• [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:11 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    WALD0RF schreef:
    Jezus, wat een stelletje moraalridders hier! Boeiend, ik heb ook wel eens gespijbeld, als ik bijvoorbeeld drie tussenuren had. :W
    Daarnaast is het wel een beetje stom van je om te spijbelen, maar eerlijkheid duurt het langst.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wtf sommige reacties hier, alsof je dood gaat van één keertje spijbelen :')

    Anyway, als je betrapt wordt, moet je ook gewoon de verantwoordelijkheid nemen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als je nu de waarheid verteld worden ze misschien veel minder boos dan wanneer ze er zelf achterkomen!
    hoe streng ze ook zijn.

    ik heb afgelopen woensdag ook gespijbeld...
    mijn ouders moesten er hard om lachen:Y)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:27 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    So, hoe is het gegaan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dear whiteknights of this thread,

    Willen jullie alsjeblieft stoppen met schijnheilig te doen? Jullie zullen ook wel eens spijbelen, dus doe niet zo dom. :Y)

    Hoogachtend, iemand die zich gister ziek heeft gemeld omdat ze geen drie uur wachten wou op school.


    OP:
    Gewoon wachten tot je ouders je er iets over vragen, brah. Anders doen of je neus bloedt. Een keer spijbelen kan geen kwaad. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als je gaat spijbelen kun je verwachten dat je problemen kan krijgen. Dus ik vind dat je gewoon de waarheid moet zeggen, eigen schuld heet zoiets.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb nog nooit gespijbeld.
    Lijkt mij... EXCITING


    Owl you need is love.

    ik doe niet schijnheilig hoor, ik heb ook vaak gespijbeld :Y)
    en 1 keer spijbelen is echt niet erg, zolang het maar niet te vaak gebeurd zodat je schoolcijfers eronder gaan lijden

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 13:07 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    'Mams, paps, ik heb gespijbeld.' En dan wachten op de preek :].

    Heb zelf op de middelbare een paar keer gespijbeld, wanneer ik wist dat ik het kon maken (maw of geschiedenis) of als echt, echt de les niet meer zou kunnen trekken en voorhand al wist dat ik toch niks op zou steken.
    Nu op het HBO worden we er redelijk vrij in gelaten en heb ik ook een paar lesjes geskipt, maar wel mooi alle studiepunten tot nu toe halen.

    So yeah, wat je jezelf dus af moet vragen als je spijbelt is: Kan ik het me veroorloven en ben ik bereid de consequenties te aanvaarden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schiet je echt niet af dat je gespijbeld hebt. Een keer is echt niet erg. Maarja, ik denk dat je wel beter gewoon eerlijk kan zijn. Het is en blijft wel eigen schuld. Als je betrapt wordt, pech.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als je spijbelt, doe het dan goed :Y). Had je op z'n minst ziek gebeld of zo.
    Het punt is nu dat je ouders er echt achteraan lijken te gaan. School weet toch wel dat jij er niet was, dus ik zou gewoon de waarheid zeggen. Good luck.


    i put the fun in funeral

    Je hebt gespijbeld en je bent betrapt. Je hebt nu eigenlijk geen keuze meer, want als je tegen je ouders liegt zullen ze alleen nog kwader zijn zodra ze je school bellen en horen dat je er niet was. Het is niet echt een leuke oplossing, maar je zult nu toch echt de waarheid moeten zeggen. Als je verantwoordelijkheid neemt en zegt dat het je spijt zal je straf waarschijnlijk ook een stuk lager uitvallen dan als je er onderuit probeert te komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aller eerst, waaaarom belt je vader naar school?


    To infinity and beyond •