• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Let's go, then.' Ik glimlach en we lopen anar buiten toe. Daar aangekomen sluit in het de deur af en draai me terug naar Aimée. 'Let's get wasted.' Grijns ik en steek mijn handen in mijn zakken. Het was lekker weer. Dit zou een mooie avond gaan worden.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Onbewust liet ik mijn groene blik over de menigte glijden. Ik wist niet wat het was, dat spel dat ik met jongens speelde. Niet met Liam of Dean, maar met de jongens die ik hier ontmoette of van kende. Degenen die naar net zoiets "vast" zochten als ik. Naar niks, dus. Alsof ik daar behoefte aan had, alsof ik in de situatie zat dat ik iemand mee naar huis kon nemen.
    Ik streek met mijn vingers over het donkerrode hemd dat ik droeg, waar mijn lange lokken deels overheen vielen. Van mezelf was ik niet bijzonder groot, wat ik goedmaakte met mijn hoeveelheid hoge hakken. Ja, mijn vader had toch iets nodig om me wat tevreden te houden, en daar kwamen de schoenen vandaan. Zijn manier om me het zwijgen op te leggen, en ik vond het best.
    Opeens word ik richting de dansvloer getrokken, maar ik protesteer niet. Juist niet, ik hou ervan. Met een glimlach trek ik op het laatste moment mijn passoa-jus nog mee.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimeé Tanner
    Ik glimlach. De weg van hier naar de club is niet erg lang. Het is prettig dat we beiden stil kunnen zijn zonder ons opgelaten of ongemakkelijk te voelen. De lucht voelde warm, waarop ik een blik op mijn vans werp. 'En, trek jij je nog iets aan van.. Nou ja, wat ze zeggen over ons, enzo?' Ik was nooit goed geweest met woorden, of gevoeligheid. En toch was ik best nieuwsgierig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Michelle Zoëlla Grande.

    Ik gooi ook mijn smirnoff achterover als Eve me meesleurt. Ik krijg het wat benauwd aangezien ik niet zo van dansen hou zo in het openbaar, maar met z'n drieën zou het geen kwaad kunnen.
    Lachend ga ik los met Cherelle en Eve op de dansvloer.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ikgaa voor vandaag x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'En, trek jij je nog iets aan van.. Nou ja, wat ze zeggen over ons, enzo?' Ik kijk opzij. 'Nee niet echt laat ze maar lekker.' Grinnik ik. 'En het is best handig als ik een jongen naar je zie loeren kan ik gewoon zeggen dat we een relatie hebben. Hij kan eht na vragen en iedereen zal ja zeggen.' Antwoord ik met een grijns en leg een arm rond haar schouders.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik sms Dean even dat Alex en ik iets later komen. Ik sta voor mijn kast en trek een paar kleding stukken eruit. Als ik alles aan heb kijk ik goedkeurend in de spiegel. 'Alex ben je klaar?' gil ik naar de andere kamer. Rekening met mijn ouders of nou ja vader hoef ik niet te houden. Hij is toch nooit thuis. Ik wacht op Alex' reactie die voor mij veel te lang duurt en loop naar zijn kamer.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Alex ben je klaar?' roept Mia na een tijdje. Na twee minuten wordt er op mijn deur geklopt. Ik maak een geluidje dat ze mijn kamer binnen kan komen. 'Ongeduldig?' vraag ik met een scheve grijns. Ze slaat me tegen mijn arm aan en lacht. 'Opschieten gek.' Als we na een kwartier klaar zijn lopen we naar mijn auto. Ik start hem en rij snel weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daag x


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leave schreef:
    Ikgaa voor vandaag x

    Is goed slaaplekker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dean James Sadler[/b

    Ik kwam steeds dichter bij de club, eenmaal voor de deur trok ik hem open en ging naar binnen. Daar werd ik overvallen door luide muziek en zweet van de tieners die druk aan het dansen en drinken waren. Mijn ogen zochten het gebouw af op zoek naar Eve en de rest.


    Take me to wonderland

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik glimlach als ik zie dat Michelle zich wat minder ongemakkelijk begint te voelen op de dansvloer en ik ga alleen maar meer los. 'Hey Michelle denk je dat de rest nog even naar het strand toe zou willen gaan, nadat we lang genoeg gedanst hebben?' Vraag ik vrolijk. Ik hield er van om op het strand te zijn, het was er zo mooi en de zee was zo vredig. En er waren altijd leuke strandfeesten aan de gang!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:55 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    We parkeerde en liepen een steegje in. Eenmaal bij de club liep ik snel naar binnen met Alex achter me aan. We liepen samen naar de bar en bestelde wat. Ik keek als ik wat bekende zag en mijn ogen keken tussen de mensen langs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Mijn blik ging even langs Eve en Michelle heen, waar ik de zoekende ogen van Amelia vond. En haar halfbroer, die rustig naar haar stond. Hem kende ik niet erg goed, en hij mij volgens mij ook niet. Misschien was hij één van die mensen die me te "intimiderend" vonden, hoewel dat me niet leek.
    Ik zwaaide naar hen, zodat ze nog wisten waar ze heen moesten gaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Michelle Zoëlla Grande.



    Ik kijk verschikt op als iemand tegen me aanpraat. Ik grijns als ik zie dat het Eve is. Ze stelt voor om nog met de rest even naar het strand te gaan aan het eind van de avond.
    'Dat zou onwijs gaaf zijn,' grijns ik terug. Ik dans verder en merk op dat Dean er ook is. Ik zwaai naar hem.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Inmiddels hadden Alex en Amelia zich ook bij ons gevoegd. Ik moest toegeven dat ik Alex echt een aantrekkelijke jongen vond, maar ik flirtte nooit met hem, gewoon omdat ik bang was dat het de vriendschap zou verpesten. Toen ik me omdraaide zag Michelle zwaaien naar Dean die hulpeloos bij de ingang stond. Ik baande me een weg door alle bewegende lichamen heen en ik sprong op Dean zijn rug. 'Hey babe!' Riep ik vrolijk terwijl ik een kus op zijn wang drukte.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:02 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.