• Sommige onder jullie hebben mijn topic gelezen, waarin ik vertelde dat ik uit ging een lief nodig had en vrij onzeker was over mezelf en blablabla.
    Wel gisteren was het zo ver en het was best wel een leuke avond.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en sprak een jongen aan, we hadden een kleine babbel, nadien kwam ik hem nogmaals tegen en heb zijn nr gevraagd. Hij zei dat hij zijn gsm niet bij had en voerde wat klungelig zijn nr in mn gsm. Mijn vriendinnen hadden iets van dat hij mss niet het juiste nr had ingevoerd en blabla, maar toen ik naar huis reed, kreeg ik plots een smsje van hem waarin hij vertelde dat hij het jammer vond dat hij me maar even had gezien want hij vond het zalig met me. Oke ik had geen belkrediet meer dus stuurde ik met de gsm van mijn moeder om te vertellen dat ik het ook leuk vond enz. en deze ochtend stuurde ik hem om te vragen of hij fb had maar hij heeft nog steeds niet geantwoord!
    Dus nu weet ik niet goed wat ik moet denken. Vond hij me leuk en zal hij antwoorden? Of was hij gewoon zat en interesseer ik hem geen moer?

    update
    Hij heeft geantwoord en vertelde dat zijn gsm plat was en dat hij zijn oplader niet vond. Hij vroeg daarna hoe het was met mij en dat hij wou dat we nog steeds die avond waren. Ik antwoordde hem en we hebben een klein gesprekje gehad maar dan moest hij gaan slapen (het was al 1 u snachts fzo) en hij zei dat hij vroeg op moest dus heb ik hem goedemorgen gestuurd maar nog geen antwoord.
    Een vriend van me zegt dat ik moet uitkijken dat hij geen player is xD? Wat is jullie raad en mening?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:46 ]

    vezz schreef:
    (...)
    Hehe idd ik heb gevoelens voor hem, maar die moeten nog wat groeien want ik ken hem nog niet zo goed. Maar ik vind hem echt heeeeeeeeeeel leuk! xD


    Schat, daar heeft Iris oog voor.


    Firm believer of all that is magic

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nee, het is aandacht zoeken. Wanhopig op zoek naar iemand anders, omdat ze een nieuwe vriend moet hebben.
    Dat vind ik echt heel erg ernstig, als je niet zonder iemand kunt leven.

    Tja, het is hoe jij het ziet.


    Firm believer of all that is magic

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nee, het is aandacht zoeken. Wanhopig op zoek naar iemand anders, omdat ze een nieuwe vriend moet hebben.
    Dat vind ik echt heel erg ernstig, als je niet zonder iemand kunt leven.

    Ik kan perfect zonder iemand leven ik heb tot mijn 16 zonder iemand geleefd, maar als bijna al je vrienden een lief hebben, en jij niet, voel je je soms zo buiten gesloten. Bij ons hier is het raar als je geen lief hebt weet je. Ik zoek helemaal geen aandacht. Ik wil gewoon gelukkiger zijn dan ik nu ben.

    Zialled schreef:
    (...)

    Schat, daar heeft Iris oog voor.

    haha xD heb je ook toevallig een oog om te weten of hij me leuk vind?

    vezz schreef:
    (...)
    haha xD heb je ook toevallig een oog om te weten of hij me leuk vind?


    Ja, zie mijn eerdere reactie. Page uno!


    Firm believer of all that is magic

    Ik sluit me aan bij degene aan die zei dat je niet te hard van stapel moet lopen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 11:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zialled schreef:
    (...)

    Ja, zie mijn eerdere reactie. Page uno!

    haha ik heb het nog eens gechecked en ik vond het al een fijne reactie! Jouw reacties zijn geweldig! ^^

    vezz schreef:
    (...)
    haha ik heb het nog eens gechecked en ik vond het al een fijne reactie! Jouw reacties zijn geweldig! ^^


    Oke, nou moet je niet gaan overdrijven. Maar je mag altijd bij mij komen voor advies.


    Firm believer of all that is magic

    vezz schreef:
    (...)
    Ik kan perfect zonder iemand leven ik heb tot mijn 16 zonder iemand geleefd, maar als bijna al je vrienden een lief hebben, en jij niet, voel je je soms zo buiten gesloten. Bij ons hier is het raar als je geen lief hebt weet je. Ik zoek helemaal geen aandacht. Ik wil gewoon gelukkiger zijn dan ik nu ben.

    Lol, lekker tegenstrijdig. :'D
    Ik word dit jaar 19 en heb nog nooit een vriendje gehad. En ja, er zijn altijd vrienden die pushen, maar ze weten dat ze bij mij aan het verkeerde adres zijn als ze steeds mekkeren dat ik een vriendje moet nemen. Ik moet namelijk helemaal niks en jij ook niet.
    Als de tijd rijp is, krijg je wel een vriend. Maar ga jezelf niet manipuleren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    iemand die so smooth praat, geloof me
    Wordt er niet te gesteld op, die personen zijn vaak niet te vertrouwen..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    iemand die so smooth praat, geloof me
    Wordt er niet te gesteld op, die personen zijn vaak niet te vertrouwen..

    mijn ex was nog erger die gaf me de hele tijd complimentjes xD toen we nog niet samen waren, maar hem kende ik wel al iets beter xD

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Lol, lekker tegenstrijdig. :'D
    Ik word dit jaar 19 en heb nog nooit een vriendje gehad. En ja, er zijn altijd vrienden die pushen, maar ze weten dat ze bij mij aan het verkeerde adres zijn als ze steeds mekkeren dat ik een vriendje moet nemen. Ik moet namelijk helemaal niks en jij ook niet.
    Als de tijd rijp is, krijg je wel een vriend. Maar ga jezelf niet manipuleren.


    As per usualy, I am agreeing with Annabeth. Just chill the fuck out and stop chasing him like a puppy with a new owner.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je kunt ook prima zonder een gozer leven, oh mijn god.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zialled schreef:
    (...)

    Oke, nou moet je niet gaan overdrijven. Maar je mag altijd bij mij komen voor advies.

    Haha ik overdrijf niet hoor! Ik vind jouw reacties echt geweldig, het fleurt me op tegenover sommige reacties hier xD