• Jup vandaag heb ik mijn ogen laten testen. Omdat ik vaak hoofdpijn heb uit het niets.
    Ik drink gewoon genoeg.
    Dus ja ik dacht ik moet maar eens een oogtest doen en die heb ik vandaag gedaan. Ik heb een kleine afwijking aan mijn ogen dus ja ik moet een bril. Gelukkig alleen voor s'avonds om mijn ogen rust te geven.
    En als ik overdag last heb van mijn hoofd of ogen moet ik mijn bril opdoen.

    En ik heb twee leuke brillen gekocht nouja ik hoefde gelukkig niks er voor te betalen.
    Mijn verzekering vergoed het ^^

    Alleen jammer dat ik geen foto's kan vinden. Die komen nog als ik mijn twee brillen heb:)
    1 bril is zwart en het is beetje als een nerd bril..
    En de andere is zwart met roze. En ook wel beetje een nerd brillen. Ik hou van die brillen:9~

    Wie draagt er ook brillen? En hoeveel brillen hebben jullie?

    Edit: Uit eindelijk heb ik deze foto gevonden en deze bril wordt het :) en alleen ik kon geen foto vinden van de andere bril..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Statler schreef:
    'k Heb maar één bril, hoor. Ze zijn duur genoeg, als je tenminste 'n kwalitatief goede bril wilt :'D 'k Heb deze:




    CUTIE STATLER! <3
    Ik heb ook maar één bril. Waarom zou ik ook meer brillen willen als ik toch altijd mijn lenzen in heb? (cat)

    Edit: Nu lijkt het net alsof er een hele oude vent op jou heeft gereageerd. :'D
    PEDO-WALDORF! D:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 9:53 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Statler schreef:
    'k Heb maar één bril, hoor. Ze zijn duur genoeg, als je tenminste 'n kwalitatief goede bril wilt :'D 'k Heb deze:





    Die bril is ooook zow leuk (:

    Ja dat is zo maar mijn verzorgverzekering vergoed het :) Ik hoef gelukkig niks te betalen als ik het wel zelf moest betalen had ik er ook eentje gehaald (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb 2 brillen.
    Een gewone & zonnebril. Die zonnebril kreeg ik er gratis bij xd.
    Mja, die heb ik nooit op.. en de gewone heb ik elke dag op anders word ik gewoon gek van de wazigheid (:
    Ik heb hem op 13 mei 1 jaar. [Waarom ik dat onhoud...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb nachtlenzen, no glasses 4 me ;)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 10:04 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb een leesbril. Ik zou m eigenlijk opmoeten naar school maar ik vind een bril bij mij niet staan dus vaak laat ik m thuis en gebruik ik m alleen voor huiswerk of computer of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Me likes, haha.
    En ja, ik draag ook een bril. Al vanaf dat ik negen was geloof ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ook een bril..

    Ik draag hem meestal in de klas enzo..
    En ik heb hem nodig voor in de auto!
    Maar voor de rest draag ik hem weinig. Heb maar klein beetje in de min


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb geen bril :')


    26 - 02 - '16

    Fact: Jongens vinden meisjes met een bril sexy ^^
    Ik vindt het een leuke bril, hoowr.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik kreeg er altijd 2, voor als de ene stuk gaat. Maar onderhand heb ik iets van 3 reservebrillen en dan nog eentje die ik altijd op heb, dus nu hoef ik er maar 1. Waarschijnlijk krijg ik dan nu een zonnebril op sterkte :')
    En je hebt een leuke bril! Zelf zou ik die niet nemen. Dat is me teveel een mode-ding. Ik doe 2 jaar met een bril (vanwege de verzekering, elke 2 jaar vergoed die het) en daarom hoef ik niet zo'n ding dat na een jaar alweer uit is :')


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Ik kreeg er altijd 2, voor als de ene stuk gaat. Maar onderhand heb ik iets van 3 reservebrillen en dan nog eentje die ik altijd op heb, dus nu hoef ik er maar 1. Waarschijnlijk krijg ik dan nu een zonnebril op sterkte :')
    En je hebt een leuke bril! Zelf zou ik die niet nemen. Dat is me teveel een mode-ding. Ik doe 2 jaar met een bril (vanwege de verzekering, elke 2 jaar vergoed die het) en daarom hoef ik niet zo'n ding dat na een jaar alweer uit is :')


    Daar heb je wel gelijk in.
    Ik vond die bril die ik nu krijg gewoon erg leuk, en als die na een jaar uit is maakt mij niet veel uit ik draag hem toch wel. Ik loop nooit echt met de mode mee (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Shogun schreef:
    Draag geen brillen.
    Alhoewel ik 't me afvraag wanneer ik d'r een nodig zal hebben, gezien het aantal uren dat ik achter de pc doorbreng.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ga om 4 uur naar de opticien. iK heb al 6 dagen hoofdpijn. als ik tv kijk of kliene dingen moet lezen akn ik dat niet dus dat wordt voor mikj ook een bril denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hihi wat grappig xD Mijn bril lijkt op die jij daar hebt staan ^^
    Alleen ik heb 'm van Ray Ban (ik kan niet lezen of die van jou ook zo is) en het is ook een nerd-bril xD
    Maar ik draag vaker lenzen...

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:46 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Hihi wat grappig xD Mijn bril lijkt op die jij daar hebt staan ^^
    Alleen ik heb 'm van Ray Band (ik kan niet lezen of die van jou ook zo is) en het is ook een nerd-bril xD
    Maar ik draag vaker lenzen...


    Haha nee die is helaas niet van Ray ban ik weet nog geen eens hoe die merk heet xD Ze hadden bij mijn opticien geen ray bans :(


    MisPattinson zei op 26 jan 2012 - 11:21:

    ik ga om 4 uur naar de opticien. iK heb al 6 dagen hoofdpijn. als ik tv kijk of kliene dingen moet lezen akn ik dat niet dus dat wordt voor mikj ook een bril denk


    Aahww, dat heb ik dus ook.
    Ik krijg hem voor mijn ogen rust te geven en voor als ik hoofdpijn heb. En soms moet ik hem ook op voor de hele dag als ik de hele dag last heb.
    Succes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.