• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    Take me to wonderland

    Aimee
    De deur klemt een beetje wat wat geluid veroorzaakt. Ik geef Ivar nog een kusje en laat me dan voorzichtig uit zijn armen glijden. Als ik op de grond sta doe ik de deur verder open en gebaar naar Ivar dat hij binnen moet komen.

    [Aww :'(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik stp naar binnen als ze me gebaart dat te doen, en ik kijk even rond in de grote kamer van Aimee.


    [Sorry, ik ben moe :S]


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    Ik kuste hem nog wat meer op zijn buik en liet water uit het gras mijn jack naar me toedragen. Die naast me neer kwam te liggen. "Zeg Fáilte," zei ik toen engelachtig tegen hem, "weet je waar ik nu echt nieuwsgierig naar ben?" Ik grijnsde ener kwam een ontdeugende blik in mijn ogen. "Je kamer,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brooklyn Camille Jackson

    Ik veegde de tranen van mijn gezicht af en ik knikte. Nee het ging niet, wanneer gaat het wel als je net te horen krijgt dat je ouders zijn overleden. Maar oke, dat hoefde Jason niet te weten. Ik gaf hem nog een dankbare knuffel en stond op. 'Ga je mee naar binnen? Het wordt al een beetje koud.' zei ik toen maar zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Fáilte

    "Je kamer," zei ze ondeugend, waarop ik haar wenkbrauw wiebelend aankeek. "Die rommelige kamer?" Vroeg ik lachend. "Als je er zo nieuwsgierig naar bent, dan moet je hem misschien eens gaan bekijken?" grijnsde ik terwijl ik nog een paar kusjes gaf.


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ivar laat zijn blik door mijn kamer gaan en ik kijk ook even rond. Het is nog steeds raar dat het een exacte kopie van me kamer thuis is. Ik doe de deur dicht en geef Ivar een kusje in zijn nek.

    [Maakt niet uit, ik ben ook moe a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Ik begon hard te lachen toen hij dat zei en ik trok hem overeind. "Ik ga samen met jou naar jou of mijn kamer," Grijnste ik. Ik pakte mijn jack op en keek hem aan. "Jij plaagt mij te veel, lieve schat, maar omdat ik zo lief ben.. Aan jou de keuze, mijn of jou kamer."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Jij plaagt mij te veel, lieve schat, maar omdat ik zo lief ben.. Aan jou de keuze, mijn of jou kamer." "Let's take yours," glimlachte ik. "tenzij je mij wilt verliezen in de rommel van mijn kamer?" lachte ik.

    [Ik ga slapen. :p Morgen weer om 7 uur opstaan. :c Maar ben wel uit om 12 uur. 8D]


    Take me to wonderland

    [ Oohh i hatee you ! Ik begin 8.15 en ben pas 16.30 uit :'( maar ja...]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 0:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste
    Ik zei er niets op en pakte zijn shirt nog op, gooide die plagend over zijn schoder en trok hem snel aanzijn hand mee. Ik zei niets op wat hij had gezegd en liep zo snel moglijk. Tja, ik was nu eenmaal ongeduldig. Ik kon niet snappen dat hij er zo kalm onder bleef. "Jij bent echt niet ongeduldig hé, Fáilte? Misschien moet ik mezelf wel helemaal niet meer aan je geven en kijken hoe lang je het vol houdt," Ik had zo snel getrokken dat we nu al voor mijn deur stonden.

    (noooo.. Ik pas om drie uur.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Jij bent echt niet ongeduldig hé, Fáilte? Misschien moet ik mezelf wel helemaal niet meer aan je geven en kijken hoe lang je het vol houdt," zei ze. "Wat nee?" zei ik verbaasd. "Ik ben zo geduldig omdat jij er bent," lachte ik. "Zonder jou zou ik gewoon gek worden,"


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik glimlach als Aimee me kusjes in mijn nek begint te geven, zelf strijk ik weer met mijn handen over haar rug waar ik weer een beetje probeer te masseren.


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    Glimlachend keek ik Fáilte aan. "Aww wat lief," Ik deed mijn hoofd een beetje schuinen legde een charmante glimach op mijn lippen. "kom maar," Ik giechelde en trok hem mee mijn kamer in waarna ik de deur gelijk dicht en op slot deed. Het was geen bijzondere kamer maar wel erg opgeruimd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Zijn handen gaan weer over mijn rug en hij begint me weer een beetje te masseren. Ik glimlach even naar hem en haal dan mijn lippen uit zijn nek en druk ze op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Mijn mondhoeken krullen iets omhoog als ze haar lippen op mijn mond drukt omdat ik niet echt kan gaan lachen. Even vergteet ik ik haar rug te masseren maar ga er snel weer mee door.


    I only miss you when I'm breathing