• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    Take me to wonderland

    Brandon
    "Ik vind het goed zolang je mijn haar maar niet in brand steekt of ook maar iets aan mijn lichaam" zegt ze met een kleine grijns. Ik begin te lachen, 'ik zou niet durven,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Haahahahaha]

    Brooklyn Camille Jackson

    Alyson komt naar me toe gerend. 'Gaat het?' vraagt ze dan bezorgt. 'Jhua het gaat wel. Freaking bitch. Soms haat ik mezelf echt.' floep ik er ineens uit. Woops. Dat laatste had ze niet hoeven horen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Ik grinnik, 'Hopelijk kunnen we dat gaan doen ja.' antwoord ik als ik mijn handen over haar nek heel laat strijken.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ze hebben het net gedaan en staan di ch bij elkaar en zijn een stel. Tegen alle Olivia regels volgens mij xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    "Ik vind je leuk omdat je alles bent wat ik ooit van had durven dromen," fluisterde hij in mijn oor nadat hij zich naast me neer had laten vallen en zich tegen hem aantrok. "Je bent veelste goed voor mij, ik houd van jou," Ik fluisterde het in zijn oor en ging toen weer bovenop hem liggen. "Ik vond de positie net zo leuk," Grijnzend keek ik hem aan. "Je bent het beste wat me ooit is overkomen, Fáilte. Door jou kan ik écht liefhebben,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik kijk haar raar aan, wtf? "Waarom haat je jezelf?" vraag ik dan.


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik hou je in de gaten, want als het moet dan doe ik het hoor". Hij keek me even raar aan. "Leg de link, ik kan watersturen, dus ik kan ook ...". Ik keek hem doodserieus aan. "Ik doe het niet hoor, ik stuur nooit met bloed" zei ik met een bemoedigende lach.

    Aimee
    'Hopelijk kunnen we dat gaan doen ja.' antwoord hij terwijl hij zijn handen over mijn hals laat glijden. Ik buig naar voren en druk me lippen weer op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olivia

    Ik loop naar de rotsen, en zie twee mormels bij elkaar staan. Ik begon het bloed te sturen van de jongen, en liet hem naar zijn kamer lopen. Snel liep ik erachteraan, toen hij in zijn kamer was sloot ik hem op. Toen liep ik terug naar het meisje, en deed hetzelfde.


    El Diablo.

    Ivar

    Ik glimlach als ze haar lippen weer op de mijne plant en ik open alvast mijn mond zodat zij daar niet meer iets voor hoeft te doen.


    I only miss you when I'm breathing

    Brooklyn Camille Jackson

    Ik kan mezelf nu wel voor mijn kop staan. 'Oke, het klinkt héél belachelijk maar ik heb een soort van alter ego. Ze kan zomaar vanuit the middle of nowhere komen en dan kan ik er niks aan doen totdat ze me lichaam een soort van met rust heeft gelaten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Brandon
    Ik kijk haar even aan en mijn gezicht betrekt. 'Alsjeblieft niet, een keer per dag is meer dan genoeg,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alouette

    Verbaasd viel ik neer op mijn bed. Daarna stond ik direct op en begon tegen de deur te slaan. "Laat me eruit ! Je mag me helemaal niet opsluiten !" roep ik boos uit. Ik wil gewoon weer bij Jason zijn. Ik voel me leeg zonder hem ...

    Zendé ~ Lucht

    Mijn aandacht wordt getrokken door een oude vrouw, rond de zestig schat ik, die met een wrede blik in haar ogen een jongen en een meisje begeleidt naar binnen. Nou, begeleidt? Het lijkt wel alsof ze hun bestuurt.
    Bestuurt? Is ze aan het bloedsturen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ O my god ahahahha Olivia is echt verschrikkelijk. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.