• Sommige onder jullie hebben mijn topic gelezen, waarin ik vertelde dat ik uit ging een lief nodig had en vrij onzeker was over mezelf en blablabla.
    Wel gisteren was het zo ver en het was best wel een leuke avond.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en sprak een jongen aan, we hadden een kleine babbel, nadien kwam ik hem nogmaals tegen en heb zijn nr gevraagd. Hij zei dat hij zijn gsm niet bij had en voerde wat klungelig zijn nr in mn gsm. Mijn vriendinnen hadden iets van dat hij mss niet het juiste nr had ingevoerd en blabla, maar toen ik naar huis reed, kreeg ik plots een smsje van hem waarin hij vertelde dat hij het jammer vond dat hij me maar even had gezien want hij vond het zalig met me. Oke ik had geen belkrediet meer dus stuurde ik met de gsm van mijn moeder om te vertellen dat ik het ook leuk vond enz. en deze ochtend stuurde ik hem om te vragen of hij fb had maar hij heeft nog steeds niet geantwoord!
    Dus nu weet ik niet goed wat ik moet denken. Vond hij me leuk en zal hij antwoorden? Of was hij gewoon zat en interesseer ik hem geen moer?

    update
    Hij heeft geantwoord en vertelde dat zijn gsm plat was en dat hij zijn oplader niet vond. Hij vroeg daarna hoe het was met mij en dat hij wou dat we nog steeds die avond waren. Ik antwoordde hem en we hebben een klein gesprekje gehad maar dan moest hij gaan slapen (het was al 1 u snachts fzo) en hij zei dat hij vroeg op moest dus heb ik hem goedemorgen gestuurd maar nog geen antwoord.
    Een vriend van me zegt dat ik moet uitkijken dat hij geen player is xD? Wat is jullie raad en mening?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:46 ]

    Ik denk nu ook dat je iets te hard van stapel loopt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    vezz schreef:
    (...)
    Haha ik overdrijf niet hoor! Ik vind jouw reacties echt geweldig, het fleurt me op tegenover sommige reacties hier xD


    Jeeej!


    Firm believer of all that is magic

    Taize schreef:
    Ik denk nu ook dat je iets te hard van stapel loopt.

    k loop niet van stapel. Ik vraag jullie mening.

    Zialled schreef:
    (...)

    Jeeej!

    haha xD jij bent geniaal!

    vezz schreef:
    (...)
    k loop niet van stapel. Ik vraag jullie mening.

    Nee hoor, helemáál niet. Je hebt die jongen gisteren gesproken en je claimt 'm nu al verschrikkelijk als een puppy!
    Dat is nou niet bepaald gezond, lijkt mij... :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LOL, je hebt hem GISTEREN voor het EERST ontmoet en je panikeert nu omdat hij jou niet gelijk heeft geantwoord op een sms? Srsly? (clown)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:21 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Flemish schreef:
    Je zult wel zien, tijd zal het uitwijzen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    jij wil gelijk wel snel he ?
    Als een jongen even niet terug smst betekent het niet dat hij je niet hoeft hoor. maar ik zou maar even rustig aan doen aangezien het nog maar net uit is met je andere vriend. En ik zou hem ook niet te veel gaan smsen, dat komt nog al stalkerig over..


    I solemny swear i am up to no good

    Je vraagt om advies/een mening maar voorlopig wimpel je wel alles af, wat niet naar jouw oren staat. Doe dat dan ook niet. :'D
    En je loopt inderdaad hard van stapel. Je kunt geen gevoelens hebben voor iemand die je zo kort kent. Hooguit dat je je tot hem aangetrokken voelt. En er zijn genoeg jongens die niet antwoorden op een goedemorgen-smsje (of ander smsje zonder een echte boodschap).

    je hebt geen vriend 'nodig'. je moet niet wachten of hopen, anders zal je idd enkel players krijgen. pas als je niet zoekt of wacht of wat dan ook, kom je wel iemand tegen *spreekt uit ervaring*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JohnHWatson schreef:
    je hebt geen vriend 'nodig'. je moet niet wachten of hopen, anders zal je idd enkel players krijgen. pas als je niet zoekt of wacht of wat dan ook, kom je wel iemand tegen *spreekt uit ervaring*


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Fantasia schreef:
    Je vraagt om advies/een mening maar voorlopig wimpel je wel alles af, wat niet naar jouw oren staat. Doe dat dan ook niet. :'D
    En je loopt inderdaad hard van stapel. Je kunt geen gevoelens hebben voor iemand die je zo kort kent. Hooguit dat je je tot hem aangetrokken voelt. En er zijn genoeg jongens die niet antwoorden op een goedemorgen-smsje (of ander smsje zonder een echte boodschap).
    Ik weet het ik voel me sterk aangetrokken laten we het zo zeggen, en ik word echt heel snel verliefd. En misschien heb je wel gelijk, moet ik me helemaal geen zorgen maken, maar ik twijfel altijd zo hard aan mij zelf. Een vriend zei dat hij nooit zou zeggen dat hij het leuk vond met me en dat hij wou dat het weer die dag was als hij het niet meent , maar ik wil niet diegene zijn die de hele tijd moet beginnen met sturen. Ik wil ook eens spontaan van hem iets ontvangen snap je?

    WALD0RF schreef:
    Ugh, ik heb echt een hekel aan die claimerige meisjes. Hou eens op de hele tijd te stalken, het moet waarschijnlijk ook bloedirritant zijn voor die arme jongen. Bah.


    I have to agree with this, sorry.
    Maar ik herinner me nog een ander topic van je waarin je ook ontzettend ongeduldig was. Just relax.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    I have to agree with this, sorry.
    Maar ik herinner me nog een ander topic van je waarin je ook ontzettend ongeduldig was. Just relax.

    Oke maar mij hebben ze altijd gezegd, als een jongen je leuk vind verlangt hij naar je en kan hij geen minuut zonder jou. Hij hoort jou dan spontaan te smsen. En dat doet hij niet, en dat kwetst me.