• Sommige onder jullie hebben mijn topic gelezen, waarin ik vertelde dat ik uit ging een lief nodig had en vrij onzeker was over mezelf en blablabla.
    Wel gisteren was het zo ver en het was best wel een leuke avond.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en sprak een jongen aan, we hadden een kleine babbel, nadien kwam ik hem nogmaals tegen en heb zijn nr gevraagd. Hij zei dat hij zijn gsm niet bij had en voerde wat klungelig zijn nr in mn gsm. Mijn vriendinnen hadden iets van dat hij mss niet het juiste nr had ingevoerd en blabla, maar toen ik naar huis reed, kreeg ik plots een smsje van hem waarin hij vertelde dat hij het jammer vond dat hij me maar even had gezien want hij vond het zalig met me. Oke ik had geen belkrediet meer dus stuurde ik met de gsm van mijn moeder om te vertellen dat ik het ook leuk vond enz. en deze ochtend stuurde ik hem om te vragen of hij fb had maar hij heeft nog steeds niet geantwoord!
    Dus nu weet ik niet goed wat ik moet denken. Vond hij me leuk en zal hij antwoorden? Of was hij gewoon zat en interesseer ik hem geen moer?

    update
    Hij heeft geantwoord en vertelde dat zijn gsm plat was en dat hij zijn oplader niet vond. Hij vroeg daarna hoe het was met mij en dat hij wou dat we nog steeds die avond waren. Ik antwoordde hem en we hebben een klein gesprekje gehad maar dan moest hij gaan slapen (het was al 1 u snachts fzo) en hij zei dat hij vroeg op moest dus heb ik hem goedemorgen gestuurd maar nog geen antwoord.
    Een vriend van me zegt dat ik moet uitkijken dat hij geen player is xD? Wat is jullie raad en mening?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:46 ]

    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    Danmarks Dynamite.

    He's spending money at you. Ofcourse he does care.


    Firm believer of all that is magic

    Huh hoezo krijg jij een sms van hem terwijl hij zijn mobiel niet bij zich had en jou nummer niet had :8 Of had je hem al gesmst. Anyway gewoon wachten, mijn vriend smst ook niet meteen terug en die vind mij toch echt wel leuk :'D


    -

    Genius schreef:
    Huh hoezo krijg jij een sms van hem terwijl hij zijn mobiel niet bij zich had en jou nummer niet had :8 Of had je hem al gesmst. Anyway gewoon wachten, mijn vriend smst ook niet meteen terug en die vind mij toch echt wel leuk :'D

    ja hij was ook naar huis gegaan blijkbaar en ik had hem idd een sms gestuurd zodat hij mijn nr had dat wist hij xD dat had ik hem laten lezen xD

    Had jij geen vriend?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou er niet te veel op hopen... ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Negligible schreef:
    Had jij geen vriend?

    dat is al eventjes gedaan xD ben al een paar weekjes terug single

    Je moet je echt niet zo druk maken. Of je krijgt wel antwoord en dan ben je blij, of je krijgt geen antwoord en dat is dan balen, maar dan kan je gewoon weer naar iemand anders zoeken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cellar schreef:
    Je moet je echt niet zo druk maken. Of je krijgt wel antwoord en dan ben je blij, of je krijgt geen antwoord en dat is dan balen, maar dan kan je gewoon weer naar iemand anders zoeken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    Ex astris, sciencia

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Je zult wel zien, tijd zal het uitwijzen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ... You still don't need a man.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.