• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik gniffel zachtjes.
    "You wouldn't..."
    Ik begin te lachen.
    "Geniaal. I love it."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Ik ga even offline, maar ik ben er waarschijnlijk zo weer.)
    Jade
    "Aw, wat lief van je," Zeg ik om hem te plagen, terwijl ik weer begin te lezen, maar ik voel de blik van Liam nog steeds op me branden. "Wat is er?" Grinnik ik dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [okee]
    Liam
    'Dat we niet mogen zoenen betekend niet dat het verboden is om naar elkaar te kijken,' antwoord ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik doe mijn arm warm over haar schouder heen. Als bescherming. Niet dat ze aangevallen zou worden maar ach. Ik deed mijn kin met een beetje moeite op haar hoofd. 'Wat zullen we doen Cas.' zeg ik met een charmante glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Okay, nu ga ik echt!)
    Jade
    "Nee, weet ik," Antwoord ik nochalant terug, "do you like what you're seeing then?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    'Hmmm, ja dat bevalt wel,' grinnik ik.


    Cassie
    Ik glimlach als Jason zijn arm over mijn schouder legt. 'Wat zullen we doen Cas.' zegt hij met een charmante glimlach. Ik kijk Jason, maar ondanks dat ik best wel hoge hakken aan heb moet ik nog een stukje omhoog kijken. 'Hmm, zeg jij het maar,' antwoord ik met een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "You wouldn't..." lacht ze. Ik knik. Oh jawel. "Geniaal. I love it."
    "Laat ik toevallig en pot met enkele gekrompen exemplaren in mijn koffer zitten hebben," zeg ik grijnzend. "En de leraren maar zeggen dat ik nooit voorbereid ben."
    Ik sleur haar achter me aan naar de slaapkamers van Les Tigres. Ik doe de deur achter me op slot en wandel naar mijn koffer waar ik giechelend de pot uithaal. Trots toon ik hem aan Mary. "Afscheidcadeautje van mijn vorige klasgenoten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Vol bewondering kijk ik naar de pot.
    "Geweldig gewoon. Wanneer wil je het doen?" vraag ik samenzweerderig.
    This is gonna be goooood.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Geweldig gewoon. Wanneer wil je het doen?" vraagt ze dan.
    "Ik heb tijd. Alleen mogen we niet gezien worden. Dus ik vrees dat we moeten wachten tot vanavond," zeg ik met een pruillip. Mijn ogen lichten op wanneer ik een idee krijg en grijnzend trek ik aan Mary's mouw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zucht jammerlijk en denk na.
    Dan trekt ze aan mijn mouw en ik kijk haar vrolijk aan.
    "Wat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Wat?" vraagt ze vrolijk.
    "Hoe goed kan jij acteren?" vraag ik grijnzend. "Stel nou dat er een vreselijk beest in de Aigles toren zit, dan moet iemand ze dat vreselijke nieuws toch wel mededelen om de toren te ontruimen," zeg ik liefjes.
    Ik vouw mijn handen in elkaar, richt mijn ogen naar de grond en schud mijn hoofd alsof ik het jammer vind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik en begin te lachen. Ik vlieg haar vrolijk om de hals.
    "Je bent gewoonweg ge-ni-aal!"
    Ik pink lachend een traantje weg. Dan word ik heel serieus en kijk haar paniekerig aan.
    "De leerkrachten hebben een melding gekregen van een monster in de toren van de Aigles, iedereen moet naar buiten! Nu!"

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Je bent gewoonweg ge-ni-aal!" schreeuwt Mary terwijl ze me om de hals vliegt. Net zo snel als ze begon te lachen verandert haar blik naar paniek.
    "De leerkrachten hebben een melding gekregen van een monster in de toren van de Aigles, iedereen moet naar buiten! Nu!"
    Ik kijk haar schouwspel lachend aan.
    "Iets minder paniek, iets meer amusement. Het nieuws komt van een Tigre," zeg ik grijnzend. "Oh en zorg er voor dat je koolmeesje bij je slaapt vannacht, die dingen kunnen aardig bijten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik geef haar een iets hardere mep dan daarstraks, maar moet toch lachen.
    "Dat gaat volgens mij geen probleem zijn."
    Ik gilmlach en kijk om ons heen.
    "Wil je dat echt nu doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Wil je dat echt nu doen?" vraagt Mary ietwat schuchter.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en gooi met een valse arrogantie mijn haar naar achter.
    "Darling, love, zie ik eruit alsof ik een grapje maak?" vraag ik grijnzend terwijl ik een hand in mijn heup zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.