• Omdat ik maar twee story's heb om te lezen momenteel ben ik op zoek naar nieuwe, leuke, goede story's.

    Waar het over gaat maakt mij niet erg veel uit, HP, JB, twilight, onbekende personen... Zet maar neer, ik kijk sowieso altijd even bij je story.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy.


    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    MIDNIGHT CITY • Fred Weasley



    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?

    Al snel ontwikkeld Aileen haar liefde voor magische creaties, maar daarbij ontwikkeld ze ook haar liefde voor iets onmogelijks. Nu staat ze voor een belangrijke keuze, maar als de keuze gemaakt word is het eigenlijk al te laat. Hoe zal dit aflopen?

    __________

    Wake me up, a new riddle is born.


    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.

    -Lovestorie met verschillende HP Characters.


    Hide and seek• FW & GW



    Anna en Lynn; ze lijken 2 doodnormale meiden, maar als je nog eens beter kijkt zie je dat het een tweeling is. Een tweeling met een onwijs heftig verleden.
    Ze moeten onderduiken en samen een identiteit delen voor hun eigen veiligheid, genaamd Annelynn. Maar hoelang weten ze hun identiteit en geheimen achter te houden?
    En wat als er iemand verliefd wordt op hun enige identiteit? Zullen ze hunzelf opgeven voor hun ware liefde?

    Anna: x Desire
    Lynn: RainbowRoad

    _____
    Perfect Enemy • The Hungergames



    Arianna Blake, oftewel Aria is het rijkeluis dochtertje van de Capitool leider Ruun Blake als de 101ste Hongerspelen plaatsvinden. Aria moet niks weten van de hele spelen en verbied haarzelf om alle afleveringen te volgen. Maar onder één ding komt ze niet uit; de boetedag. Iedereen is gedwongen om toe te kijken wanneer de tributen als lappen vlees worden meegenomen en vervolgens zonder pardon worden afgeslacht in de Arena.

    Maar, als Arianna moedeloos moet toekijken hoe haar beste vriendin uit district 5 word geloot grijpt ze in. Ze offert haarzelf op.



    ____________________________________
    En verder nog een LS over James Phelps.
    Fish 'n Chips • James Phelps

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:10 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!

    En op mijn profiel staan er ook nog :D
    Neem eens een kijkje!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy





    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).



    Linkje


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik ga 1 feb aan een dance/ drama verhaal beginnen, hij komt binnenkort op Q, so... maybe u'll like^^ Moet je maar ff zeggen en dan waarschuw k wel^^

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het is stories. Geen story's.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb een verhaal you belong with me dit verhaal gaat over onbekende personen en is bijna afgelopen

    Het vervolg a brand new start is een fanfiction met justin bieber

    iLovato schreef:
    Het is stories. Geen story's.



    /care x d?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Klikkie

    Naam: Surviving (Kan nog veranderen)
    Genre: Actie, onbekende personen,..
    Een kleine previeuw zodat je weet wat je te wachten staat ;)

    Hoe kun je overleven aan iets dat er niet is en toch weer wel? Het zit in je hoofd, maar dat weet jij niet. Een schim die je achtervolgd en aast op je dood. Een eindeloos spel, waar jij onvrijwillig aan mee doet. Een spelleider wijst je de weg, maar geeft je het hele spel maar een hint: overleef. Vol vragen in je hoofd begin je aan zijn opdracht, niet wetend wat je te wachten staat.
    Het draait niet alleen op het overleven, maar ook op het doorzetten, het volhouden. Je maakt jezelf een baan vrij over obstakels, gaat confrontaties aan, wordt misschien wel verliefd, maar voor wat? Een zeker dood staat je op te wachten en slechts één iemand overleeft het. De enige manier om dit te stoppen is het spel te winnen, je moet iemand doden, maar deze persoon heeft net hetzelfde doel voor ogen; jou de keel oversnijden en de prijs in de wacht slepen.
    Overleef je het of bezwijk je?


    De proloog vind ik zelf nog wat interessanter, maar die is wat te groot xD
    xx, Plushie
    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:11 ]



    I never thought
    I would see you again
    And make it even harder
    To make a choice



    l GANGBANG and NOUIS
    l January 2012
    l One Direction excist
    l Part 2


    It's my choice, you just have to accept it l Niall Horan


    If you spread your wings, you can fly away with me.