• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte


    "Waarom zou je zoiets doen?"
    "Oh dus jij mag het wel en ik niet?" vraag ik met een blik op haar polsen.
    "Het is niet echt veel... De badkamer is daar, en daar is mijn slaapkamer, als je kleren wilt lenen."
    "Dankje," mompel ik zacht. Ik ga de badkamer in en doe de deur achter me op slot. Ik bind mijn natte haren in een knot en doe mijn t-shirt uit. Ik leg het op de badrand om te drogen. Ik trek Mary's badjas aan, zucht en ga terug de badkamer uit. Ik weet niet goed wat doen dus ik blijf in het midden van het appartementje staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Iedereen lijkt zo... down. Zo erg heb ik ze nog nooit geweten." Zegt Irial zachtjes.
    Ik knik.
    "Ja oké, maar dat-" Ik stop met praten, als Irial me waarschuwend aankijkt.
    Ik zucht en zak wat onderuit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik voel tranen opkomen wanneer ze me verwijt dat ik hetzelfde deed.
    Snel veeg ik ze weg wanneer ik merk dat ze er weer is.
    "Wil je iets drinken, of eten?" vraag ik met bevende stem.
    Ik probeer niet teveel op haar lichaam te letten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wil je iets drinken, of eten?" vraagt Mary met bevende stem. Ik volg haar blik en merk dat ik de badjas vergeten dicht knopen ben. Blote buik, boobs, niks ergs. Ik doe hem op mijn gemakje dicht en moet even lachen.
    "Vraag je me nou echt of ik iets wil drinken? Ik heb niet echt veel dorst meer..."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Kyle maakt zijn zin niet af en zakt onderuit.
    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan een neem zijn hand in mijne.
    "Ben jij gelukkig?" vraag ik spontaan.
    Ik speel een beetje met zijn vingers terwijl ik op antwoord wacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik slik even en lach.
    "Ehm, ja, dom, sorry," weet ik stuntelig uit te brengen.
    Ik doe een paar stappen achteruit en loop tegen de taf.
    "Auw, godver-"
    Met een pijnlijk gezicht wrijf ik over mijn heup.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Gelukkig, ik?" Ik kijk hem aan.
    "Nee." Probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen.
    En kijk hem serieus aan. Nou, dat probeer ik.
    Isabelle

    "Nou kijk, ik weet wat er is, alleen ik mag niks zeggen." Zeg ik terwijl ik naar mijn handen kijk.
    "Dat van Lilly weet ik, dat van Donna en Michael weet ik..." Ik frunnik wat aan mijn nagels.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yo me berichtje verranderd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Zodra Mary een kreet van pijn slaakt sta ik in een wip bij haar. Automatisch, geheel buiten mijn wil om.
    "Wat heb je?"
    Ik kan mezelf wel slaan wanneer ik merk hoeveel paniek er onder het oppervlak van mijn stem drijft. Ik knijp even in mijn arm om mezelf te kalmeren. Plots valt de badjas weer open. Geërgerd doe ik hem terug dicht.
    "Hoe overleef jij met dit rotding?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial


    "Gelukkig, ik? Nee."
    "Oh," zeg ik zacht. Ik kijk naar de grond uit schaamte en laat zijn hand los.
    Wat heb ik gedaan? Heb ik iets niet gedaan? Zou ik iets moeten doen? Ik kijk op en plots hoeveel moeite Kyle moet doen om zich serieus te houden.
    "Jij klootzak!" roep ik hem lachend toe. Ik duw hem van zijn stoel af en spring bovenop hem. Ik zet mijn handen op zijn buik en begin hem te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat mijn heup voor wat ze is. Dat wordt toch een blauwe plek.
    "Hoe overleef jij met dit rotding?"
    Ik zie dat de badjas weer open is en mijn fantasie begint op hol te slaan.
    "Op deze manier niet lang," mompel ik en wend mijn blik snel af, voor ze merkt hoe ik haar lichaam bekijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Jij klootzak!" Roept hij lachend naar me. Ik grinnik en binnen een seconde lig ik op de grond van de stoel af.
    Irial springt boven op me en begind me te kietelen.
    Ik schater het uit, niet ens denkent aan waar we zijn.
    "I-Iri-Irial!" Breng ik lachend uit en weet een van zijn handen van mijn buik te halen.
    Met een snelle beweging zet ik mijn hand in zijn zij en kietel hem, met wat moeite, terug.

    Isabelle

    "En ik ben lucht." Zeg ik lachend als ik naar de jongens kijk.
    Ik fluit naar ze en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik hoor Mary iets mompelen en kijk haar vragend aan.
    "Hmmm?" vraag ik een beetje verward.
    Ondertussen leg ik een stevige knoop in het verrekte ding.
    "Heb je misschien toch een truitje?" vraag ik zacht.

    Irial

    "I-Iri-Irial!" lacht hij luidop. Plots grijpt hij een van mijn handen vast en zet de andere in mijn zij om me terug te kietelen. Ik wil zijn hand wegslaan maar vergeet dat ik die ene gebruikte om me rechtop te houden. Ik val recht op hem neer. Ietwat buiten adem kijk ik hem blozend in de ogen.
    "Eh, hoi."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Niks, laat maar. En ja, ik heb nog wel wat voor je."
    Ik breng haar naar mijn slaapkamer en trek mijn kast open.
    "Wat wil je?"
    Ik doe mijn best haar niet aan te kijken, en haar al helemaal niet te beginnen kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Eh, hoi." Zegt hij blozend.
    "Hoi." Zeg ik droog en kijk hem terug aan.
    Ik pak zijn gezicht vast en druk mijn lippen op zijne.
    Ik krijg een schokje door mijn lichaam heen.
    Langzaam stop ik en kijk hem aan.
    "Je geloofde het ook nog." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.