• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Weet je wat. Ik wil dronken worden. En ik wil kijken of je al beter bent gaan dansen. Dus.. Wat wil jij?' Ik schiet in de lach en kijk haar aan. 'Ik vind het prima maar onderschat mijn dansen niet, het word alleen wel minder na drank.' Ik neem een slok van mijn breezer en eet verder van mijn sla. 'Je wilt dronken worden maar niet uit met de rest?' Aimée was een knap meisje. Ze was zeker mijn type, grappig, slim, aardig, betrouwbaar noem maar op.

    Michelle Zoëlla Grande.


    Glimlachend pak ik het glas van Eve aan. 'Cheers.' Grijns ik terwijl ik mijn glas tegen de hare tik en een slok neem. De zoete koelte voelt prettig aan aangezien het best warm is in de disco. Er zijn nu al wat meer mensen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Cheers', zegt Michelle vrolijk en ik tik mijn glas tegen die van haar aan. 'Cheers to the teenage years!' Zeg ik lachend, terwijl zij al geniet van haar drankje.
    Ik kijk rond in de club en dan zie ik Cherelle wat verdwaald staan. Ik begin als een gek te zwaaien in de hoop dat ze me ziet. En als ze naar ons toegelopen komt stuur ik Dean ook een sms met de vraag of hij ook zin heeft om te komen en er een leuke avond van te maken.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dean James Sadler

    Als ik over de straten slof, voel ik opeens een trilling in mijn broekzak. Ik grits mijn mobieltje uit mijn zak en bekijk het sms'je van Eve. Ze vraagt of ik ook kom. Ik glimlach terwijl ik mijn sms typ. 'I'm on my way,' typ ik en verstuur het. Daarna ga ik richting de disco.


    Take me to wonderland

    Aimeé Tanner
    Ik grinnik, en haal mijn schouders op. 'Ik sms al. Alhoewel ik niet als een hondje iedereen achterna ga lopen deze keer.' Glimlach ik hoofdschuddend. Ik bekijk het smsje van Eve, en sms dan vakkundig terug Nevermind, ik kom er aan. Bestel een Bacardi-wodka voor me. Met veel ijs. x A. Ik grijns, eet snel toch beheerst de overige sla op, en zet het bord dan op de salontafel. 'Ik geef je een kwartier.' Grijns ik, waarna ik naar boven race, en één of andere short en zwart topje te pakken krijg. Onderweg naar de badkamer gooi ik mijn kleding uit, om me vervolgens in de nieuwe kleding te hijsen en mijn oorbellen in te doen. Mijn haar heeft niet veel aandacht nodig, alleen aan het bijwerken van mijn make-up zit ik enkele minuten. Als ik dan mijn tanden heb gepoetst, huppel ik weer naar beneden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Opeens verscheen er een hysterisch zwaaiende hand uit de menigte, waardoor sommigen verbaasd omkeken. Een lichte grijns verscheen rond mijn lippen. Dat kon niet anders zijn dan Eve, en toen ik haar gezicht vond werd het nog eens bevestigd.
    Heerlijk om weer eens weg te zijn van thuis, nu al.
    Al snel zag ik Michelle aan haar zij, zodra ik dichterbij kwam. Ik zette het glas passoa-jus dat ik inmiddels had gehaald neer op het tafeltje waar ze naast stonden.
    'Goedenavond, dames,' glimlachte ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Terwijl we nu met z'n drieën gezellig staan te praten heb ik een sms terug van Dean. 'I'm on my way', staat er in. 'Gezellig, can't wait to see you again babe!' Sms'te ik terug. Ik vond het altijd gezellig met Dean hij zorgde voor een goede sfeer en daar hield ik wel van.

    En nu kreeg ik ook een sms van Aimée, dat ze er ook aan zouden komen. Dit beloofde een lange en gezellige avond te worden!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:34 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liam Oliver Sanz

    Ik gooi mijn breezer achterover en eet snel mijn sla over. Ik had geen idee wat ik aan zou doen. Niet iets al te ingewikkelts. Ik zet de borden in de keuken en loop de trap op mijn boven daar gooi ik mijn kast open en trek er een licht gekleurde jeans uit met scheuren. Ik gooi hem op het bed en pak een zwart shirt met korte mouwen. Ik zou vandaag voor een wat minder opvallende look gaan. Ik trek mijn kleren aan en werk mijn haar bij in de badkamer. Ik poets mijn tanden en pak mijn spullen zoals geld, telefoon en sigaretten.

    [ helloo, kan ik dus mee doen XD ik heb karakter ingevuld en shit maar is het goed gekeurd? En ja mag ik dan een samenvatting?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iedereen gaat naar de zijbuurt disco. Het zijn allemaal vrienden dus er is niet echt een ontmoeting ofzo, gewoon een gezellige avond uit.]

    Michelle Zoëlla Grande.


    Ik grijns als ik Cherelle op ons af zie komen lopen. 'Hello my lady.' Grijns ik terug.
    'Gezellig!' zeg ik als ik hoor dat de rest tóch nog komt.
    'Dat wordt lachen.' Grijns ik terwijl ik van mijn smirnoff nip.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Allereerst met je degelijk taalgebruik, beetje dimmen.
    En er is nog niet echt iets aan de hand.. We gaan naar een disco :3.

    Aimeé Tanner
    Ik glimlach als Liam al beneden staat, en doe mijn vans nog even goed voor ik me aan zijn zijde voeg. 'Let's go, then.' Glimlach ik, waarna ik de deur openhoud, en mijn hand kort door mijn blonde, krullende lokken haal. Ik had zo'n gevoel dat deze avond geweldig zou worden, geen idee waarom. Ik ademde kort in. Liam's aftershave zou ik uit duizenden herkennen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - abbo/again

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:41 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Okaaay thankss.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dean James Sadler

    Ik liep nu wat sneller door zodat ze niet te lang op me moesten wachten. Weer trilde mijn mobiel. 'Gezellig, can't wait to see you again babe!' Ik lachte en stopte hem weer weg. Toen ik een etalageraam voorbij kwam, keek ik nog snel even of mijn haar er niet te erg uitzag. Ik ging er snel doorheen, en ging dan weer verder deur. Een opgeluchte zucht verliet mijn lippen toen ik de club al kon zien in de verte.


    Take me to wonderland

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik gooi mijn smirnoff in één keer achterover en ik zucht even. 'Zo zuipschuit', zegt Cherelle lachend. Ik grijnsde. 'Kom laten we gaan dansen!' Riep ik vrolijk, terwijl ik Michelle en Cherelle enthousiast meetrok de dansvloer op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.