• Wauw, jullie hebben gelijk mensen.
    Ik ga het annuleren, dan maar geen foto's hoor !
    Word er nu zelf ook wantrouwig van!

    Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 10:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou eerst de naam enzo even checken en met het nmmr bellen wat je op een eventuele site vind... dan weet je zeker dat je goed zit! Suc6! (wel oppassen dat je niet iets met je gezicht doet.. bijv. een piercing ofzeu..)
    (H)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    lieve mensen als jullie even in mijn begin post kijken zien jullie dat het echt is :P Vind het wel heel erg lief dat jullie bezorgd zijn schatjes haha

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:18 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Wat leuk voor je! Gefeliciteerd!
    En er zit natuurlijk altijd een risico aan dat soort dingen, maar als jij het genoeg vertrouwt denk ik dat dat wel goed komt. (: En leuk haar trouwens!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hitsugi schreef:
    (...)
    Maak je geen zorgen, die vrouw zei ook dat ik 3 mensen mocht meenemen, neem mijn moeder,zus en oma mee :)


    Aah okay. =3 Dat is gelukkig erg fijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Doe je wel voorzichtig? Als ik jou was zou ik zeker je vader of moeder minstens meenemen.
    Maar anders, echt heeeel leuk!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh, wat tof voor je Caroo :'D *insert cheerleadersmiley* Ik wil die foto's wel eens zien dan als ze af zijn :'DD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gaaaf. o.o'


    Full of envy behind that anonymous mask

    Fayan schreef:
    Oh, wat tof voor je Caroo :'D *insert cheerleadersmiley* Ik wil die foto's wel eens zien dan als ze af zijn :'DD

    Dankje lau! <3 jaaa ik stuur zeker na je toe :D!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had dat eens jaren geleden op Netlog. had ik iets van ja, what ever. Ik vertrouw die dingen niet en heb daar al erge verhalen over gelezen. Ik geef Austen trouwens ook gelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe dan ook, er staat dat je het goed hebt nagekeken.
    Dus vertrouw ik je daar op. (ook al ken ik je niet ofzo)
    Maar je hebt zeker een mooi koppie en het is super fijn voor je!! :')


    Love is louder.

    Austen schreef:
    Ik wil je enthousiasme niet intomen, maar heb je alles goed nagekeken? Dingen op hyves zijn vaak vals. Persoonlijk vind ik je er niet meteen als een model uitzien. Niet dat je lelijk bent of zoiets, maar gewoon, gemiddeld.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Nahh, dat is echt tof!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Austen schreef:
    Ik wil je enthousiasme niet intomen, maar heb je alles goed nagekeken? Dingen op hyves zijn vaak vals. Persoonlijk vind ik je er niet meteen als een model uitzien. Niet dat je lelijk bent of zoiets, maar gewoon, gemiddeld.

    haha ach ja, hoef ook geen supermodel te zijn toch ?
    Maarja blijkbaar heeft mijn hoofd iets wat ze aantrekt.
    ik vind mezelf niet bepaald lelijk, ( oh god vind het vreselijk arrogant klinken maar zo bedoel ik niet) Ik vind dat ik er best mag wezen !
    Ben jaren gepest en was zo onzeker en dacht dat ik echt vreselijk was.
    Maar dat is nu gelukkig helemaal veranderd. Ik ben heel erg blij met mezelf en vind het ook heel erg fijn dat ik dat nu mag bewijzen zeg maar :)
    Maar toch waardeer ik je mening wel hoor ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ahern schreef:
    Hoe dan ook, er staat dat je het goed hebt nagekeken.
    Dus vertrouw ik je daar op. (ook al ken ik je niet ofzo)
    Maar je hebt zeker een mooi koppie en het is super fijn voor je!! :')

    thank you :)


    I solemny swear i am up to no good

    Austen schreef:
    Ik wil je enthousiasme niet intomen, maar heb je alles goed nagekeken? Dingen op hyves zijn vaak vals. Persoonlijk vind ik je er niet meteen als een model uitzien. Niet dat je lelijk bent of zoiets, maar gewoon, gemiddeld.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room