• Jup vandaag heb ik mijn ogen laten testen. Omdat ik vaak hoofdpijn heb uit het niets.
    Ik drink gewoon genoeg.
    Dus ja ik dacht ik moet maar eens een oogtest doen en die heb ik vandaag gedaan. Ik heb een kleine afwijking aan mijn ogen dus ja ik moet een bril. Gelukkig alleen voor s'avonds om mijn ogen rust te geven.
    En als ik overdag last heb van mijn hoofd of ogen moet ik mijn bril opdoen.

    En ik heb twee leuke brillen gekocht nouja ik hoefde gelukkig niks er voor te betalen.
    Mijn verzekering vergoed het ^^

    Alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden. Die komen nog als ik mijn twee brillen heb:)
    1 bril is zwart en het is beetje als een nerd bril..
    En de andere is zwart met roze. En ook wel beetje een nerd brillen. Ik hou van die brillen:9~

    Wie draagt er ook brillen? En hoeveel brillen hebben jullie?

    Edit: Uit eindelijk heb ik deze foto gevonden en deze bril wordt het :) en alleen ik kon geen foto vinden van de andere bril..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    MisPattinson schreef:
    (...)ja ik train mijn oogspieren dan ofzo. als je wilt kan ik ze wel utileggen:P


    Is goed hoor :)

    @Istina. Dankje.. Aah ik krijg dan nog een hele zwarte maar ik denk dat ik me zwart met roze bril vaker ga opzetten haha.

    @ElisePayne.. Aaahw arme jij.. Misschien gewoon door blijven zeuren bij je ouders?
    Het is af en toe zo vervelend als ik hoofdpijn uit het niets krijg :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb lenzen en een verlepte bril van 4 jaar oud haha. .


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Akita schreef:
    (...)

    Is goed hoor :)

    @Istina. Dankje.. Aah ik krijg dan nog een hele zwarte maar ik denk dat ik me zwart met roze bril vaker ga opzetten haha.

    @ElisePayne.. Aaahw arme jij.. Misschien gewoon door blijven zeuren bij je ouders?
    Het is af en toe zo vervelend als ik hoofdpijn uit het niets krijg :S
    gehheeh. oke pak 2 pennen met verschillende doppen. Je houd ze van een verschillende afstand van je gezicht. de eeen iets hoger. dan kjk je van de verwegste naar de dichtsbijzijnde maar let op dat je de andere pen wazig ziet. dan kijk je geod. doe dit 20 sochtend en savonds


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)gehheeh. oke pak 2 pennen met verschillende doppen. Je houd ze van een verschillende afstand van je gezicht. de eeen iets hoger. dan kjk je van de verwegste naar de dichtsbijzijnde maar let op dat je de andere pen wazig ziet. dan kijk je geod. doe dit 20 sochtend en savonds


    Aha okee.

    Succes ermee ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akita schreef:
    (...)

    Aha okee.

    Succes ermee ^^
    thanks een half jaar lang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)thanks een half jaar lang


    Dat is wel lang.. Echt heel veel succes en ik hoop dat je het volhoudt. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.