• Young Albert enlists to service in WWI after his beloved horse, Joey, is sold to the cavalry. Albert's hopeful journey takes him out of England and across Europe as the war rages on.

    -

    'War Horse' volgt een jongeman genaamd Albert (Jeremy Irvine) en zijn paard Joey. Hun band wordt verbroken wanneer Joey verkocht wordt aan het leger en meegenomen wordt voor het gebruik in de Eerste Wereldoorlog. Ondanks dat Albert nog te jong is om zich in te schrijven voor het leger, besluit hij toch naar Frankrijk te gaan om zijn vriend te redden.

    Genomineerd voor zes Oscars.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan 'm niet zien, de trailer alleen al zorgt ervoor dat ik aan mijn overleden paard moet denken..
    En hoe kun je nu een hekel hebben aan paarden ? ;o

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:27 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Die ga ik zien met wat vrienden van de manege c: zoooon zin in c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Shogun schreef:
    Ik heb echt niks met paarden, maar ik zou hem dolgraag willen zien, al is het maar uit interesse voor de oorlog en voor de band tussen mens en dier :].


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb hem gezien! Supersentimentele film, heel onwaarschijnlijk, maar ook heel mooi :) Net als Tom Hiddleston.(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dovahkiin schreef:
    Ik haat paarden, dus ik hoef 'm niet te zien. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt