• Ik heb in een artikel gelzen dat Caroline kinderen wil.. met Harry... Ik vrees dat het waar is.. Ik wilde jullie alleen inlichten dat jullie dit weten.... Mocht je het al weten sorry dat ik jhet nog eens vertel..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:41 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ghehe lekker voor je Caroline, in tha face. BAM. _O_
    I love this lovestory.

    Whuh, we zouden iets moeten doen waardoor dit waar wordt. :\


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Souza schreef:
    (...)
    Teenmom en 16 en pregnant, bedoel ik. En dan niet dat ze ruzie hebben, maar wat er wordt van de mensen die in die situatie zitten.
    Ja weet ik, maar Harry heeft ook nu een droom wat hij in 1x keer ook alsnog kan kwijtraken, en Caroline kan alle druk op hem zetten, hier heb je ook wel gelijk in.

    Frustrated schreef:
    (...)
    Whuh, we zouden iets moeten doen waardoor dit waar wordt. :\


    (cat)
    komopzeg.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    (cat)
    komopzeg.

    Whuuut? I ship them, yeah?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    (...)
    Whuuut? I ship them, yeah?


    I understand, but trying to create a bromance or some shit like that is a little childish. (cat)


    26 - 02 - '16

    LOLOLOL dat mens is toch veelste oud voor hem. ;_;

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:39 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chroniqueur schreef:
    LOLOLOL dat mens is toch veelste oud voor hem. ;_;


    Mijn nicht en haar vriend schelen ook iets van negen jaar maar die zijn al wat ouder. Mijn nicht is dit jaar 30 geworden.


    Physics is awesome

    Zaynuary schreef:
    Ik wil ook kinderen met Harry. Gaat dit gebeuren? ja Nee ..

    THIS.

    Maar lol, volgens mij wil Harry echt geen kinderen nog hoor. En idd, kinderen met een minderjarige is illegaal. Ookal is hij bijna 18, je gaat toch geen kinderen krijgen met iemand die 15 jaar ouder is dan jij lol. Dat is gewoon ziek.


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Hè? dacht ik ff dat het uit was komt ze zeggen dat ze kinderen wilt. Damn, ze begint steeds meer op een pedo te lijken, vind ik. (joehoe)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha, mensen, er is toch nog niets gebeurd? Hij heeft nog niets gezegd of wat dan ook. Lean back, watch what happens, and judge on the truth.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haat Caroline Flack en Eleanor omdat door hun er geen Larry Stylinson is. Oke whatever. Dit is echt ziek.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dumbledore schreef:
    Nou uiteindelijk moeten ze het zelf weten, want ik ga dat vrouwke geen bedreigingen sturen. Als ze een kindje krijgen, verplicht ik hen om hem/haar Haroline te noemen. :Y)


    Ik vind dat Haroline als een ziekte klinkt... dus zo zou ik hem zeker niet noemen...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Uneventful schreef:
    Ik haat Caroline Flack en Eleanor omdat door hun er geen Larry Stylinson is. Oke whatever. Dit is echt ziek.

    Tihihihihi. Dat vind ik echt grappig. Ik mag Eleanor, wel. Alleen ik snap de 'relatie' tussen Caroline en Harry niet. Naja.
    En Larry Stylinson is forever, yeah? We kunnen er nooit helemaal vanuit gaan dat Larry écht écht is. Maar ze blijven wel écht beste vrienden en hun bromance blijft. Yeah? Okay. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zaynuary schreef:
    Ik wil ook kinderen met Harry. Gaat dit gebeuren? ja Nee ..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uneventful schreef:
    Ik haat Caroline Flack en Eleanor omdat door hun er geen Larry Stylinson is. Oke whatever. Dit is echt ziek.


    Ik heb niks tegen Eleanor ik vind haar en Louis wel leuk bij elkaar passen(Ook al vind ik hem het leukst) maar sorry hoor ik vind (bijna) 18 en 32 té erg. Als hij nou 22 ofzo was geweest was het logisher... Maar ik vind het best wel erg dat je Eleanor haat alleen omdat er dan geen Larry Stylinson is.. Het komt toch niet uit...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.