• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    MsTomlinsonx schreef:
    (...)

    Dan zou het wel onder harry potter staan niet one direction (:


    die 2 dingen heb ik eerlijk gezegd niet eens gezien... ^_^" stond bij actief he ^_^"


    Ligt and Darkness are both very different..

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    En wat in hemelsnaam ziet hij in haar? Ze is niet eens bijzonder mooi (alhoewel dat dat natuurlijk subjectief is, maargoed). Ik snap dat dus echt niet. 14 jaar verschil is veel hoor. En ik zou het echt vreemd vinden als zij kinderen hebben, hij is zelf wettelijk nog een kind...

    Ik ben geen One Direction fan, maar dit vind ik echt vreemd. :'D


    Save me from myself.

    Het is toch uit?
    Btw, Harry gaat nu echt geen kinderen nemen als zijn cariere net op start en hij pas bijna achttien is... en dan gaat caroline bij hem weg omdat het anders te laat word en ze geen kinderen meer kan krijgen...problem solved


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ik vind het trouwens ook als harry toe stemt heel dom en naïf... de meeste mensen die op zijn zeventiende met iemand hebben blijven echt niet bij elkaar... hier krijgt hij spijt van...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Haha, ik ben denk ik de enige die niet weet wie Caroline is?


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn mama is 50 en heeft een vriendje van 32. :W


    Life is hard and then we die

    Westwick schreef:
    Haha, ik ben denk ik de enige die niet weet wie Caroline is?


    Ze heeft bij de Engelse x factor gewerkt of werkt er nog steeds en daar is ze blijkbaar Harry tegen gekomen maar ik denk dat je nu wel weet wie ze is


    Physics is awesome

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    En wat in hemelsnaam ziet hij in haar? Ze is niet eens bijzonder mooi (alhoewel dat dat natuurlijk subjectief is, maargoed). Ik snap dat dus echt niet. 14 jaar verschil is veel hoor. En ik zou het echt vreemd vinden als zij kinderen hebben, hij is zelf wettelijk nog een kind...

    Ik ben geen One Direction fan, maar dit vind ik echt vreemd. :'D


    Ik blijf het zelf maar een rare relatie vinden hoor. Men is er absoluut van overtuigt dat ze samen zijn, maar waarom zegt Harry dan altijd dat hij single is. Volgens mij zou Harry nooit met kinderen beginnen hoor! (: Ik ben even oud als hem en ben daar zelf nog helemaal niet aan toe! Ik wil eerst van Harry horen of hij wel degelijk samen is met Caroline voordat ik ga oordelen. Maar als ik een mening wil volgen volg ik die toch van Amina hier (; x


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    MENSEN MENSEN ALLES IS OVER HARRY HEEFT HET GISTEREN MET CAROLINE UITGEMAAKT!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    MsTomlinsonx schreef:
    MENSEN MENSEN ALLES IS OVER HARRY HEEFT HET GISTEREN MET CAROLINE UITGEMAAKT!

    Ik dacht wel dat het niet lang geduren (:
    Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Frustrated schreef:
    Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Laat ze dan lekker gelukkig zijn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LPayne schreef:
    (...)
    Ik dacht wel dat het niet lang geduren (:
    Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:



    Ze houden nog van elkaar, hoor.


    Firm believer of all that is magic

    Het had z'n moeder kunnen zijn.. haha xD maar dat moeten ze zelf weten toch? :)

    Bronte schreef:
    Mensen die door dat nieuws depri worden zijn echt zielig, als zij nu kinderen wilt met Harry, dan moet zij dat toch weten.

    .. en die mensen zijn hard toe aan een eigen leven. Wees blij voor je idool, zeg..


    ars moriendi