• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Aimée trok me met haar benen terug en legde haar hoofd tegen mijn borstkas. Uit een reflex leg ik mijn armen rond haar heen en steun met mijn kin op haar hoofd. 'Ik heb je gemist.' Ik glimlach. Ze was belangrijk voor me. Ze kende me als geen ander en wist precies wat ik dacht of wilde. 'Ik heb je ook gemist.' Mompel ik. Mijn haar druppelde. 'Wat wil je eten?' Ik kijk haar vragend aan.

    Aimeé Tanner
    Ik duw mijn wang tegen zijn borst, en kijk op, waarna ik onverschillig mijn schouders ophaal. 'Ik ben moe.' Murmel ik zacht. 'En ik heb niet zoveel zin in Eve, of Michelle vanavond. Ik maak wel een ie, of zoiets.' Glimlach ik vaal, waarna ik mijn armen om zijn nek sla, en mijn hoofd vervolgens op zijn schouder laat rusten.

    - mijn ava komt verdacht veel overeen met dit taffereel :') -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Okee is goed. Dan maak ik er een disco van? als iedereen dat goed vindt xD]

    Michelle Zoëlla Grande.


    Ik grijnsde terwijl Eve haar arm in de mijne haakte en samen liepen we richting de disco die net aan de zijkant van de buurt lag. Soms gingen we ook midden in de stad stappen met onze groep, maar een ouderwets avondje zijbuurt was ook wel eens lekker. Ondertussen vertelde Eve over de bitches van mijn klas die niet volwassen konden doen, over de leuke jongens en over de nieuwe shopstrategieën die ik al had uitgestippeld voor de zomer. Het was namelijk gebruikelijk dat ik elk semester weer 3 tassen volkocht met van alles en nog wat.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Liam Oliver Sanz

    'Ik ben moe, En ik heb niet zoveel zin in Eve, of Michelle vanavond. Ik maak wel een ie, of zoiets.' Ze legt haar armen in mijn nek en ik omhels haar. 'Zullen we vanavond dan een filmpje op de bank kijken?' Ik kijk haar vragend aan. Ik had zelf niet echt honger dus zou wel een salade maken of iets in die richting.

    [Haha ja inderdaad!]

    ^^

    Aimeé Tanner
    Ik glimlach, en knik. 'Klinkt perfect.' Prevel ik zachtjes tegen zijn nek, waarvan de nekhaartjes recht overeind gaan staan. 'Ik fris me even op en dan zie je ik je zo.' Murmel ik met een glimlach, waarna ik een kort kusje op zijn lippen druk en vervolgens naar boven huppel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik genoot van de avond met Michelle toen we rustig richting de disco liepen vertelde ze me over de dingen die ze mee gemaakt had en weer bedacht had. Ik grinnikte, Michelle was altijd enorm gezellig en iemand waar je verschrikkelijk me kon lachend al hield ze er niet zo van om in de spotlight te staan. Toen we in de disco kwamen was het nog niet zo druk aangezien het nog vroeg was, we bestelden allebei een alcohol vrij drankje, omdat we het er toch wel over eens waren dat het nog te vroeg op de avond was om dronken te worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liam Oliver Sanz

    'Klinkt perfect.' Haar ademhaling streeld in mijn nek en zorgt ervoor dat de haartjes recht overeind gaan staan. 'Ik fris me even op en dan zie je ik je zo.' Ze drukt een kort kusje op mijn lippen en gaat vervolgens naar boven. Ik kijk haar verbaast na en schud dan lichtjes mijn hoofd. Oke eten maken dat ging ik doen.

    [Ze begonnen toch als vrienden? Niet dat dit erg is :D]

    Wie zegt dat dit geen vrienden-fase is? ^^
    Ik ben even een uurtje weg x

    Aimeé Tanner
    Ik glimlachte, nam een korte douche en kleedde me vervolgens om. Beneden rook het naar diverse soorten parfums, de meesten van mij afkomstig. Als een klein meisje krulde ik me op tussen één van de banken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Michelle Zoëlla Grande.

    Ik vond het soms fijn om mijn hart te luchten bij Eve. Ook was het fijn dat we vaak over situatie's hetzelfde dachten, zodat ik bijna al mijn geheimen aan haar kwijtkon.
    Eenmaal bij de disco aangekomen bestelde ik een cola en nipte er voorzichtig van. Ondertussen keek ik naar de overige mensen, het was nog niet druk, maar dat kwam nog wel.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:07 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dean James Sadler

    Toen ik door had dat het avond was, keek ik verveeld op mijn horloge. "Pa bijna thuis, tijd om te vertrekken," mompelde ik waarna ik me uit de zetel hees en richting de douche liep. Ik liet het koude water over me heen stromen. Hierna nam ik een t-shirt en een jean, en deed snel nog wat aftershave op. Bijna lopend ging ik naar buiten, mijn moeder totaal negerend.


    Take me to wonderland

    Okeee :D I will miss you <3

    Liam Oliver Sanz

    Ik hoor de douche aan gaan en begin dan met koken. Ik pak wat sla tomaten komkommer en nog meer dingen voor de salade. Ik hoor haar de trap af komen en naar de woonkamer gaan. 'Wat wil je eten?' Roep ik vanuit de keuken terwijl ik wat salade op mijn bord gooi.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Glimlachend praatte Michelle en ik nog wat. We vertelde elkaar bijna alles, natuurlijk hield ze dingen voor mij achter, maar dat deed ik ook bij haar. Maar dat wisten we van elkaar er zijn gewoon dingen waar je het niet altijd over wilt hebben. Ik haalde mijn iPhone uit m'n zak en ik keek even snel naar de tijd. 'Dean zal zo wel komen', zei mompelde ik. 'Gezellig', zei Michelle en toen dronken we snel onze drankjes op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Helleuw.

    Aimeé Tanner
    'Zo lang het eerbaar is, ben ik tevreden.' Roep ik terug, waarna ik verschillende dvd's bekijk. Ik was geen standaard meisje-meisje. En dus vond ik horror's helemaal geweldig. En dan vooral degenen waarbij nog een aardig verhaal achter was gemaakt. Het was fijn om even een avondje vrij te hebben. Geen drukke discotheek, jubelende mensen of jongens buiten Liam om.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [waarom was het rollen topic gesloten?]

    Michelle Zoëlla Grande.


    "Dean zal zo wel komen," mompelt Eve terwijl ze wat kloot met haar telefoon. 'Gezellig,' zeg ik terwijl ik nip van mijn cola. 'Waar zou de rest uithangen?' zeg ik terwijl ik de disco rondtuur.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Liam

    'Zo lang het eerbaar is, ben ik tevreden.' riep ze terug. 'Je weet van mijn kookkunsten dus ik kan niets beloven.' Met het bord kwam ik terug. 'Is dit goed gekeurd?' Ik hield het voor haar neus en wachten op een antwoord. Ondertussen keek ik naar de dvd's die ze bij zich had genomen.