• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlle Jones.
    'Waar zou de rest uithangen?' hoor ik Michelle vragen terwijl ze de disco rond kijk. 'Geen idee, nu je het zegt!', ik vond het ook wat apart dat Liam en Grey/Aimée (?) er nog niet waren, want normaal waren ze er altijd op de afgesproken tijd.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aimeé Tanner
    'Hmm. Verrukkelijk. Ooh, het eten ook, natuurlijk.' Plaagde ik, waarna ik mijn telefoon uit mijn zak viste en snel een smsje aan Eve schreef. Liam en ik komen niet vanavond. A&L Ik drukte op verzenden, en haalde kort een hand door mijn haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Ik grinnik en zet het bord voor haar neer. 'Nou dan ga ik zelf ook maar wat eten maken he.' Ik loop terug de keuken in. 'Wil je trouwens wat drinken?' Roep ik en pak alvast twee glazen voor ons.

    Michelle Zoëlla Grande.


    Ik zag Eve's scherm oplichtten van haar iphone.
    'Je hebt een SMS.' Zei ik grijnzend terwijl ik een slok cola nam en de disco rondkeek.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Eve Zara Joëlle Jones.
    'Je hebt een sms', hoor ik Michelle zeggen, terwijl ze naar het oplichtende scherm van mijn iPhone keek. Ik pakte hem snel op en ik las het berichtje vluchtig door. 'Liam en ik komen niet vanavond. A&L' Ik liet het smsje aan Michelle zien. 'Die twee lijken soms net een stelletje', zuchtte ik tegen Michelle.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aimeé Tanner[
    Ik glimlach, en knik kort. 'Merci beaucoup.' Grijns ik hem na, voor ik het bord op mijn schoot zet en uiteindelijk kies voor een film die al in de dvdspeler zit. 'Breezer.' Knik ik vrijwel direct op zijn vraag, waarna ik een hap van de salade in mijn mond stop, en zorgvuldig kauw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Haai (:]

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Stilletjes sloot ik de voordeur achter me, om vervolgens met een opgeluchte zucht tegen de voordeur te leunen. Blijkbaar had niemand me naar buiten horen glippen, nadat ik weer twee dagen binnen had moeten blijven voor het "bedrijfje" van mijn ouders.
    Ik tilde één van mijn voeten op, veegde met een vinger een veegje vuil weg van mijn zwarte hak, en liep de straat af. Ik lette niet echt op degenen om me heen, dat waren toch altijd dezelfden. Leeftijdsgenoten die ik van gezicht kende, maar meer niet echt. En zij mij ook niet, dus dat scheelde. Sommigen wisten dat ik "dat meisje" was, omdat er vreemde verhalen over mijn vader rond gingen, maar meer niet.
    Waarschijnlijk ontliepen ze me met opzet. Typisch.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam Oliver Sanz

    'Merci beaucoup, Breezer.' Roept ze. Het was te verwachten. Ik neem twee breezers in mijn hand en neem nog een bord mee naar de woonkamer. Daar zet ik het drinken op de tafel en ga op de bank naast Aimée zitten. 'Wat gaan we kijken?'

    Michelle Zoëlla Grande.



    Ik zucht en knik. 'Jup.. altijd al zo geweest.. ben benieuwd of de rest dan wel komt.' Zeg ik terwijl ik het glas laat ronddraaien tussen mijn handen en een bierviltje begin te verpulveren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Niet dat ik geheel wereldvreemd was, er wáren wel mensen die ik kende. Ook mensen waar ik mee omging, maar of ik dat vrienden kon noemen? Nee, dat wist ik nooit zeker.
    De bewegende menigte bracht me al snel naar de plaatselijke bardisco, waar de muziek zo hard stond dat ik mijn eigen gedachten bijna niet meer kon horen. Ik streek mijn lange, licht golvende lokken uit mijn gezicht, en liet mijn blik even over de aanwezigen gaan om te zien of er iemand was die interessant genoeg was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimeé
    'Weet je wat. Ik wil dronken worden. En ik wil kijken of je al beter bent gaan dansen. Dus.. Wat wil jij?' Glimlach ik met een halkfvolle mond. Ik neem nog een hap, en houd mijn hoofd ietwat schuin. Veel, heel veel mensen die ik beter kende vonden dat Liam en ik net een stel waren. Technisch gezien scheelde dat niet veel maar mensen wisten gewoon niet beter. Ik haalde kort een hand door mijn krullende lokken, en onderdrukte nog net een gaap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Ik ben benieuwd of de rest wel komt.' Hoor ik Michelle zeggen en ik knik. 'Ja ik ook, want de rest is ook al best laat', zucht ik. Dan haal ik mijn iPhone er weer bij om nog snel even te antwoorden op de sms van Aimée. 'Oké is goed, zien we jullie morgen weer? x Eve en Michelle' Ik keek naar Michelle die een bierviltje aan het verpulveren is en ik zucht nog eens. 'Naja als de rest niet meer komt maken we er zelf wel een feestje van! Smirnoff ice?' Vraag ik haar nog. 'Ja inderdaad, wij maken het wel gezellig! En lekker doe maar!' Ik glimlach en bestel snel onze drankjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [Met wie kan Dean sociaal gaan doen? x'D]


    Take me to wonderland

    [Cherelle staat lonely in de club? :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Dan ga ik naar de club. x'D]


    Take me to wonderland