• Omdat ik maar twee story's heb om te lezen momenteel ben ik op zoek naar nieuwe, leuke, goede story's.

    Waar het over gaat maakt mij niet erg veel uit, HP, JB, twilight, onbekende personen... Zet maar neer, ik kijk sowieso altijd even bij je story.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Endless Love || Liam Payne [14+]


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Volledig Nederlands
    • Kan seks in voorkomen
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    One direction bestaat
    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012

    It Tears Me Up || A LiLo Bromance




    Verhaal dat ik samen schrijf met Sterre (Tributes)
    Our Letters Are My Breath || Ft. Niall Horan


    Stand Alones|| One Direction


    Ten slotte voor het geval dat je Cody Simpson stories leest:


    I can’t get you off my mind
    Give me the chance to love you
    I’ll tell you the only reason why
    Cause you are on my mind
    I want to know you feel it
    What do you see when you close your eyes
    Cause you are on my mind

    On My Mind|| Ft. Cody Simpson


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Soundtrack

    Catlana Reed is nooit erg sterk geweest. Tien jaar geleden, op haar zesde verjaardag én de gevreesde dag van de boete, werd ze geadopteerd door een oude man en zijn jongere vrouw, om vervolgens van District 4 naar District 1 te worden overgebracht. Hier zou ze samen met tientallen andere lotgenoten getraind worden om één van de beste en sterkste Tributen ooit te worden, maar hoe hard ze ook haar best deed, ze bleek niet het talent en de bloedlust te bezitten waar haar twee wrede pleegouders zo wanhopig naar op zoek waren. Zodoende werd ze ‘gedegradeerd’ tot dienstmeisje, maar dit gebeurde zeker niet uit mededogen. Ze had het onwaarschijnlijke geluk gehad dat er net een meisje was overleden en zij haar plaats kon innemen. Maar wat als niet één van de vele Beroepstributen gekozen wordt, maar Catlana? Zal ze De Spelen overleven en misschien zelfs wel ontdekken wat er al die jaren geleden met haar ouders en de rest van haar familie is gebeurd?



    ~ I wish I could erase the past



    Een meisje worstelt met haar verleden. Ze komt in een instelling terecht en probeert met behulp van therapie en haar beste vriend Jake haar verleden te vergeten. Zal het haar lukken? En wat als het verleden terugkomt?


    "You promised you would take care of me," fluisterde ik.
    "I'm sorry."
    Ik keek nog één keer in je ogen, ze waren doods en koud, de twinkeltjes hadden plaats gemaakt voor een blik van medelijden. Je draaide je om en liep weg. Weg van mij. Ik zakte tegen de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Toen kwamen de tranen.

    - written in Dutch
    - spoken in English


    link


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Our thoughts you can't decode...


    Take you to another world ~ Liam Payne



    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    One direction bestaat wel
    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 26th of February 2012

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:09 ]

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Astuu : http://www.quizlet.nl/stories/80742/all-she-needs-is-a-boy-who-will-take-her-in-his-arms-and-tell-her-its-okay-to-cry--zayn-malik/

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:09 ]

    Ardour at War, een verhaal over de Eerste Wereldoorlog.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.




    Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

    Returning Shadows
    x Nederlands geschreven & gesproken
    x Abo is handig want ik waarschuw niet
    x Gebaseerd op het boek 'De Hongerspelen' van Suzanne Collins

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 11:45 ]



    In het huis Anubis – een oud internaat uit het jaar 1900 ongeveer – wonen acht jongeren; Samuel, Bryan, Carl, Chris, Emily, Mirjam, Nadine en Desi.
    Deze jongeren hebben het erg gezellig in het huis, totdat er een nieuweling bij komt. Julia. Zomaar uit het niets. De bewoners – en dan met name Nadine – vinden het een beetje vreemd. Waarom kwam er nou ineens een nieuwe bewoner bij? Het was toch al gezellig?

    De bewoners snapten het dus niet, maar iemand anders misschien wel. Misschien had iemand Julia met opzet naar Anubis gestuurd, want… waarom kwamen er ineens verschillende aanwijzingen naar boven, nadat Julia op zolder was geweest? Wie is Sarah? Wat is er met Victor – de huisbaas – aan de hand?

    Allemaal vragen, maar geen antwoorden. Nog niet…


    » De cover is klikbaar!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    "Let the game begin."


    “Vrolijke hongerspelen, iedereen.”
    Alle kinderen tussen de 12 en 18 jaar worden bijeen gedreven. Het doet me denken aan hoe de vissen in een versmalde stroming zwemmen. Vanuit mijn ooghoek van ik een glimp op van Flint. Hij lacht me bemoedigend toe en ik denk terug aan wat hij nog geen uur geleden had gezegd. “Er zijn vier ticketjes met jouw naam op. Je wordt niet getrokken. Dat kan niet.” Genda White houdt haar jaarlijkse speech over hoe belangrijk de spelen zijn en hoe dankbaar we moeten zijn voor het bestaan ervan. Naast me prevelen een paar meisjes een kort gebedje. Alleen meisjes. De jongens hoefde zich geen zorgen te maken. Niet deze keer.


    Cool, neat, swell -Cry