• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Mijn blik valt op een vrouw die de vieze vaat opruimt. Ik loop naar haar toe. 'Mevrouw, wilt u mij misschien een rondleiding geven zodra u klaar bent met opruimen?' vraag ik zo beleefd als maar kan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Christina

    'Mevrouw, wilt u mij misschien een rondleiding geven zodra u klaar bent met opruimen?' Ik keek de jongen aan die me plots stoorde. "Ok goed, wacht hier even. Dan zet ik even deze vuile vaat in de keuken," Ik draaide me om en liep naar de keuken. Ik zette ze op het aanrecht en ging weer naar de eetzaal bij de jongen.


    Take me to wonderland

    Ésme

    Zuchtend liep ik terug naar binnen. Daar zag ik een jongen staan en 1 van de verzorgers. Met toegeknepen ogen keek ik haar aan. Ik vertrouw dat mens niet. Met 1 handbeweging laat ik alle ramen openwaaien en doe dan alsof ik binnen kom lopen. "Grote wind buiten" zucht ik.

    Alouette

    Ik laat Jason los en druk een kus op zijn mond. "Ik ga even iets anders aandoen, heb het nogal warm" zuchtte ik. Aangezien vele mensen met elkaar bezig waren en ik me totaal niet schaamde voor mijn buik deed ik een shortje aan met een bikinitopje. Ik knoopte het toe op mijn rug en ging weer naar Jason. "Ik ga oefenen, dus pas op" zei ik lachend. Ik ging staan en schoof mijn voet wat naar voren zodat ik een grote steen zou krijgen die een soort van zweefde. Natuurlijk lukte dat niet en werd het een gigantisch hoge muur. "Oopsie ?" zei ik met een onschuldig gezichtje.

    Zendé ~ Lucht

    Ik kijk op als alle ramen plotseling openzwaaien. Een meisje komt binnenlopen. Bijna gelijk zie ik dat zij lucht bestuurt. In haar ogen zie ik het. En zij deed de ramen open met haar element.
    Ik besef dat de verzorgster weer tegenover me staat en ik kijk haar aan. 'Ik zou graag meer van het huis willen zien, mevrouw.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Christina

    Opeens vliegen alle ramen open. "Grote wind buiten" zucht een meisje dat net binnen was komen wandelen. Ik keek haar met toegeknepen ogen aan. "Wat moet je?" zei ik. 'Ik zou graag meer van het huis willen zien, mevrouw.' ging de andere jongen weer verder. "Wacht even een minuutje," antwoordde ik, en ik wendde me weer tot het meisje.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:08 ]


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    De vrouw zegt dat ik een minuutje moet wachten. Plotseling krijg ik een idee. We moeten toch alles opvolgen wat ze zeggen?
    Ik kijk naar de klok en begin precies bij te houden totdat de minuut om is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    "Is er iets mevrouw ? Ik heb toch niets misdaan hoop ik" zei ik met een goed geacteerd onschuldig gezicht. Nee serieus, je kon het gewoon niet zien. "Heb ik iets op mijn gezicht ?" vroeg ik weer.

    Christina

    "Heb ik iets op mijn gezicht ?" Mijn blik ging meteen over in een kwade. "Ik vroeg gewoon wat je moet," herheelde ik geïrriteerd.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Op het moment dat we buiten zijn, trek ik hem zachtjes mee naar achter het huis- waar we eerst waren totdat we gestoord werden door de megafoon. Terwijl we daarnaartoe liepen, stopte ik het rooster weg in de vovenkant van mijn jurk (dus eigenlijk bh) en duwde ik hem tegen de muur van het huis aan. Er was verder niemand en ik voelde me nu al fijn. "Waar waren we?" grijnsde ik waarna ik mijn lippen op die van hem drukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ésme

    "Wat als ik dat nu eens niet wil zeggen ?" vroeg ik bot. Niemand zegt me wat ik moet doen, niemand zegt iets tegen me op zo'n toon, niemand. Ik liet mijn arm op mijn andere steunen, klaar om toe te slaan als het nodig was. Die pose was best makkelijk, niemand had wat door.

    Fáilte

    Ze trekt me weer zachtjes achter het huis waar we eerder waren. Daar duwde ze me tegen de muur van het huis. "Waar waren we?" Ook ik grijnsde, en wanneer haar lippen de mijne raakten, ga ik in op haar zoen. Ik sloeg mijn armen om haar heen, en sloot even mijn ogen terwijl ik zoende zodat ik even van de wereld verdwenen was. Alleen met Celeste. Wanneer ik mijn ogen iets opendeed, zag ik weer haar mooie gezicht en kon het niet laten om tijdens het kussen even te glimlachen.

    Christina

    "Wat als ik dat nu eens niet wil zeggen ?" Zei ze bot. Ik boog wat dichter naar haat toe met half toe geknepen ogen. "Wat doe je hier dan nog?" snauwde ik terug.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:26 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Mijn handen liggen allebei op zijn borstkas maar langzaam kruip ik daarmee naar boven en woel even door zijn haar. Ik grinnik en zoen hem daarna gelijk voel passie terug. Ik ga met mijn lichaam helemaal tegen hem aan staan waardoor we elkaars warmte voelen. Ik pest hem even door mijn mond niet open te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendré ~ Lucht

    De houding van het meisje spreekt me wel aan. Ze verzet zich gewoon tegen de verzorgster. Ik besluit haar een handje te helpen.
    Ik loop op de vrouw af en tik haar op haar schouder. 'Ehm... mevrouw... de minuut is om.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Christina

    'Ehm... mevrouw... de minuut is om.' Ik draaide me om naar de jongen die op mijn schouder tikte. "Gaan we beidehand doen?" Vroeg ik luchtig. Ik liet me niet op stang jagen door deze pubers. "Als jullie niets beters te doen hebben, ga dan naar buiten,"

    Fáilte

    Mijn hart begint sneller te slaan als ze dichter tegen me gaat staan. Ik laat mijn handen over haar rug strelen. "laat me nou bi-" murmelde en gniffelde ik tegelijkertijd als ze haar mond niet wil opendoen om mij te plagen. Mijn ogen kijken nu recht in die van haar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Take me to wonderland