• Omdat ik maar twee story's heb om te lezen momenteel ben ik op zoek naar nieuwe, leuke, goede story's.

    Waar het over gaat maakt mij niet erg veel uit, HP, JB, twilight, onbekende personen... Zet maar neer, ik kijk sowieso altijd even bij je story.


    Keep your head up, keep your heart strong



    It's strange how everything can go so fast..
    How your life can change. When you loose someone, it's like you've got nothing anymore. No one will ever understand how much it hurts. It's like the end of the world. And maybe it is.. Maybe it is the end.


    Niall is perfect.


    http://www.quizlet.nl/stories/70632/i-wish-i-could-erase-the-past--one-direction/


    Een meisje worstelt met haar verleden. Ze komt in een instelling terecht en probeert met behulp van therapie en haar beste vriend Jake haar verleden te vergeten. Zal het haar lukken? En wat als het verleden terugkomt?



    "You promised you would take care of me," fluisterde ik. "I'm sorry." Ik keek nog één keer in je ogen, ze waren doods en koud, de twinkeltjes hadden plaats gemaakt voor een blik van medelijden. Je draaide je om en liep weg. Weg van mij. Ik zakte tegen de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Toen kwamen de tranen.

    - written in Dutch
    - spoken in English



    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!





    &


    ~PotterTube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:10 ]

    Ik heb een story op mijn profiel, misschien moet je daar evn kijken. :) ik kan de samenvatting helaas niet kopieren.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    BASED ON THE HUNGERGAMES
    SOUNDTRACKTRAILER


    Zayn Malik wordt het tribuut voor de 76e Hongerspelen, net na de Kwartkwelling. Heel district 12 is in rep en roer, want Zayn zorgt voor het eten van de meeste gezinnen. Hij moet en zal de spelen overleven. Hij bedenkt een perfecte tactiek om elk naief individu te verslaan, maar wat als zijn plan? opeens verstoord wordt?

    • Zayn Malik and Tifanny Maxwell.
    • Gebaseerd op de Hongerspelen.
    • Neem een abo, ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:53 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zie mijn profiel voor het verhaal, heb er maar 1 namelijk (:

    Haha, ik doe wel even een samenvatting van mijn verhaal, een vriendin van mij heeft die (de samenvatting) gemaakt (A) :

    Dit is een verhaal met een groot mysterie/geheim. Een meisje zit opgesloten in een kamer. Ze weet door wie ze opgesloten is, maar ze weet niet waarom. Ze weet dat de omgeving rond het huis steeds verandert, maar ze weet niet waar ze is. Ze weet nog wie ze is, maar van haar leven hiervoor kan ze zich niets meer herinneren. Eén meisje, duizend raadsels.

    Well. I hope you like it!(flower)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:00 ]


    Hakuna Matata



    Haunting Monsters
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik kan geen link zetten op IPhone. Maar neem is een kijkje op me profiel. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Kijk maar of je het iets vindt (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    BleuEyesGirl schreef:
    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    fantasy in een andere wereld. Take a look


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    BleuEyesGirl schreef:
    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    fantasy in een andere wereld. Take a look


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Als je van humor houdt moet je zéker eens bij GingerAngel kijken (aantal posts hierboven). Verder heb ik nog twee lopende verhalen die je misschien leuk zult vinden:


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    &


    Het is het jaar 2003, en Ginny Wemel is nu 21 jaar. Ze werkt, is opzoek naar een appartementje en is een trotse tante, maar ze weet dat dit niet is wat ze wilt. Ze vindt het dan ook geweldig wanneer Rons favoriete Zwerkbalteam, "De Cambridge Cannons", nieuwe spelers zoekt. Ze wordt hier één van de nieuwe Jagers, en de nieuwe combinatie van jonge Zwerkballers blijkt ijzersterk. De spelers kunnen het goed met elkaar vinden, ook buiten de trainingen, en alles lijkt helemaal in orde. Tot de nieuwe Zoeker bekend wordt gemaakt. Zij houdt wel van wat drama, maar wat als dit uit de hand loopt?


    Bevat femslash
    ©Maanling

    HP-fanfic

    Elementen uit Fireflies
    14-1-2012



    Allebei de plaatjes zijn aanklikbaar, kijk maar of je het iets vindt (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 13:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    She’s my creditcard shawty
    ft. Justin Drew Bieber

    “Wanna be there when you wake, when there’s no make-up on your face.”


    She's a rich girl, buying all the clothes.
    Wrist full of gold, you already know.
    She's a rich girl, yeah, she's got cash pocket so thick.
    She didn't even had to ask.







    ____________________

    • © Signature
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands & Engels gesproken
    • Justin Bieber is beroemd
    • Begint 10-02-12
    ____________________


    Ik hoop dat je het wat vind (: <3 x

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 14:45 ]


    LEGGO!

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:50 ]