• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Wat wil je?" vraagt ze in de slaapkamer.
    Ik kijk even in de kast en haal er een eenvoudig truitje met lange mouwen uit. Ik knoop de badjas open, doe hem uit en trek het truitje over mijn hoofd.
    "Dankje," zeg ik met een glimlach. "Je krijgt het terug."
    Ondertussen maak ik opnieuw een knot omdat die helemaal naar onder gezakt was. Ik raap de badjas op van de grond en breng hem terug naar de badkamer.

    Irial

    Ik voel een lichte paniek wanneer hij mijn gezicht vastneemt en zijn lippen op de mijne drukt. Hij laat uiteindelijk los en kijkt me aan.
    "Je geloofde het ook nog," grinnikt hij. Ik slik.
    "Kyle, klas," zeg ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Kyle, klas." Zegt Irial hees.
    Ik kijk hem aan en besef me dan weer waar we zijn.
    Ik word rood als een paar ons aankijken.
    "Ja natuurlijk." Zeg ik met een schuin lachtje en kijk Irial aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik slik nerveus en bekijk haar terwijl ze zich omkleedt. Daagt ze me nu uit?
    Gehypnotiseerd volg ik haar naar de badkamer, en ik hou me nog net in om haar niet te bespringen.
    "Is er ehm.. Is er iets dat je wil doen?" vraag ik en kijk ongemakkelijk in het rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ja, natuurlijk," zegt Kyle met een schuin lachje en bloedrode wangen.
    Ik ga van hem af en help hem recht.
    Ik lach verontschuldigend naar Isa.
    "Zei jij net iets?" vraag ik vriendelijk. "Ik was er met mijn gedachten niet bij."
    Ik merk dat ik nu ook begin te blozen en kijk even naar beneden.

    Charlotte

    Ik schrik me rot wanneer ik me omdraai en Mary plots voor me staat.
    "Is er ehm.. Is er iets dat je wil doen?" vraagt ze.
    Waarom is ze zo nerveus?
    "Nee, niet echt," zeg ik schouderophalend. "Ik denk dat we volgend uur beter weer naar school gaan. Ik heb al net iets teveel lessen gemist."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    De gedachten razen door mijn hoofd. Het is nu of nooit. Niemand die ons kan onderbreken, niemand die ons ziet.
    Voor ik het weet heb ik haar gezicht in mijn handen en liggen mijn lippen op de hare.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial helpt me recht op.
    Gelijk ga ik zitten, hij begind tegen Isabelle te praten.
    Ik pak mijn mobiel en ga op internet.

    Isabelle

    "Zei jij net iets? Ik was er met mijn gedachten niet bij."
    Zegt hij rood en kijkt naar beneden.
    "Ow, Nevermind... Jullie zijn een leuk stel samen."
    Glimlach ik en knik erbij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik sla zo hard in paniek wanneer ik haar lippen op de mijne voel dat ik niks kan doen.
    "Ik hou van je," fluistert ze zacht. Ik kan wel huilen.
    "Mims, i-ik kan niet," zeg ik hees.
    Ik durf haar niet aan te kijken en staar gebroken naar de grond.

    Irial

    "Oh, never mind... Jullie zijn een leuk stel samen," glimlacht Isabelle.
    Ik wrijf even door mijn haar en moet wat lachen.
    "Dank je," zeg ik oprecht. "Zeker dat het niet belangrijk was?" vraag ik nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat haar los en kan wel door de grond zakken van schaamte.
    "Ehm, vergeet het. We moeten naar school."
    Ik haal mijn neus op en vecht tegen de tranen.
    Waarom híj wel, en ík niet?
    Ik loop naar de woonkamer en doe mijn jas aan. Ik geef haar een tweede jas.
    "Ik geef je morgen je droge kleren wel op school," zeg ik emotieloos.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Zeker dat het niet belangrijk was?" Vraagt hij.
    "Neen, is goed." Glimlach ik en draai me lachend om.

    Kyle

    Ik zit een doolhofspel te doen via internet, ik concentreer me er helemaal op. Ineens schiet er een megaeng gezicht in het beeld.
    "Aah!" Ik gooi mijn mobiel, rakelings langs Irial, naar de hoek van het lokaal.
    Met ingehouden adem kijk ik naar hem.
    "Sorry." Zeg ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [xD Lig helemaal dubbel, omdat ik weet hoe dat eruit ziet als mensen van dat spel schrikken xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    De temperatuur daalt van tropisch naar ijskoud.
    "Ik geef je morgen je droge kleren wel op school," zeg ze terwijl ze een jas in mijn handen stopt. Met betraande ogen kijk ik haar aan. Ik kan niet toegeven hoe fijn het voelde. Ik heb mijn keuze gemaakt.
    "Mary," zeg ik zacht terwijl ik haar pols vast grijp. "Mary, wat moet ik dan?" vraag ik. Ik sluit mijn ogen als ik mijn stem hoor breken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik draai me met wijdopen ogen om wanneer Kyle's mobiel me op een haar na mist.
    "Sorry," zegt hij.
    "Eerst kus je me en nu probeer je me knock out te krijgen? Ik ben even in de war, liefje," zeg ik lachend. Ik kijk nog een keer naar zijn mobiel die in de hoek van het lokaal ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Eerst kus je me en nu probeer je me knock out te krijgen? Ik ben even in de war, liefje," Zegt hij lachend. Hij kijkt nog een keer naar mijn mobiel.
    Ik lach en sta rood op, en scuifel naar mijn mobiel toe.
    Ik buk en pak hem op.
    "Er kwam een eng gezicht in mijn beeld." Zeg ik alleen maar en loop langs Irial en geef hem een tikje op zijn kont.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik negeer het breken van haar stem, hoewel bij het horen ervan mijn hart ook breekt. Ik sla mijn ogen neer en trek mijn pols uit haar greep.
    "Gelukkig worden met Michael. Ik red me wel."
    Ik staar naar mijn schoenen en hou me in haar niet schreeuwend buiten te smijten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Er kwam een eng gezicht in mijn beeld," zegt Kyle. Terwijl hij langs me loopt geeft hij me een tikje op mijn kont. Ik barst in lachen uit en voel de tranen langs mijn wangen lopen.
    "Was je bang, liefje?" vraag ik plagerig terwijl ik even in Kyle's wangen knijp. Ik trek hem tegen me aan en knuffel hem.

    Charlotte

    "Gelukkig worden met Michael. Ik red me wel."
    Ze trekt haar pols uit mijn greep. Ik vlieg haar om de hals.
    "Mimsy alsjeblieft haat me niet," zeg ik huilend. "Begrijp je het nu? Had me gewoon gelaten."
    Ik verberg mijn hoofd in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.