• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (Pinkdream)
    -Alexia Thompson (Pinkdream)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (Pinkdream)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (Pinkdream)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    -Jitse bright (Pinkdream)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (Pinkdream)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taylor Romant
    Ik typte het nummer over in mijn eigen telefoon en gaf zijn telefoon terug. Op dat moment ging ook de bel. 'Ik moet nu gaan,' zei ik met een glimlach. 'Zie je later.' Ik grinnikte en opeens bedacht ik me dat hij ook moest na blijven vanmiddag. 'Tot bij het na blijven.' Ik lachte nog even en draaide me toen om en liep de hoek om. Richting de kantine.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik zuchtte en het duurde even voor ik mijn stoere ik teruggevonden had. Snel liep ik naar mijn kamer en later met mijn wiskundeboek naar de les.
    Ik kwam net op tijd binnen en negeerde de ijzige blik van de leerkracht.
    "Waar zat je? Waarom was je niet buiten?" vroeg Tom, mijn beste vriend. Normaal hing ik met hem en nog een groepje vrienden buiten rond. Je weet wel, wat dollen, een sigaret doorgeven,...
    Ik draaide me om en hij schrok toen hij mijn neus zag, maar toen lachte hij.
    "Oh, ik begrijp het. Wat is er gebeurd?"
    Maar toen maande de leerkracht de klas tot stilte. "Later." mompelde ik nog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik kwam mijn vriendinnen al snel tegen.
    'Ik moet jullie wat vertellen,' zei ik. Ze keken me allemaal nieuwsgierig uit. 'Ik ben single.' Het was even stil en toen glimlachte ze allemaal. 'Mooi, want wij mochten Mike toch niet.' Ik grinnikte. 'Kom, anders komen we te laat bij Engels.' Ik knikte en we liepen de richting het lokaal. Natuurlijk werd ik er gelijk uit gestuurd. De leraar zuchtte. 'Jij gaat niet naar de gang,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Dat vindt jij alleen maar leuk. Ik zet je wel in het lokaal hier naast.' Zuchtend stond ik op terwijl ik met de leraar mee liep. Hij beveelde me te wachten op de gang en toen hij terug kwam knikte hij dat ik naar binnen mocht. Eenmaal binnen besefte ik dat ik in de klas van Nathan beland was...


    "Ignite, my love. Ignite."

    sneeuwt het bij jou ook zo hard?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik grijnsde toen Taylor de klas binnen kwam. Terwijl de leerkracht met haar bezig was schopte ik Tom onopvallend van zijn stoel. Hij keek me even raar aan, maar toen hij mijn blik zag grijnsde hij. Hij ging op een andere vrije plek zitten en stak zijn duimen bemoedigend op. Ik schudde haast onzichtbaar mijn hoofd. Hij zou ook nooit veranderen
    "Je kan daar ga-" De leerkracht keek ons raar aan.
    "Zat jij niet daar, wacht even." Hij keek wat verward.
    "Nee hoor, meneer. Ik zat al allen, weet u nog?"
    Hij keek me nog even achterdochtig aan, maar haalde toen zijn schouders op.
    "Ga dan maar naast hem zitten." bromde hij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    het heeft gesneeuwd, maar nu niet meer


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Oké meneer,' zei ik. 'Ik wil geen woord van je horen!' schreeuwde hij naar me. 'Ook goedemorgen,' zei ik en ik liet me op de stoel naast Nathan vallen. De man keek me vuil aan maar hij zei niets. Ik zuchtte terwijl ik even naar Nathan glimlachte. Ik ging wat onderuit te zitten terwijl ik verveel met mijn roze pen op het tafelblad tikte. Ik ging kijken hoe ver ik die man kon irriteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons sneeuwt het sinds een half uur niet meer. 0.0


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik grijnsde toen ik doorkreeg wat ze van plan was. Ik besloot mee te helpen en begon te kuchen. Niet veel later klonk er uit Tom's richting ook gehoest. Iemand aan de andere kant van de klas deed mee, nog een paar mensen vielen in. Dit kon nog leuk worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    bij ons heeft het een uurtje of twee gesneeuwd (denk ik)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen Nathan opeens mee doet. Voordat ik het door kreeg deden er meerdere meer. Ik besloot het nog iets ergens te maken en begon een deuntjes te spelen op de tafel. Ik zag de leraar boos op kijken.
    'STOPPEN!' gilde hij. De meeste hielden op maar ik was niet bang voor een man waarvan zijn hoofd aan liep. Ik bleef vrolijk door spelen met mijn deuntje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik nam mijn pen en klikte vrolijk mee op haar ritme. Tom deed ook al snel mee en het duurde niet lang voordat Jonas -ook een goede vriend van mij- er helemaal in op ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik schrok me kapot toen de leraar opeens voor me stond.
    'Mevrouw Romant,' begon hij. 'Dat is mijn naam,' zei ik. Zijn ogen schoten vuur. 'Ik neem aan dat u niet geschorst wilt worden.' Ik keek de man vragend aan. 'Ga verder,' zei ik uitnodigend. Bijna iedereen hield zijn adem in. 'Ik zou maar op houden en braaf uw werk gaan doen. Anders kan ik wel wat regelen.' 'Natuurlijk meneer,' zei ik. Ik bleef de an aan kijken. 'U moet uw werk ook doen maar dat doet u ook niet.' En toen ik dat zei, besefte ik dat ik te ver was gegaan. 'Laatste waarschuwing.' Zijn stem klonk ijzig en draaide zich weer om en liep naar de voorkant van het lokaal. 'Aan het werk.' Ik pakte mijn kladblok en schreef met mijn sierlijke handschrift: Is die man altijd zo chagrijnig? Ik zuchtte toen ik besefte dat mijn roze pen bijna op was maar schoof toen het briefje stiekem naar Nathan toe.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 1:21 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik grinnikte.
    Hij is in een goede bui vandaag.
    Schreef ik terug. Ik gaf haar het briefje en begon aan een oefening. Ik was er niet echt bij met mijn gedachten. Woorden en getallen stuiterden rond in mijn hoofd als onstuitbare pingpongballen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik grinnikte even en klapte toen mijn engelse boeken open. Na een paar minuten zat ik alweer te tekenen want eerlijk? Er stonden meer tekeningetjes in mijn boek dan woorden.


    "Ignite, my love. Ignite."