• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lillyl
    Vol verdriet kijk ik naar hun. Van irial naar Michael. Waarom had ik niemand.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Mijn hart mist een slag wanneer hij me kust.
    "Ik had niet zo moeten doen. Jij kon er niks aan doen."
    Ik schud mijn hoofd. Terwijl ik hem aankijk begin ik heel zacht When you're gone te zingen. Heel vluchtig kijk ik even naar Mary en dan weer naar Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Als Charlotte begint te zingen lach ik naar haar. Ik druk nog een kusje op haar wang en zet mijn stoel naast het raam.
    "Kom," zeg ik tegen haar en ik leg mijn hand op haar heup.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk naar Michael en Char die begint te zingen. Ik trek mijn knieën op mijn stoel en leg mijn hoofd erop. Verdrietig staar ik naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zet me aan de piano, en begin te zingen. Dit liedje is zowel voor mijn mama, als voor Charlie. Het is voor iedereen die me ooit heeft pijngedaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Kom," zegt Michael met mijn hand op mijn heup.
    Ik wil hem volgen maar zodra ik Mary hoor zingen bevries ik. Ik hoor de woorden die uit haar mond komen en voel me meteen schuldig. Er springen tranen in mijn ogen die al snel over mijn wangen rollen.
    Ik kijk naar mijn voeten en durf niemand aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "It's like you're pouring salt in my cuts. Baby, I just ran out of band-aids. I don't even know where to start," zing ik.
    Ik doe mijn best mijn stem in bedwang te houden, maar iets breekt in me.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik merk op dat Mary een droevig nummer begind te zingen.
    Ik kijk even naar Char die begint te huilen.
    Als een robot sta ik op en loop naar haar toe.
    Ik neem haar in een omhelzing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "It's like you're pouring salt in my cuts. Baby, I just ran out of band-aids. I don't even know where to start," zingt Mary.
    Er ontsnapt een snik aan mijn lippen.
    Waarom moet ik altijd iemand kwetsen?
    Ik voel twee armen om me heen en zie wat blonde haren in een waas.
    "Lilly, niet-"
    Ik zak door mijn knieën en begin zacht Love is a losing game te zingen. Het lijkt nergens naar omdat ik er steeds doorheen snik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    "Lilly niet" zeg ze en zakt door haar knieën. Gekwetst laat ik los en loop ik terug waar ik ga zitten. Ik pak mijn tekenblok en begin te tekenen. Ik begon aan mijn zoveelste hartje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik sluit mijn ogen.
    "You never really can't fix my heart."
    Ik adem diep in en begin een ander liedje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik hou mijn mond wanneer ik Mary een liedje uit Dirty Dancing hoor zingen, mijn favoriete film. Ik krabbel overeind en verlaat voor de tweede keer vandaag huilend het lokaal. Het verschil is dat ik deze keer ren. Ik ren zo snel ik kan. Het lokaal uit, de school uit, door de schoolpoort, zonder enig idee waar ik heen ga.
    Het is niet eerlijk. Ik had niemand en nu zijn er twee mensen die om me geven. Twee mensen en ik kan maar één geven wat ze beide willen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik stop abrupt met spelen wanneer ik Charlie zie weglopen.
    Kordaat loop ik haar achterna.
    "Charlie!" roep ik wanneer ik haar de school zie uitlopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik hoor hoe Char wegrent. Ik kijk op. Het lokaal is lichtelijk uitgestorven. Alleen Mary, Michael, Kyle , Irial en ik zijn er nog. Ik begin aan een portret van Heidi. Haar bril, haar ogen en blond haar.Ik hoor en zie Mary roepend weglopen achter Char aan. Ik besloot om hem ook te peren en naar buiten te gaan. 'bye' riep ik en rende weg. Ik zag een stevige boom waar ik hoog inklom.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Verbaast kijk ik als Charlotte wegloopt. Ik wil achter haar aan gaan maar dat lijkt me niet zo'n goed idee aangezien Mary dat al doet. Een beetje verslagen ga ik op een stoel zitten.
    Wat heb ik nu weer gedaan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."