mobiel geld auto sleutels al dat soort dingen. Moose hobbelt wat achter me aan. 'Sem!' Ik ren naar Luke zijn kamer en haal zijn totum die al ongeduldig op me zit te wachten.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik haatte ziekenhuizen, de sfeer was er altijd een beetje deprimerend en het duurde echt te lang voor je geholpen werd. Wie weet was er wel een spoedgeval tussen gekomen, of meerdere.
    Toen Luke me vroeg waar we waren haalde ik mijn schouders op.
    'Dat doet er niet toe, dat wil je je niet eens herinneren,' verzekerde ik hem met een glimlachje.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Dat doet er niet toe, dat wil je je niet eens herinneren,' Ik haal mijn schouders op en knik dan. Voor ik nog wat kan zeggen vliegt de deur open en komt Liam binnen. Hij ziet bleek en kijk me met grote ogen aan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik stond inmiddels het doekje af te spoelen, toen Liam binnen kwam stormen. Perfecte timing.
    'Luke! Is alles oké?' Ik kijk Liam even aan.
    'Hij is net aangereden, lijkt me sterk dat alles oké is. Zal ik jullie even alleen laten?' vroeg ik vervolgens.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Hij is net aangereden, lijkt me sterk dat alles oké is. Zal ik jullie even alleen laten?' Ik werp Katherine een blik en ga op de stoel naast Luke zitten. 'Mam en pap komen eraan ze zijn Alisson gaan halen van een vriendinnetje ik denk dat ze er zo zijn.' Ik gebaarde dat Katherine kon blijven. 'Wil je ze anders bij de deur opwachten?' Ik kijk Katherine bijna smekend aan.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik kan jullie lieve snoetjes toch niet weigeren?' grijnsde ik en liep de deur uit. Goed, twee ouders met een joger meisje. Ik was vergeten hoe oud Alisson is, anders kon ik hen makkelijker herkennen. Maar ouders en een dochter moet ook wel lukken, zoveel zouden er hier niet rondlopen.
    Dezelfde dokter als wie ik eerder had gewenkt, scheen me te herkennen en gebaarde opnieuw dat hij zo zou komen. Ja ja, die ken ik.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Heb je pijn?' Vroeg Liam toen Katherine weg was. Ik haalde mijn schouders op. 'Het ziet er erger uit dan het is.' Stelde ik hem gerust. Ik hoopte dat Alison niet zou flippen, ze kon niet goed tegen bloed. Maar goed ze was ook nog klein. 'Ze zijn er ze parkeren de auto nu.' Zei Liam terwijl hij zijn telefoon weer weg deed. Ik knikte. 'Wat is er precies gebeurt?' Ik haal mijn schouders weer op. 'Geen idee.'

    [ Hoe oud is Alisson ook alweer?:3 en kun jij zo een nieuw topic openen? Voor mij is dat nogal moeilijk vanaf de iPod.(': ]


    everything, in time

    [Ja is goed doe ik! Alison en Sarah waren een tweeling dus Alison is nu net 8 jaar.]

    [Topic is er! KLIK

    [ Oh ja, klopt! Faal.:'D Thanks. ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    In het raam zag ik mijn eigen spiegelbeeld, gelijk begon ik mezelf te fatsoeneren. Je kon wel zeggen dat ik enige deuk voelde om een goede eerste indruk te maken.
    Zodra ik de mensen de hoek om zag komen, herkende ik ze. Nou ja, je kon wel zien dat het de vader van Luke en Liam was. Pas toen ook Alisson de hoek ook kwam, hield ik mijn adem even in. Ze leek precies op Sarah.
    Snel schudde ik mijn hoofd, koppie erbij!
    'Hallo, meneer en mevrouw Sanz? Ik ben Katherine Fowler, u heeft mij aan de telefoon gehad,' stelde ik mezelf glimlachend voor terwijl ik mijn hand uit stak.
    'En jij moet Alisson zijn, een eer je te ontmoeten,' glimlachte ik, maar ze was duidelijk nog een beetje verlegen.
    'Is het.. Heel erg?' vroeg Luke's moeder voorzichtig. Ik schudde mijn hoofd.
    'Het ziet er erger uit dan het is. Luke voelt zich naar omstandigheden goed. Kom, ik leid u naar binnen,' zei ik en erna liep ik de kamer binnen.
    'Luke, visite,' lachte ik.


    everything, in time

    [ Ik had al een nieuw topic gemaakt stuur link wel.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ dat is wel heeeeel vroeg dan. Mag eigenlijk niet eens.:3 ]


    everything, in time

    [ Nee, ik had toestemming xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'Luke, visite,' Ik draai net als Liam mijn hoofd naar de deur. Mijn moeder kijkt me met grote ogen aan en Alisson kijkt vanachter haar rug naar me. 'Ik bijt niet.' Lach ik naar haar. Liam gaat naar ze toe om ze te begroeten. Hij tilt Alisson op en agan met haar op zijn schoot weer zitten. 'Gaat het wel? Je ziet er verschrikkelijk uit.' Mijn vader lacht naar me. Hij heeft hetzelfde blonde haar en mijn ogen. Ik leek erg op hem . Alison en Sarah leken op mijn moeder. Liam leek meer op zijn moeder waardoor hij erg buiten het plaatje viel. Dat was jammer. 'Het gaat.' Grijns ik terug.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt