• Wauw, jullie hebben gelijk mensen.
    Ik ga het annuleren, dan maar geen foto's hoor !
    Word er nu zelf ook wantrouwig van!

    Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 10:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Da's leuk! 'k hoop voor je dat het wel 'echt' is enzo. *O* + die site doet het niet? of nouja, alleen de voorpagina doet het. =.=

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:38 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Een vriendin van me is ooit zo opgelicht! Pas op met wat je doet, en betaal nooit iets zonder dat je écht zeker weet dat je niet opgelicht wordt ofzo!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zelfs als je gewoon op die voorpagina klikt komt er een foutmelding. Ik geloof echt niet dat het een 'foutje' van die site is. Volgens mij is dit allemaal nep en ik zou zelf noooooooit €125 betalen voor een fotoshoot :\ Je komt een beetje makkelijk op mij over.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:53 ]


    -

    Ik denk dat je dit even zou moeten bekijken. Die fotostudio van je is niet heel betrouwbaar, ze gaan Hyves af om meisjes te zoeken die ze dan een berichtje sturen en aan de telefoon zijn ze heel aardig en bij sommigen is er wel een fotoshoot afgenomen hoor, maar alleen is dat een hele normale fotoshoot terwijl jij er €125 voor moet betalen, dat is afzetterij dus. Ook staan er veel reacties op die site van mensen die hun foto's niet hebben gekregen.

    Sorry, ik snap dat je 't heel leuk vind dat je zo'n uitnodiging krijgt en je hebt ook een leuke foto, maar zulke dingen moet je echt goed natrekken en niet alleen bij die fotostudio zelf. Ik ben dus bang dat het niet erg slim is als je ermee doorgaat, want dat gaat je volgens mij een hoop geld kosten, maar je moet het zelf maar weten, ik waarschuw alleen.


    “Love is a contradiction.”

    Lees dit & dit

    Een reactie die wordt gegeven op dat topic:

    read dinsdag 10 aug 2010, 20:51
    jenniferkkss

    Dit bedrijfje heeft niet lang geleden haar naam veranderd van Fotosessie.com in Nationale Fotostudio BV. Waarschijnlijk is deze naamsverandering mede gebaseerd op de vele klachten uit het verleden en de hoge boete die ze gekregen hebben. Bij hun klantenwerving kun je naar mijn mening nog steeds een vraagteken zetten. Zelf zou ik in elk geval geen zaken doen met hen. Er zijn genoeg studio's waar je voor dezelfde prijs of minder, ook mooie foto's kunt laten maken.

    Met vriendelijke groet, ReadAC.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Chace&Nynk: Finally! Ik wist dat mijn gedachten goed waren.


    Life is hard and then we die

    Uhmmmmm, nu ik die reacties lees denk ik toch maar dat je moet uitkijken en wat voorzichtiger moet zijn. (no_chears)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je krijgt een fotoshoot, en je weet nieteens 100% of het helemaal betrouwbaar is. Allemaal leuk en aardig en ik snap je enthousiasme, maar je kan zelf ook een wél betrouwbare fotoshoot regelen. Je gaat echt geen model worden via dit lieve schat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CrazyChicken schreef:
    Ik zou zelf dat soort dingen dus echt nooit vertrouwen, maar dat ben ik. (cat)
    Wel supervet!


    Firm believer of all that is magic

    Wow, dat is echt cool :| *jaloers* Echt super voor je :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    http://forum.girlscene.nl/forum.php/Fashion/yes_ik_word_model_of_toch_niet/list_messages/224700

    Lees dit alsjeblieft even door, dat modellenbureau daar klopt helemaal niks van ze kunnen toch niet vertrouwen op enkel een foto?
    Bij een normaal bureau willen ze een foto zonder make-up en een foto in bikini gemaakt bij daglicht en aan zo een shoot zijn geen kosten verbonden. Als je de reacties leest op de link die ik je gestuurd heb, lees je dat iedereen zo'n mailtje krijgt, die heb ik ook ooit gehad. Het spijt me echt maar ik vertrouw dit gewoon niet

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:57 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Oe, dit komt allemaal wel hard aan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Chace schreef:
    Ik denk dat je dit even zou moeten bekijken. Die fotostudio van je is niet heel betrouwbaar, ze gaan Hyves af om meisjes te zoeken die ze dan een berichtje sturen en aan de telefoon zijn ze heel aardig en bij sommigen is er wel een fotoshoot afgenomen hoor, maar alleen is dat een hele normale fotoshoot terwijl jij er €125 voor moet betalen, dat is afzetterij dus. Ook staan er veel reacties op die site van mensen die hun foto's niet hebben gekregen.

    Sorry, ik snap dat je 't heel leuk vind dat je zo'n uitnodiging krijgt en je hebt ook een leuke foto, maar zulke dingen moet je echt goed natrekken en niet alleen bij die fotostudio zelf. Ik ben dus bang dat het niet erg slim is als je ermee doorgaat, want dat gaat je volgens mij een hoop geld kosten, maar je moet het zelf maar weten, ik waarschuw alleen.


    Dat ja. (: En volg gelijk ook even deze discussie.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ehm ja... sterkte ermee Hitsugi. Ik denk dat je een onprettige tijd tegemoet gaat. Of naja, voornamelijk je ouders dan.


    Life is hard and then we die

    CrazyChicken schreef:
    Ik zou zelf dat soort dingen dus echt nooit vertrouwen, maar dat ben ik. (cat)
    Wel supervet!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.