• Wauw, jullie hebben gelijk mensen.
    Ik ga het annuleren, dan maar geen foto's hoor !
    Word er nu zelf ook wantrouwig van!

    Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 10:26 ]


    I solemny swear i am up to no good

    WAAAAAAUUW.
    Gefeliciteerd! Veel plezier (& als je beroemd word, vind ik het ik het niet erg om wat geld te ontvangen (A)) ^^

    Gefeliciteerd!
    Een vriendin van me had ook zo'n fotoshoot gewonnen via hyves 8D.


    i put the fun in funeral

    Euh... maar... er staat daar €125 per shoot.. toch?


    Life is hard and then we die

    En trouwens, de rest van de site doet het niet 0.o


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Euh... maar... er staat daar €125 per shoot.. toch?

    ja dat klopt, maar omdat ik geselecteerd ben, is het gratis voor mij :)


    I solemny swear i am up to no good

    Poseidon schreef:
    Ik vertrouw dat soort dingen dus echt nooit, but that's me. (':
    Succes met je fotoshoot. (:

    (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hitsugi schreef:
    (...)
    ja dat klopt, maar omdat ik geselecteerd ben, is het gratis voor mij :)
    Ben je dan niet alsnog verplicht om die €125 te betalen? Ik wil echt niet vervelend zijn maar dit klopt voor geen meter. Hoe weten die mensen nou dat jij dat echt bent op die foto? Waarom zouden ze mensen via internet plukken? Om geld te verdienen natuurlijk. Ik vertrouw het echt voor geen meter en niet omdat ik jaloers ben maar omdat het verhaal gewoon niet klopt. Er moet iets achter zitten. Straks word je zo automatisch ingeschreven waardoor je 125 euro per maand moet betalen of kom je voor andere nare kosten te staan.


    Life is hard and then we die

    Dit is zooo gaaf, en die foto is echt enorm mooi c:
    Ik wou dat ik zo mooi op foto's sta c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    CrazyChicken schreef:
    Ik zou zelf dat soort dingen dus echt nooit vertrouwen, maar dat ben ik. (cat)
    Wel supervet!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    In ieder geval hoop ik dat het allemaal 'echt' is en veel succes alvast


    I'd wonder if i ever cross your mind

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ben je dan niet alsnog verplicht om die €125 te betalen? Ik wil echt niet vervelend zijn maar dit klopt voor geen meter. Hoe weten die mensen nou dat jij dat echt bent op die foto? Waarom zouden ze mensen via internet plukken? Om geld te verdienen natuurlijk. Ik vertrouw het echt voor geen meter en niet omdat ik jaloers ben maar omdat het verhaal gewoon niet klopt. Er moet iets achter zitten. Straks word je zo automatisch ingeschreven waardoor je 125 euro per maand moet betalen of kom je voor andere nare kosten te staan.


    Volgens mij is dit precies dezelfde shoot als degene die een vriendin van me heeft gewonnen en zij had totaal geen problemen. Ze namen de foto's, stuurde ze op en laatst is ze zelfs gevraagd voor nog 'n gratis shoot (:


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Volgens mij is dit precies dezelfde shoot als degene die een vriendin van me heeft gewonnen en zij had totaal geen problemen. Ze namen de foto's, stuurde ze op en laatst is ze zelfs gevraagd voor nog 'n gratis shoot (:
    Als jouw vriendin die shoot had bij hetzelfde, weet jij dan waarom die site het niet doet, alleen de voorpagina? Zo kun je helemaal niets opzoeken over die shoot, er staat helemaal niets op, alleen een prijs van 125 euro en verder krijg je alleen maar foutmeldingen. Echt, ik vertrouw het voor geen meter.


    Life is hard and then we die

    Austen schreef:
    Ik wil je enthousiasme niet intomen, maar heb je alles goed nagekeken? Dingen op hyves zijn vaak vals. Persoonlijk vind ik je er niet meteen als een model uitzien. Niet dat je lelijk bent of zoiets, maar gewoon, gemiddeld.

    + ze kunnen je lichaam niet zien op die foto, en dat lijkt me ook wel belangrijk als model. Ik weet echt niet of dit wel te vertrouwen is.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:50 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jouw vriendin die shoot had bij hetzelfde, weet jij dan waarom die site het niet doet, alleen de voorpagina? Zo kun je helemaal niets opzoeken over die shoot, er staat helemaal niets op, alleen een prijs van 125 euro en verder krijg je alleen maar foutmeldingen. Echt, ik vertrouw het voor geen meter.

    lieverdje, het komt allemaal goed, het gesprek heeft die vrouw van de studio zelf opgenomen om alles zwart op wit te zetten. ik heb alles bepraat met die vrouw , want ik voelde me er eerst ook niet zo zeker over.
    Mijn moeder heeft me zelf van top tot teen ondervraagt en dat vond ze ook niet erg, dus we weten zeker dat het klopt. en ja wat die site betreft, dat kan ook gewoon foutje wezen, weet ik het, maar we zijn er iig zeker van dat het goed komt

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:53 ]


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jouw vriendin die shoot had bij hetzelfde, weet jij dan waarom die site het niet doet, alleen de voorpagina? Zo kun je helemaal niets opzoeken over die shoot, er staat helemaal niets op, alleen een prijs van 125 euro en verder krijg je alleen maar foutmeldingen. Echt, ik vertrouw het voor geen meter.


    Hmm, da's wel opmerkelijk (no_chears).
    @Hitsugi; waar vindt de shoot plaats?


    i put the fun in funeral