• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'Fáilte! We moeten nog naar de keukens voor Nando's' zegt Cassie opeens opgewekt. "Oh ja, helemaal vergeten," Ik ging bij Cassie staan. "Sorry Jason, er moeten belangrijke zaken worden afgehandeld," gniffelde ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Oh ja, helemaal vergeten. Sorry Jason, er moeten belangrijke zaken worden afgehandeld'. Ik kijk Fáilte zogenaamd verbaasd aan, 'nooit gedacht dat jij iets wat met te maken heeft zou vergeten,' grinnik ik.


    [lol ik heb echt zin om Fáilte en Cassie gewoon te laten zoenen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'nooit gedacht dat jij iets wat met eten te maken heeft zou vergeten,'
    "De wonderen zijn de wereld nog niet uit," lachte ik.

    [Phaha x'D Cassie weet gewoon dat Fáilte beter kan zoenen dan Jason.(wbw)]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "De wonderen zijn de wereld nog niet uit,' lacht Fáilte. Ik begin ook te lachen, 'dat is wel duidelijk ja'. Ik pak zijn arm om hem mee te trekken naar de keukens maar bedenk me dan dat ik niet weet waar die zijn. 'Weet jij waar de keukens zijn?' vraag ik aan Fáilte.

    [Cassie valt gewoon op Ieren die een sexy buik hebben :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    "Wat moet ik dan doen zodat je me wel gaat zoenen? Ik doe álles." Ik legde de nadruk op 'alles' en keek hem doordringend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'Weet jij waar de keukens zijn?' Vraagt ze dan aan mij. "Euhm," ik pijnigde even mijn hersenen. "Dicht bij de eetzaal?" Gokte ik. Ik had ook helemaal geen idee waar dat was.

    [Ieren zijn zo sexy. :p]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:12 ]


    Take me to wonderland

    Liam
    Ik kijk Jade triomfantelijk aan, 'mij eerst zoenen,'

    Cassie
    "Euhm, dicht bij de eetzaal?" zegt Fáilte twijfelend. Ik grinnik even en doe alsof ik teleurgesteld ben, 'ik had verwacht dat je dat wel zou weten.' Ik pak hem weer bij zijn arm en trek hem een willekeurige richting op. 'Eigenlijk moeten we wel bewijzen dat we het heel graag willen dus misschien moeten we een liedje ofso maken?'

    [haha klopt :) Vooral Fáilte/Niall :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'ik had verwacht dat je dat wel zou weten.' Zei ze. "Ik sta in voor het eten op te eten, niet voor het maken ervan," lachte ik. Ze nam me bij mijn arm en trok me een willekeurige richting in. 'Eigenlijk moeten we wel bewijzen dat we het heel graag willen dus misschien moeten we een liedje ofso maken?' Ik grinnikte. "Het nando-lied," zei ik vrolijk, en kleine pretlichtjes sierden mijn ogen.

    [You've got taste. x'D]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Het nando-lied," zegt Fáilte blij en ik zie dat hij kleine pretlichtjes in zijn ogen heeft. Ik grinnik even, 'okee, ik heb dus echt géén idee hoe dat liedje gaat. Dus je moet het me óf snel leren óf jij mag gaan zingen. En je speelt zeker niet toevallig gitaar zeker?'

    [haha I know :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik kijk hem dodelijk aan. "Jij bent echt een bitch soms, Liam." Dan sta ik op en ga op zijn schoot zitten met mijn gezicht en lichaam naar hem toe. Twee benen aan elke kant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'okee, ik heb dus echt géén idee hoe dat liedje gaat. Dus je moet het me óf snel leren óf jij mag gaan zingen. En je speelt zeker niet toevallig gitaar zeker?' Ik gniffelde. "Ik heb zelf ook helemaal geen idee hoe dat lied gaat. Wordt dus ter plekken wat verzinnen. And Yes I do play the guitare," zei ik trots.


    Take me to wonderland

    Liam
    Ik kijk Jade grijnzend aan, 'je kan nog zo je best doen, je gaat met niet overhalen,'

    Cassie
    "Ik heb zelf ook helemaal geen idee hoe dat lied gaat. Wordt dus ter plekken wat verzinnen. And Yes I do play the guitare," 'Okee, dan pak jij je gitaar en ik doe wel wat rare danspasjes ofso en dan zingen we gewoon omstebeurten een paar regels?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Okee, dan pak jij je gitaar en ik doe wel wat rare danspasjes ofso en dan zingen we gewoon omstebeurten een paar regels?' Ik keek haar vrolijk aan. "Perfect," zei ik opgewonden van enthousiasme. "Maar dan moeten we wel eerst langs de leerlingenkamer voor mijn gitaar,"


    Take me to wonderland

    Jade
    "Wie zgt dat ik wat wilde doen?" glimlaxhde ik. "ik doe niet eens wat." grijnsde ik. Ik ginger dichter naar hem toe zitten en boog me naar zijn borstkas toe waar ik mijn hoofd oplegde. Zijn hart kon ik horen bonsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    "Perfect, Maar dan moeten we wel eerst langs de leerlingenkamer voor mijn gitaar," zegt Fáilte enthousiast. 'Okee, op naar de leerlingenkamer,' Ik pak hem bij zijn hand en begin hem mee te sleuren naar de leerlingenkamer.

    Liam
    Jade gaat dichter naar me toe zitten en legt haar hoofd op mijn borstkas. Ik grijns even en leg dan mijn hoofd op die van haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered