• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Jason
    Ze kwam nog dichter naar me toe. Ik deed mijn handen op haar rug en voelde haar warme huid. Onze tongen deden een liefdevol en vurig liefdesspel waar we allebij wat bij voelde. Ik maakte zonder moeite een hut rond ons zodat niemand ons kon storen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen een hut opkwam. Ik kroop op zijn schoot zodat ik nog wat dichter tegen hem aan zat. Mijn handen verlieten zijn nek en kropen onder zijn shirt naar zijn rug toe.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:15 ]

    Alyson

    Hij pakt mijn hand vast, en ik lach. En kijk ook weg. Ik weet niet hoe het zit. Normaal heb ik de grootste bek tegen iedereen, en bij leuke jongens ben ik verlegen als hell! Rustig loop ik naar binnen.


    El Diablo.

    Madison
    Ik een ziek mens? Nee ik was iemand die snel jaloers was en op dr teentjes getrapt. Ik bestuurde snel zijn hand en sloeg hem keihard in zijn gezicht. Ik keek zogenaamd verbaasd op. Ik keek naar Faílte en beantwoorde zijn vraag. 'Iemand bestuurd Brandon en Celeste. Waarom weet ik niet maar die bitch of maloot is jaloers denk ik.' Zeg ik dan. Ik keek met grote ogen naar het tafereel. Diegene die het deed had wel humor en dat was ik. Dat was gelukkig niet te merken ik had altijd toneel lessen gevolgd dus ik viel niet door de mand. Ik sta op en loop richting Brandon. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgt.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Verwijderd]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:24 ]

    Fáilte

    'Iemand bestuurd Brandon en Celeste. Waarom weet ik niet maar die bitch of maloot is jaloers denk ik.' Ik keek Madison met grote ogen van ongeloof aan. "Er is dus echt iemand die zo kinderachtig kan doen?" Het was eerder een retorische vraag. Ik keek naar brandon die zicht nu in zijn gezicht sloeg.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Opeens viel Brandon in de vijver waarna er eenden op hem afkwamen gevlogen. Ik hielp hem eruit en keek toen even rond. Ik concentreerde me heel goed en maakte ondertussen mijn kleding schoon met het water. Wie durft er hier te kloten?
    Toen sloeg hij zich opeens in zijn gezicht en ik zag de snelle beweging die een ander meisje maakte. Ik ken haar niet, maar ik weet zeker dat zij het was. Ik trok Brandon bij het meisje vandaan en keek haar vernietigend aan. "Ik weet wie het is," fluisterde ik toen tegen hem.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ésme

    Ik sprong weer van het gebouw en kwam als een veertje op de grond. Het tafereel was ergens wel hilarisch. "Wie kan hier watersturen ?" vroeg ik doodgewoon. Ik bemoei me niet met andermans zaken dus ook niet met dit tafereel. Daar krijg je toch alleen problemen van.

    Jason
    Ik voelde haar warme hand op mijn ru en ik ging ook ondergaat shirtje. Ik masseerde haar liefdevol terwijl ik de kus niet verbrak. Ik streelde met mijn andere hand door haar haren. Ze had mooi haar. Ik wist alleen niet welke kleur.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hoe kan je het weten? Ik heb nooit echt gezegt. Ik maakte een kleine misstap ofzo? En mijn persoon ging zo ie zo stoppen want ze vond het wel even genoeg wraak voor de kus actie.]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    Mijn vingers kietelden zijn rug zachtjes terwijl hij me liefdevol masseerde. God hij kon dit goed. Mijn handen kropen via zijn ruggengraat naar boven en zo weer naar beneden, zachtjes en niet te hard zodat het niet vervelend ging worden.

    Brandon
    De bitch of klootzak laat me mijzelf in me gezicht slaan. Dan komt Celeste er aan en helpt me uit de vijver. 'dankje,' zeg ik tegen haar. Ineens staat Madison voor onze neus, 'gaat het?' vraagt ze. Ik kijk haar even wantrouwig aan. 'Wat denk jezelf. Iemand heeft me net in de vijver gegooid, tuurlijk kan me dag niet meer stuk,' zeg ik zwaar sarcastisch. Celeste trekt me bij Madison vandaan, 'Ik weet wie het is,' fluistert ze. Ik kijk haar met grote ogen aan, 'wie dan?'

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (hurtedheart, er zijn er hier ook andere waterstuurders hé, en Fáilte en Celeste kunnen het sowieso niet gedaan hebben. Dan zijn er Thalia en Aimee? Maar die hebben al een tijdje niet gereageerd en volgens mij zijn hun nog niet in de tuin. Dus blijf jij eigenlijk alleen nog over,)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aimee is wel in de tuin maar die ligt met Ivar en die is er even niet en ik zou haar laten liggen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aimee is wel in de tuin lieverd? En je weet no niet eens dat Madison water stuurd het kan ook aarde zijn omdat ze op een grasstoel zi en je kan ook gras besturen als je het element aarde hebt ;D]


    I'm finally back, Finally after a Year break