• Omdat ik maar twee story's heb om te lezen momenteel ben ik op zoek naar nieuwe, leuke, goede story's.

    Waar het over gaat maakt mij niet erg veel uit, HP, JB, twilight, onbekende personen... Zet maar neer, ik kijk sowieso altijd even bij je story.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Check mijn profiel
    best lopende/gelezen : I Didn't Know That I Fell For You


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    [center]Glee | Romantiek


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Mensen uit Glee die in deze story belangrijk zijn:
    Rory, Puck, Sam, Quin, Tina, Kurt, Mike

    http://www.quizlet.nl/stories/76580/mijn-nieuwe-wereld--glee/


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.



    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


    Vampire Direction

    ^^ hihi (:


    nothing is true, everything is permitted.




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De inleiding is nogal stijfjes, de proloog misschien niet heel aantrekkelijk, maar later word het verhaal leuker. Ik kom er meer in los, zeg maar. :$

    The past of my dear Claire



    De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    A promise is forever, at least that's what they say.Welcome to the reality there broken everyday.


    http://www.quizlet.nl/stories/79612/losing-you-is-like-living-in-a-world-with-no-air---twilight/


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"

    Neem maar een kijkje op mijn profiel (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik heb erg veel stories, dus kijk maar (als je tijd hebt) op m'n profiel! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    You Don't Know How It Feels - One Direction

    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction~ (Proloog bij 10 ABO'S)


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Dreaming a dream like you are innocent.



    __________

    Amber Felicity Scott & Zayn Javadd Malik



    LEGGO!

    http://www.quizlet.nl/stories/79809/looking-for-the-real-me---twilight-/
    en ik heb ook nog een HP verhaal.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    falling in love with the bad girl A GLEE STORY

    Ik hoop dat je hem wil lezen..
    Ik begin 1 april met activeren

    xx