• Wauw, jullie hebben gelijk mensen.
    Ik ga het annuleren, dan maar geen foto's hoor !
    Word er nu zelf ook wantrouwig van!

    Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 10:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    Doe je wel voorzichtig? Als ik jou was zou ik zeker je vader of moeder minstens meenemen.
    Maar anders, echt heeeel leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hitsugi schreef:
    (...)
    lieverdje, het komt allemaal goed, het gesprek heeft die vrouw van de studio zelf opgenomen om alles zwart op wit te zetten. ik heb alles bepraat met die vrouw , want ik voelde me er eerst ook niet zo zeker over.
    Mijn moeder heeft me zelf van top tot teen ondervraagt en dat vond ze ook niet erg, dus we weten zeker dat het klopt. en ja wat die site betreft, dat kan ook gewoon foutje wezen, weet ik het, maar we zijn er iig zeker van dat het goed komt
    Luister... mensen aan de telefoon klinken nou eenmaal altijd heel lief en zeker. Dat is ook zo als je een of andere pief van een telefoonenquete van de UPC aan de lijn krijgt die misbruik maakt van het feit dat jij wel wilt helpen. Ze weten echt wel hoe ze te werk moeten gaan, weten je altijd gerust te stellen en je het idee te geven dat alles in orde is. Als ik jou was zou ik op internet gaan zoeken naar andere dames die met hetzelfde bedrijf te maken hebben gehad, kijken of je kunt vinden op internet of het wel een echt bedrijf is, misschien bij de kamer van koophandel ofzo. In ieder geval, geloof die vrouw niet totdat je meer informatie hebt geïnd. Over de telefoon is alles makkelijk.


    Life is hard and then we die

    Still don't trust it. Je ziet er mij niet echt als een model uit, sorry.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:04 ]


    Ex astris, sciencia

    Frogger schreef:
    In ieder geval hoop ik dat het allemaal 'echt' is en veel succes alvast


    Tell me about it, stud.

    Taize schreef:
    (...)
    + ze kunnen je lichaam niet zien op die foto, en dat lijkt me ook wel belangrijk als model. Ik weet echt niet of dit wel te vertrouwen is.


    Ze zoeken hier ook geen Victoria's Secret model, maar gewoon iemand voor een fotoshoot he? Het is niet dat ze in eens aan alle voorwaarden moet voldoen. Ik bedoel, mijn vriendin heeft dit ook zo gedaan en die is ook niet bepaald dun. :')

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:51 ]


    Tell me about it, stud.

    Lol, dat bedrijf heeft mij ook eens gebeld, ja. Ben niet gegaan, want je moet zelf gaan betalen. Ik ga geen geld neertellen voor iets wat toch nooit uit gaat pakken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 jan 2012 - 0:06 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat leuk, succes!
    Ik kan je al wel vast adviseren goed te slapen, want geloof me, je wordt moe.
    Maar alsnog veel plezier! *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yoda schreef:
    Lol, dat bedrijf heeft mij ook eens gebeld, ja. Ben niet gegaan, want je moet zelf gaan betalen. Ga geen geld neertellen voor iets wat toch nooit uit gaat pakken.

    hoe weet jij nou dat het niet gaat uitpakken?
    Misschien krijg ik wel veel opdrachten ;)
    En dan alsnog, ik wou altijd al shoot doen dus i don't care :)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:17 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Hitsugi schreef:
    (...)
    hoe weet jij nou dat het niet gaat uitpakken?
    Misschien krijg ik wel veel opdrachten ;)
    En dan alsnog, ik wou altijd al shoot doen dus i don't care :)
    Neem dit niet verkeerd op, maar mensen met zo'n mentaliteit zoeken ze dus vaak en voor je het weet hang je aan een hele zooi vast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hitsugi schreef:
    (...)
    hoe weet jij nou dat het niet gaat uitpakken?
    Misschien krijg ik wel veel opdrachten ;)
    En dan alsnog, ik wou altijd al shoot doen dus i don't care :)
    Nouja ok, succes. Maar je hoeft niet naar quizlet te komen als het misloopt.. We hebben je gewaarschuwd. Mocht het wel goed uitpakken dan heb je geluk gehad.


    Life is hard and then we die

    Errin schreef:
    (...)Neem dit niet verkeerd op, maar mensen met zo'n mentaliteit zoeken ze dus vaak en voor je het weet hang je aan een hele zooi vast.
    Dank je, dat bedoelde ik dus te zeggen. :P


    Life is hard and then we die

    Hitsugi schreef:
    (...)
    hoe weet jij nou dat het niet gaat uitpakken?
    Misschien krijg ik wel veel opdrachten ;)
    En dan alsnog, ik wou altijd al shoot doen dus i don't care :)


    Ik zei dat IK het niet deed omdat het toch niet zou uitpakken en je er fucking veel voor moest betalen. Heb nooit wat over jou gezegd =,= Read before you reply.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:23 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dank je, dat bedoelde ik dus te zeggen. :P
    Geen probleem. Ik vertrouw zo'n dingen niet, want ik heb daar vroeger voldoende boeken over gelezen. Ik persé een fotoshoot zou willen, vraag ik wel aan mijn vriend of zijn papa of hij er een paar foto's van me trekt met een leuke achtergrond. Kost geen geld en is tenminste veilig. Ik zou trouwens ook nooit geloven dat een modellenbureau van mij foto's zou willen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Geen probleem. Ik vertrouw zo'n dingen niet, want ik heb daar vroeger voldoende boeken over gelezen. Ik persé een fotoshoot zou willen, vraag ik wel aan mijn vriend of zijn papa of hij er een paar foto's van me trekt met een leuke achtergrond. Kost geen geld en is tenminste veilig. Ik zou trouwens ook nooit geloven dat een modellenbureau van mij foto's zou willen.
    Ik heb ook 3 fotoshoots gehad bij de vader van een vriend van me :) Het was echt heel erg leuk om te doen, maar je moet wel zeker zijn dat alles klopt. Als het niet klopt ben je namelijk of heel veel geld kwijt of kom je terecht in een wereld die je niet wil kennen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb ook 3 fotoshoots gehad bij de vader van een vriend van me :) Het was echt heel erg leuk om te doen, maar je moet wel zeker zijn dat alles klopt. Als het niet klopt ben je namelijk of heel veel geld kwijt of kom je terecht in een wereld die je niet wil kennen.
    Idd dan moet je een som geld betalen en is opeens de site en de lokatie weg en hoor je er niks meer van of zit je later met de kosten omdat je ergens aan vast hangt dat je in het begin zelf niet wou. Gratis fotoshoots klinken leuk, maar het klopt meestal niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?