• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik grijns, druk mijn lippen iets ruwer op de zijne, en bijt zachtjes op zijn lip.
    "Ja, waarom ook niet," herhaal ik fluisterend en ril wanneer ik zijn vinger over mijn lichaam voel gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo.
    Ik glij met mijn hand onder haar shirt en streel haar buik. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem even aan.
    "Vond je het vanmiddag zo leuk?" vraag ik plagerig. Ik laat mijn vinger even over zijn wang gaan, en druk mijn lippen nog eens op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brooke Phoenix

    "Hé Aminthe?" Vroeg ik na een tijdje. "De leerlingen van Les Tigres...Zijn ze altijd zo geweldadig?" Vroeg ik nadat ik een groepje van Les Tigres in het oog kreeg.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe ze met elkaar omgingen maar probeerde er geen aandacht aan te schenken voordat ik nog in de problemen zou komen.
    "Ik heb zo het gevoel dat ze later nog op het slechte pad terecht gaan komen." Dacht ik luidop na.



    Anthony Blair

    Nonchalant leunde ik tegen de muur vlakbij de eetzaal.
    In mijn handen had ik het boek vast dat ik na de kleine "ruzie" met Cassie uit de bib had genomen.
    Mijn duim streelde langst de zijkant van de kaft terwijl ik twijfelde of ik hem wel degelijk zou lezen.
    Ik likte even met mijn tong over mijn lippen en keek op om te kijken of er nog mensen aankwamen gelopen.
    Niet zo heel ver van me vandaag, zag ik inderdaad iemand van Les Tigres.


    [Ik weet weer ongeveer waar ik was gebleven :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Thimo.
    Ik bloos licht en kijk naar de grond. 'Uhm... N-niet erg. Toch?' zeg ik terwijl ik aan mijn nagels frunnik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik leg mijn vinger onder zijn kin en dwing hem me aan te kijken.
    "Ik vond het hemels," zeg ik zacht en glimlach.
    Ik verstrengel mijn vingers weer met de zijne en druk enkele kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Zodra ik klaar ben met lachen besluit ik spontaan dat ik even alleen wil zijn. De drukte van de dag heeft me vermoeid gekregen. Ik sta zonder iets te zeggen op en slenter naar mijn kamer. Ik neem een dekentje en een boek over de Renaissance uit mijn koffer en slof ermee naar de leerlingenkamer. Ik ga in een stoel zitten met het deken om me heen, trek mijn knieën op en leg het boek tussen mijn benen en mijn buik. Geïnteresseerd lees ik verder waar ik eerder gestopt was. Het gaat over de eerste bewegende portretten en hoe ze de verf betoverden om daartoe te komen. Ik geeuw en heb niet eens door dat mijn ogen langzaam dichtvallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aminthe

    'Natúúrlijk zijn die gewelddadig. Heb je gezien wat er van ze terecht is gekomen? Allemaal duistere praktijken. Daar moet je mee oppassen, die Tigres,' zeg ik hoofdschuddend.
    Ik volg haar blik naar het groepje verderop, en grinnik. Wat zijn Tigres toch rare mensen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Brooke Phoenix

    "Hmm als je het zo zegt." Klonk mijn afwezige antwoord. "Denk je dat er ook aardige Tigres zijn?"
    Toen het er uit kwam, besefte ik pas hoe dom het moest zijn om aan te horen.
    Ik begon te lachen met mijn dwaasheid en schudde lachend mijn hoofd.
    "Wauw." Grijnsde ik. "Wat probeer ik mezelf wijs te maken?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aminthe

    'Volgens mij probeer je jezelf wijs te maken dat er misschien ook aardige Tigres zijn, als ik dat goed begrijp,' grijns ik.
    'Heb jij enig idee hoe laat het is? Ik vergeet altijd om op klokken te kijken,' grinnik ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Allie

    Wanneer ik klaar ben met Tiara's arm kijk ik haar bezorgd aan. Ik kijk even op mijn horloge en zie dat het ondertussen al tijd is voor het avondeten.
    Ik sla een arm om haar middel en zeg,
    "Laten we wat gaan eten, dan voel je je vast beter."
    Samen lopen we naar de eetzaal. Ik laat haar alvast zitten en besluit gewoon voor ons beide eten te halen wanneer ik plots Aminthe en Brooke hoor roddelen over de Tigres. Ik ga even bij hen staan en fluister,
    "Meisjes, ik ben ook geen fan van de Tigres, maar roddelen en mensen op zo'n manier afbreken is niet bepaald Aigles gedrag. Laat iedereen in zijn waarde en scheer ze niet allemaal over dezelfde kam."
    Ik knipoog en wandel dan naar het buffet waar ik een bord voor Tiara en één voor mezelf vul.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Brooke Phoenix

    Net toen ik wilde antwoorden op de vraag van Aminthe, fluisterde iemand iets.
    "Meisjes, ik ben ook geen fan van de Tigres, maar roddelen en mensen op zo'n manier afbreken is niet bepaald Aigles gedrag. Laat iedereen in zijn waarde en scheer ze niet allemaal over dezelfde kam."
    Ik beet betrapt op mijn onderlip en voelde een beschaamde grijns over mijn lippen trok.
    "Euh Aminthe." Begon ik snel om van onderwerp te veranderen. "Het is tijd voor het avondeten."



    Anthony Blair

    Toen ik merkte dat steeds meer en meer leerlingen de eetzaal binnengingen, wist ik dat het tijd was voor het avondeten.
    Met veel tegenzin stopte ik met leunen tegen de muur en wandelde op mijn gemakje naar binnen.
    Ik wandelde naar halverwege de tafel van Les Tigres en plofte ergens nonchalant op een bankje.
    Mijn ogen speurden de ruimte af naar andere Tigres en uiteindelijk besloot ik te wachten met eten tot iemand me kwam vergezellen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Daniël? Hij moest nu toch reageren?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    [Daniël? Hij moest nu toch reageren?]

    (Nee, ik heb al gereageerd in het vorige topic. 8D Net toen jij weg was naar je opi en omi.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Wanneer ze klaar is met mijn arm, verlaat een diepe zucht mijn mond. Allie slaat haar arm om mijn middel en zegt, "Laten we wat gaan eten, dan voel je je vast beter". Ik knik en loop met Allie richting de eetzaal. Ik ga rustig zitten en volg Allie met mijn ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'