• Jup vandaag heb ik mijn ogen laten testen. Omdat ik vaak hoofdpijn heb uit het niets.
    Ik drink gewoon genoeg.
    Dus ja ik dacht ik moet maar eens een oogtest doen en die heb ik vandaag gedaan. Ik heb een kleine afwijking aan mijn ogen dus ja ik moet een bril. Gelukkig alleen voor s'avonds om mijn ogen rust te geven.
    En als ik overdag last heb van mijn hoofd of ogen moet ik mijn bril opdoen.

    En ik heb twee leuke brillen gekocht nouja ik hoefde gelukkig niks er voor te betalen.
    Mijn verzekering vergoed het ^^

    Alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden. Die komen nog als ik mijn twee brillen heb:)
    1 bril is zwart en het is beetje als een nerd bril..
    En de andere is zwart met roze. En ook wel beetje een nerd brillen. Ik hou van die brillen:9~

    Wie draagt er ook brillen? En hoeveel brillen hebben jullie?

    Edit: Uit eindelijk heb ik deze foto gevonden en deze bril wordt het :) en alleen ik kon geen foto vinden van de andere bril..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Bronte schreef:
    Ik had er een, maar dan ook maar één, ik snap niet waarom je er twee zou kopen


    Nou ik kreeg er twee omdat er z'n actie was. de tweede gratis :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    JustYouAndMe schreef:
    ik heb geen bril:Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OOhw ik heb een foto gevonden van de bril die ik krijg :D




    Deze wordt het... Alleen jammer genoeg kan ik geen foto vinden van mijn andere bril..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb één bril die ik altijd draag, ik denk dat ik binnenkort is voor een andere ga vragen. Maar deze was achterlijk duur dus ik mocht er toen maar 1 :'3Ik denk bij Pearl ofzo, daar hadden ze toch z'n actie waarmee die glazen gratis van dat beschermspul kregen? tegen krassen?"

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:39 ]


    Trust me. I'm the doctor

    [left][/left]Ik heb twee brillen (:
    De ene is een rechthoekig model van Ray ban en de ander is ook een nerdmodel, ook van Ray ban. Het is één van de nieuwe modellen, een vierkant. Ik zal eens zien of ik foto's kan vinden

    Dit is de nieuwe:




    Zo is mijn eerste ongeveer;

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een bril om ver te zien omdat één oog slecht is.

    Ik heb overdag altijd mijn lenzen in. 's Avonds na het douchen zit ik met mijn brilletje op, alleen thuis dus.
    Ik ben wel heel erg blij dat ik lenzen heb. Heb niets met brillen, dat schoonmaken en zo. En brillen beslaan altijd snel bij mij. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb deze bril. Die draag ik momenteel als ik geen lenzen draag. Ik had eerst een andere maar die was zo versleten en oud dat die glazen niet meer de juiste sterkte hadden. (vooral door de krasjes) Die was eigenlijk lelijk omdat ik de goedkooptste nam omdat ik toch altijd lenzen droeg.

    Maar bijvoorbeeld nu in de examenperiode is een bril heel gemakkelijk. Is snel en heb je meer tijd om te leren. Anders moet je eerst je handen extra wassen, lenzen indoen, potje uitwassen en afdrogen. Nu is het bril opzetten en beginnen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Negligible schreef:
    [left][/left]Ik heb twee brillen (:
    De ene is een rechthoekig model van Ray ban en de ander is ook een nerdmodel, ook van Ray ban. Het is één van de nieuwe modellen, een vierkant. Ik zal eens zien of ik foto's kan vinden

    Dit is de nieuwe:





    Ik heb die bril ook nog opgehad. Of nou ja die leek er echt veel op en die was ook van rayban.
    Die bril is zoooo leeuk:9~
    Alleen is die het niet geworden :(

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:51 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akita schreef:
    (...)


    Ik heb die bril ook nog opgehad. Of nou ja die leek er echt veel op en die was ook van rayban.
    Die bril is zoooo leeuk:9~
    Alleen is die het niet geworden :(

    Ik vond hem ook echt helemaal geweldig :9~ Ik zette hem op mijn neus en ik was onmiddellijk verkocht. Al vond ik die ouderwetse vlinderbrilletjes ook wel wat. Het deed me denken aan de jaren 70, hihi, maar ik durfde het niet nemen.


    Zoiets bedoel ik dus. Ik vond het ook geweldig, maar durfde niet goed :x

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    'k Heb maar één bril, hoor. Ze zijn duur genoeg, als je tenminste 'n kwalitatief goede bril wilt :'D 'k Heb deze:




    "I shut my eyes in order to see.'

    No glasses.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    dat is echt een mooie bril. (:


    Save me from myself.

    Die heeft een vriendin van mij ook _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Shogun schreef:
    Draag geen brillen.
    Alhoewel ik 't me afvraag wanneer ik d'r een nodig zal hebben, gezien het aantal uren dat ik achter de pc doorbreng.


    stay safe because I like being alive at the same time as you