• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Dan streel je eigenlijk twee keer over Jade's rug, toch? :'D)
    Jade
    Onze tongen doen een liefdes-spelletje en ik krijg het al warm van Liam zijn aanrakingen. Mijn ene hand gaat nog door zijn haar, als mijn andere hand naar beneden over zijn borstkas gaat en zijn kleding daar even vastpak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    'Wat heb je er voorover zodat ik stop?' Vroeg ze geheimzinnig. "Hmm," ik dacht even na. "Ik geef mijn eten ervoor op," zei ik glimlachend, en wierp nog even een blik op het eten. "Behalve de kippenboutjes en nando's dan," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Catherine

    Mary lacht even.
    "Wat wil je doen?" vraagt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar vragend aan.
    "Wat valt er te doen?" zeg ik droogjes.
    Ik weet wel wat ik wil doen, nu alvast in mijn bed kruipen die rottige verjaardag morgen wegslapen. Maar dat is geen optie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik haal mijn schouders op.
    "We kunnen naar buiten, ehm, naar de bieb, een spelletje spelen,..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "We kunnen naar buiten, ehm naar de bieb, een spelletje spelen,..."
    Bij dat laatste gaan mijn ogen wijdopen en verschijnt er een grijns als die van Cheshire Cat op mijn gezicht.
    "Wat voor spelletjes had je in gedachten?" vraag ik ondeugend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oepss de ene moest wang zijn -.-]
    Liam
    Jade's hand glijd over mijn borstkas en grijpt de kleding daar vast. Ik grijns even en laat mijn hand op haar rug een klein beetje zakken terwijl mijn andere hand nog steeds haar wang streelt.

    Cassie
    "Ik geef mijn eten ervoor op. Behalve de kippenboutjes en nando's dan'. Ik begin lachen, maar dan verliest Fáilte zijn evenwicht en valt. Doordat hij mij mee trekt in zijn val belanden we allebei op de grond. Ik herstel me snel en begin hem weer te kietelen. 'Hmmm, als ik een jongen was geweest had ik dat aanbod zeker aangenomen,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik grinnik en geef haar een speelse mep.
    "Waar denk jij dan aan?" vraag ik haar lachend.
    Ik schud mijn hoofd en leun tegen de muur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Wanneer we beide op de grond liggen, begint Cassie me opnieuw te kietelen. Weer begin ik luid te lachen, en probeer haar handen van mijn buik weg te slaan. 'Hmmm, als ik een jongen was geweest had ik dat aanbod zeker aangenomen,' grinnikte ze. "En als meisje kietel je me gewoon verder?" Grijnsde ik.


    Take me to wonderland

    Catherine

    "Waar denk jij dan aan?" vraagt Mary die me net een mep gegeven heeft.
    "Nou, ik veronderstel dat er van ons verwacht wordt dat we ons magie oefenen, leren beheersen," begin ik heel onschuldig. Dan smelt alle onschuld als sneeuw voor de zon. Ik weet dat mijn engelachtig uiterlijk plots heel iets anders vertoont. "En laat ik nu een paar spreuken weten waarmee we wel wat plezier kunnen maken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar grijnzend en geinteresseerd aan.
    "Waar dacht je dan zoal aan?"
    Ik ben en blijf een Tigres in hart en nieren, dat kan en mag ik niet tegenspreken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    "En als meisje kietel je me gewoon verder?" grijnst Fáilte. Ik knik, 'Ja, als je wil dat ik op hou zul je toch echt met iets anders moeten komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Een beetje vuurwerk hier en daar, enkele dingen die verdwijnen, een paar voorwerpjes die ontploffen," grijns ik. Dan kijk ik Mary serieus aan en trek een pruillip.
    "Alleen is er hier niemand die van ons kunstjes kan meegenieten."

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    'Ja, als je wil dat ik op hou zul je toch echt met iets anders moeten komen,' Ik grijns naar haar. "Maybe you want some Irish luck?" Gniffelde ik.


    Take me to wonderland

    (Haha, dude, nu heb je wang geschreven ipv hand, ben je moe? 8D)
    Jade
    Ik streek even met mijn hand over zijn kleding waar ik het heb vastgegrepen, maar ik heb mijn vingers nog steeds in zijn haar, mijn vinger draaien rondjes op zijn hoofdhuid. Dan laat ik het los en laat mijn vingers langs zijn nek en sleutelbeen ook naar zijn borstkas glijden. Ik voel mijn hart steeds sneller kloppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    "Klinkt goed," zeg ik goedkeurend.
    "Alleen is er hier niemand die van ons kunstjes kan meegenieten."
    Ik zucht en knik. Even kijk ik om me heen.
    "Misschien buiten?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.