• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Souza schreef:
    What? O_O
    No offence en met respect voor Caroline, maar dat mens is gek in haar hoofd. Ik vind persoonlijk dat 17 jaar daar écht te jong voor is, en als ze kinderen wil moet ze die maar ergens anders gaan zoeken.
    Volgens mij is dat trouwens niet eens legaal.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Dovahkiin schreef:
    Mensen gaan huilen. Okay, gezien het feit dat hij 18 is, en weet ik veel hoe oud die bitch is, is die gozert best jong herfaderf, maar ik weet dat mensen gaan janken als Harry sowieso een kind wil met iemand anders dan jij, Socially Awkward Fangirl. -wijst naar iedereen die zich aangesproken (moet) voelen-



    26 - 02 - '16

    Oh my god.

    MsTomlinsonx schreef:
    (...)

    Ik heb niks tegen Eleanor ik vind haar en Louis wel leuk bij elkaar passen(Ook al vind ik hem het leukst) maar sorry hoor ik vind (bijna) 18 en 32 té erg. Als hij nou 22 ofzo was geweest was het logisher... Maar ik vind het best wel erg dat je Eleanor haat alleen omdat er dan geen Larry Stylinson is.. Het komt toch niet uit...


    Dude, wat ik zei was maar een grapje hoor. Ik haat haar niet echt, het is zeg maar een soort van kinderachtige reactie op dit topic, snappie? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zialled schreef:
    (...)

    Haten is een groot woord. Je weet dat er ook nog iets als affaires bestaat!


    Wat sws gebeurt tussen Ziam, Larry Stylinson en misschien Ziall.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MsTomlinsonx schreef:
    (...)

    Nou ze hebben toegegeven dat ze In Love zijn... Dus het is wel vast helaas...

    Dat weet ik.
    Maar tegelijkertijd vertelde Harry ook dat dit niet voor altijd zal zijn omdat hij geen vaste relatie wil.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dovahkiin schreef:
    Mensen gaan huilen. Okay, gezien het feit dat hij 18 is, en weet ik veel hoe oud die bitch is, is die gozert best jong herfaderf, maar ik weet dat mensen gaan janken als Harry sowieso een kind wil met iemand anders dan jij, Socially Awkward Fangirl. -wijst naar iedereen die zich aangesproken (moet) voelen-



    -Neer-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Dat weet ik.
    Maar tegelijkertijd vertelde Harry ook dat dit niet voor altijd zal zijn omdat hij geen vaste relatie wil.


    :| Hij wil geen vaste relatie maar eigenlijk heeft er wel een en hij is wel een flirt dus ja


    Physics is awesome

    Aha... Mijn vader zei dat Caroline knap was. Maar, mijn vader is bijna 46, en Harry is 17...
    Het is toch gewoon pedofilie?


    Food.

    Even serieus he? Er staat dat ZIJ kinderen wil met hem. Ten eerste, we weten niet eens of dat wel zo is .. en ten tweede, Harry wil echt nog geen kinderen. (': Daar is hij een veel te grote flirt voor.


    To infinity and beyond •

    Scharry schreef:
    Aha... Mijn vader zei dat Caroline knap was. Maar, mijn vader is bijna 46, en Harry is 17...
    Het is toch gewoon pedofilie?


    Uhm ja best wel... Harry is nu 17 maar over 8 dagen is het legaal nu nog niet...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Ik dacht dat ie al 18 was


    Physics is awesome

    Scharry schreef:
    Aha... Mijn vader zei dat Caroline knap was. Maar, mijn vader is bijna 46, en Harry is 17...
    Het is toch gewoon pedofilie?

    Lol, mijn vader zei dat ze niet aantrekkelijk was; haar verhoudingen klopten niet volgens hem. En hij vond mijn moeder aantrekkelijker. :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zaynuary schreef:
    Ik wil ook kinderen met Harry. Gaat dit gebeuren? ja Nee ..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eyes schreef:
    Ik dacht dat ie al 18 was


    Neej op 1 Februari pas(A)


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.