• Echt serieus, ken je dat gevoel dat je ontzettend aan jezelf ergert, omdat een bepaalde eigenschap van jezelf zo dwars zit?
    Dat heb ik op dit moment. Ik vervloek mezelf echt dat ik zo ontzettend nieuwsgierig ben en alles wil weten. (cat)
    Wie heeft er nog meer last van ongewenste eigenschappen? D:

    Fuuu, nu is mijn laptop ook nog eens leeg! D:

    Edit: Crisis afgewend, laptop is weer gered. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:52 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ken het.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Discord schreef:
    Ik ben alleen maar lui :Y)

    Dat is oud nieuws, dat wist ik allang. (joehoe)
    LUILAK! XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Contostavlos schreef:
    ik stel altijd alles uit en ik ben eigenlijk gewoon lui. dat heeft mij nog nooit geholpen

    Mijn "het komt later wel" - gedrag alsof het door iemand anders gedaan word of zo?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uitstellen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat mijn luiheid. Ik heb nog steeds examens en ben gewoon zo moe de laatste tijd dat ik vaak mijn cursus gewoon wegduw, zoals nu, omdat het leren niet lukt. Ugh augustus wordt weer leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik, als ik een onderwerp niet interessant vind ben ik echt niet meer aanspreekbaar, zelfs niet als het gespreksonderwerp daarna verandert in iets wat ik wel interessant vind -.-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik erger me bijna altijd aan mezelf, maarja :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lui, ik ben namelijk wel slim, maar ik ben te lui om aan mijn huiswerk te beginnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    lui
    snel boos
    chagarijnig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Humble schreef:
    Mijn slechte eigenschap is dat ik altijd voor anderen denken, over wat zij over mij (zouden) denken.:'D


    Heb ik soms ook, echt irritant x)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ben ontzettend ongeduldig en heel klungelig. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Humble schreef:
    Mijn slechte eigenschap is dat ik altijd voor anderen denken, over wat zij over mij (zouden) denken.:'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Luiheid, ijdelheid, aandachtzoekerigheid (it's not even a word :Y)), hyperheid, betweterig zijn. etc.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 14:51 ]


    There's power in the words you whisper.

    ik geef niet snel dingen toe -.-


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.