• Ok, best raar dat ik het hier vraag. Het mag ook best verwijdert worden als het ongepast is.

    Ik wil dus "volwassen speelgoed" op internet kopen. Maar mijn ouders mogen het niet weten.
    Heeft iemand hier ervaring?

    Btw, ik ben 18.



    Net besteld.
    Ik laat vast nog wel ff weten of het ook echt blanco verzonden is.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:13 ]


    ¦

    Coffin schreef:
    Ik heb mijn adres ingevuld als fractuur adres, ik laat het bezorgen bij het tankstation (dat was de enige kiala in mijn dorp). Krijg ik dan alsog een rekening of iets anders waaraan mijn ouders kunnen zien wat ik gekocht heb?

    Ik heb dat ook al enkele keren gedaan. (kleding dan)
    Als je het doet via internetbankieren zoals jij, komt het enkel op je afschriftjes van de bank. Maar als ze bij jou thuis jouw afschriftjes nalezen die via de post aankomen, zou ik ze al eerder afprinten in een bankkantoor of thuis.
    Bij mij verwittigd het Kialapunt of de organisatie waar ik het koop via mail wanneer het aankomt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haal anders gewoon een vibrator bij de Etos? Doen ze ook niet moeilijk over leeftijd ofzo. Ze kijken je echt niet raar aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook al enkele keren gedaan. (kleding dan)
    Als je het doet via internetbankieren zoals jij, komt het enkel op je afschriftjes van de bank. Maar als ze bij jou thuis jouw afschriftjes nalezen die via de post aankomen, zou ik ze al eerder afprinten in een bankkantoor of thuis.
    Bij mij verwittigd het Kialapunt of de organisatie waar ik het koop via mail wanneer het aankomt. =)


    Ik wist niet hoe je het via kiala deed. Ik heb alleen aan afhaal punt gezocht op die site.
    Ik hoop maar dat ik mail krijg, anders ga ik wel ff lang, ik ben toch vrij deze week.

    Ik heb al een bevestigings email van de webshop. Stond geen datum in, maar ik ijk wle ff hoelang het kan duren op de site.
    5.95 verzendkosten is best wel duur. Vind ik.

    "•iDEAL (meestal dezelfde of volgende dag verzonden)"
    Morgen word ie verzonden. Dat is lekker snel :D Wel jammer dat mijn ouders juist morgen weg zijn.. XD
    Beter had ik dit topic vanmiddag al gemaakt. Dan had ik hem morgen..

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:17 ]


    ¦

    Je kunt dat soort dingen vaak heel discreet en anoniem laten versturen. Bijvoorbeeld blanco zonder afzender, verpakt in cadeaupapier, etcetera. Desdnoods laat je het bezorgen bij een bekende die je kunt vertrouwen met dat soort dingen, als je bang bent dat je ouders je post nakijken.
    En ik vind het overigens niet zo vreemd dat je zoiets vraagt. Het is in mijn beleving een vrij normale vraag en totaal niets om je voor te schamen. :] Persoonlijk heb ik daar nooit problemen mee, en ik zou het krom vinden als mensen het hier wel doen, terwijl ze continue seksverhalen kopieren van elkaar en zwaar oversekst zijn. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En als je 18 bent kun je ook altijd naar de seksshop gaan. Misschien een beetje eng de eerste keer, maar niks om je voor te schamen en vaak ook juist een grappige/leuke ervaring. :]
    Plus dat je daarbij ook dingen kunt vragen en zeker weet dat je krijgt wat je wilt. ;]
    Al is bestellen via het internet dan vaak wel weer goedkoper, ondanks de bestelkosten. [Dat is ook zo met piercings en een van de redenen dat ik vaak lang opspaar voor ik hem verstuur. Als je meerdere dingen besteld, vallen de bestelkosten in vergelijking weer reuze mee.] Maar gezien dit je eerste keer is om zoiets te doen, lijkt het me slim om het eerst even aan te kijken. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dovahkiin schreef:
    Of je gaat naar een sexshop. Eerlijk waar, dat lijkt awkward, maar die mensen werken niet voor niks in een sexshop. :Y)



    Lijkt alleen maar zo, maar is vaak juist megagrappig. Ik heb de grappigste gesprekken gehad met die mensen en het is een van mijn dromen om nog eens in een seksshop te werken als verkoper. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)


    Lijkt alleen maar zo, maar is vaak juist megagrappig. Ik heb de grappigste gesprekken gehad met die mensen en het is een van mijn dromen om nog eens in een seksshop te werken als verkoper. :'D


    Haha ik zoek nog een baantje:P Misschien zoeken ze nog mensen daar! Goed idee!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow