• Jup vandaag heb ik mijn ogen laten testen. Omdat ik vaak hoofdpijn heb uit het niets.
    Ik drink gewoon genoeg.
    Dus ja ik dacht ik moet maar eens een oogtest doen en die heb ik vandaag gedaan. Ik heb een kleine afwijking aan mijn ogen dus ja ik moet een bril. Gelukkig alleen voor s'avonds om mijn ogen rust te geven.
    En als ik overdag last heb van mijn hoofd of ogen moet ik mijn bril opdoen.

    En ik heb twee leuke brillen gekocht nouja ik hoefde gelukkig niks er voor te betalen.
    Mijn verzekering vergoed het ^^

    Alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden. Die komen nog als ik mijn twee brillen heb:)
    1 bril is zwart en het is beetje als een nerd bril..
    En de andere is zwart met roze. En ook wel beetje een nerd brillen. Ik hou van die brillen:9~

    Wie draagt er ook brillen? En hoeveel brillen hebben jullie?

    Edit: Uit eindelijk heb ik deze foto gevonden en deze bril wordt het :) en alleen ik kon geen foto vinden van de andere bril..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb ook een bril omdat mij spier in mijn ogen te hard trekken zodat ik kopijn krijg.. en helemaal gebroken ben als ik thuis kom.. heb de bril eigelijk alleen op als ik auto rijd.
    komt dat ik spuug hekel heb aan dat soort brillen.. bij somige staan het best maar bij mij niet. heb er twee een zwarte met witte vierkantjes. en een wit met bruine streep.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 23:11 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Als ik ooit een bril neem, neem ik een botjesbril.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb al een bril sinds ik 2 ben
    En nu sinds een aantal jaar ook contactlenzen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wel een bril, maar die draag ik eigenlijk bijna niet.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    JustYouAndMe schreef:
    ik heb geen bril:Y)

    Ik had een bril
    ik had lenzen
    en nu heb ik mijn ogen laten laseren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb twee brillen (twee voor de prijs van 1 hihi), maar wil eigenlijk ook lenzen gaan gebruiken, en dan vooral voor het sporten enz.


    As travars

    Ik heb lenzen en een bril voor als ik te lui ben om ze in te doen.(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    DuskShine schreef:
    Ik had een bril
    ik had lenzen
    en nu heb ik mijn ogen laten laseren


    Dat lijkt me vet pijn doen :S

    Maar heeft het wel geholpen?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akita schreef:
    (...)

    Aahww, dat heb ik dus ook.
    Ik krijg hem voor mijn ogen rust te geven en voor als ik hoofdpijn heb. En soms moet ik hem ook op voor de hele dag als ik de hele dag last heb.
    Succes.
    ben er 2 dagen geleden geweest. Ik krijg geen bril. Mijn oogspieren zijn lui. Ik kan niet goed scheelkijken. ALs ik lees doe ik dat met 1 oog aangezien ik veel lees enz. krijg ik daar hoofdpijn van. Ik moe nu een oefening doen en over een half jaar terug komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JustYouAndMe schreef:
    ik heb geen bril:Y)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    MisPattinson schreef:
    (...)ben er 2 dagen geleden geweest. Ik krijg geen bril. Mijn oogspieren zijn lui. Ik kan niet goed scheelkijken. ALs ik lees doe ik dat met 1 oog aangezien ik veel lees enz. krijg ik daar hoofdpijn van. Ik moe nu een oefening doen en over een half jaar terug komen.


    Aha oke.

    Wel fijn dat je geen bril hoeft, ik wist niet dat je oefeningen kan doen met je ogen (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akita schreef:
    (...)

    Aha oke.

    Wel fijn dat je geen bril hoeft, ik wist niet dat je oefeningen kan doen met je ogen (:
    ja ik train mijn oogspieren dan ofzo. als je wilt kan ik ze wel utileggen:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb twee brillen, maar draag eerlijk gezegd maar eentje. De andere lijk ik maar niet aan te wennen hoe hij me staat en vind ik dus niet mooi.
    Goed, ik ben redelijk trots op de bril die ik nu draag, want ik word gewoon opgemerkt door jongens, hehe. Het is dus niet iets wat ze afschrikt, gelukkig. Hoe dan ook, de jongen die ik leuk vind heeft ook een nerdbril sinds een tijdje en stiekem vind ik dat héél aantrekkelijk. Me loves nerdbrillen. (nerd) Veel plezier met je brillen, die wat ik dus nu gezien heb ziet er mooi uit. En eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat die andere ook mooi is. <3


    Simple, but effective.

    Ik heb een bril, maar alleen om te lezen en in school op te zetten omdat ik net zoals jij hoofdpijn kreeg uit het niets, best wel vervelend --'
    "Nerdbrillen" zijn echt cool, alleen krijg ik er geen ;(


    Promise me you'll survive. That you won't give up, no matter what happens, no matter how hopeless. - Titanic