• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    We hoeven niet lang meer te zoeken of er komen al een paar meisjes naar Liam toe, echter is dit wel de fanclub die ik het liefst mee een streek uithaal. Verdomde hysterische meisjes.
    "Liam, Liam!" Ze keken mij raar aan en keken Liam toen blij en engelachtig aan, "Wil je mij ook dragen?" Als ik een emmer had, zou ik overgeven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [lol, zo lijkt het net of hij een popster is ofso xD]
    Liam
    Ik laat mijn blik even over de meisjes glijden en schudt dan mijn hoofd. 'Pech gehad dames, ik ben bezet.' Ik laat Jade van me rug af glijden en zoen haar op haar mond.

    [ik schakel even over naar mobiel]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    "Ik flirt niet met je, ik heb..."
    Ik zwijg wanneer ik besef dat Souf er nog bijstaat.
    "... geen interesse in meisjes."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'Wil je eerst nog een voorraad inslaan of wil je verder zoeken?' Ik keek even bedenkelijk naar het voedsel. "Euhm," weer een blik op het voedels. "Laten we maar verder zoeken," besloot ik, en grinnikte even.


    Take me to wonderland

    (Hahaha, hij is ook wel een 'player' of hij staat daar om bekend, dus misschien overdrijf ik een beetje, maar hij is wel famous with the ladies I guess. 8D)
    Jade
    Goed, misschien had hij toch wel gelijk dat ik hem een kans moest geven. Misschien wel... Hij begint mijn vertrouwen steeds meer en meer te winnen met elk ding dat hij doet.
    Ik zoen hem terug op zijn mond en streel weer door zijn donkerbruine haar. "Uch," Alle meisjes lopen weer verwaand weg en mompelen dingen over dat ik hem niet waard ben en dat hij veel beter kan krijgen - hunzelf dus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Het beginbericht zal eerder voor dit weekend zijn, aangezien ik morgen weg ben (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik lach even, 'Zeker weten? Je weet maar nooit hoelang we aan het zoeken zijn'.

    Liam
    Ik grijns even als de meisjes weglopen als Jade me terug zoent. Zachtjes maken ik me van haar los, ' je bent nog handiger dan ik had verwacht,' grinnik ik.

    [Ik ga zo slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik moet naar mijn kamer, maar kom zo nog online op mijn mobiel. Dus antwoord krijg je sowieso.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jade
    Hij maakt zich weer los van mij en ik luister naar hem, "Hoe bedoel je, handiger dan je had verwacht?" Verward kijk ik naar hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    "Ik flirt niet met je, ik heb... geen interesse in meisjes."
    "Just kidding, dear," zeg ik terwijl ik haar grijnzend in haar zij por. Plots merk ik dat ik Souf's arm nog steeds vast heb.
    "Ho," zeg ik lachend terwijl ik loslaat. Ik richt me terug op Mary. "Neem mij niet te vaak serieus," geef ik haar nog als tip.
    Ondertussen begin ik me af te vragen wat ze echt wilde zeggen. Ze had net iets te lang getwijfeld voor ze verder ging.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    'Zeker weten? Je weet maar nooit hoelang we aan het zoeken zijn'. Ik keek weer naar het eten, en ik bezweek. "Geef me heel eventjes," lachte ik, waarna ik naar het eten liep.


    Take me to wonderland

    Mary

    "Vind je het erg als ik haar even steel?" vraag ik aan Souf.
    Ik wacht niet op een antwoord en trek haar mee weg.
    "Wat je daarstraks zag, zeg het alsjeblief tegen niemand," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Slaapwel :p]


    Take me to wonderland

    Liam
    'Je bent leuk om naar te kijken en je houd me fanclub op afstand,' grijns ik.

    Cassie
    Ik begin te lachen als Failte toch naar het eten loopt en terug komt met een behoorlijke lading. 'Vreetzakje,' grinnik ik en ik prik Failte even in zijn buik.

    [Ik ga zo slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered