• Jup vandaag heb ik mijn ogen laten testen. Omdat ik vaak hoofdpijn heb uit het niets.
    Ik drink gewoon genoeg.
    Dus ja ik dacht ik moet maar eens een oogtest doen en die heb ik vandaag gedaan. Ik heb een kleine afwijking aan mijn ogen dus ja ik moet een bril. Gelukkig alleen voor s'avonds om mijn ogen rust te geven.
    En als ik overdag last heb van mijn hoofd of ogen moet ik mijn bril opdoen.

    En ik heb twee leuke brillen gekocht nouja ik hoefde gelukkig niks er voor te betalen.
    Mijn verzekering vergoed het ^^

    Alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden. Die komen nog als ik mijn twee brillen heb:)
    1 bril is zwart en het is beetje als een nerd bril..
    En de andere is zwart met roze. En ook wel beetje een nerd brillen. Ik hou van die brillen:9~

    Wie draagt er ook brillen? En hoeveel brillen hebben jullie?

    Edit: Uit eindelijk heb ik deze foto gevonden en deze bril wordt het :) en alleen ik kon geen foto vinden van de andere bril..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb een bril. Maar die draag ik niet altijd. :')
    Meestal draag ik lezen.


    Tell me about it, stud.

    ik heb geen bril:Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik heb een bril, maar draag hem niet altijd, omdat ik hem alleen voor in de les heb, want dat beeld word nogal vaak vaag, of als ik hoofdpijn heb. Ik heb een Rayban Caribbean, geweldige bril (krul)

    Ik draag een bril, soms vind ik dat kut omda ik dan niet goed zie :p
    Deu anders moet ik dat niet maar ja..
    Ik ben blij dat ik mijn bril heb zo zie ik teminste wat :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb sinds vrijdag 2 brillen. Ook 2 nerdbrillen (: En ik krijg binnenkort ook mijn lenzen voor in de zomer (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb alleen een zonnebril.
    En een nerdbril omdat die gewoon awesome zijn! (nerd)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb één bril, maar die was belachelijk duur, dus daarom mocht ik er ook maar 1. Ik draag 'm nauwelijks, maar ik kan 'm perfect combineren met mijn kleding, dus dat scheelt :'D


    Let it come and let it be

    McQueen schreef:
    Ik heb sinds vrijdag 2 brillen. Ook 2 nerdbrillen (: En ik krijg binnenkort ook mijn lenzen voor in de zomer (:


    Ik heb je topic gezien jaa, en het staat je echt geweldig ik vind die bril echt zoow leuk :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik had er een, maar dan ook maar één, ik snap niet waarom je er twee zou kopen


    Ex astris, sciencia

    Draag geen brillen.
    Alhoewel ik 't me afvraag wanneer ik d'r een nodig zal hebben, gezien het aantal uren dat ik achter de pc doorbreng.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er 3, maar draag ze alleen tijdens school/TV


    To love is to destroy.

    Nerdbrillen, ik heb een hekel aan dat woord. Alsof alle brillen je een nerd maken :'D

    Ik heb ook een bril btw ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Shogun schreef:
    Draag geen brillen.
    Alhoewel ik 't me afvraag wanneer ik d'r een nodig zal hebben, gezien het aantal uren dat ik achter de pc doorbreng.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er geen, mijn ogen zijn juist heel goed, wat echt een wonder is, want mijn ouders waren allebei half blind voordat ze hun ogen gingen laten laseren. Maar volgens mij zie ik meer dan de gemiddelde mens die geen bril nodig heeft :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eledhel schreef:
    Nerdbrillen, ik heb een hekel aan dat woord. Alsof alle brillen je een nerd maken :'D

    Ik heb ook een bril btw ^^



    Eh nou ik weet anders niet hoe ze heten..

    Ik heb niks tegen nerds (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.