• Ik zoek stories, en dan écht goede.

    Wat lees ik wel:
    # The Hunger Games.
    # One Direction (maar het moet dan wel echt een goed verhaal zijn, ik knap op veel te veel van deze verhalen af door slechte schrijfstijl ookal ben ik fan van ze)
    # Onbekende personen.
    # Romantiek.
    # Thriller/Horror.
    # Toekomst.
    # Iets van waargebeurd of real life.


    Wat lees ik niet:

    # Justin Bieber, Cody Simpson, TH, voetballers etc.
    # Harry Potter.
    # Échte fantasy, zoals elfjes en andere vliegende wezens.
    # Historisch, behalve als één van de bovenste elementen erin zit.
    # Humor (wel deels, maar geen hoofdonderwerp)
    # Verhalen waar bij elk hoofdstukje iets nieuws en dramatisch gebeurd.

    Eventuele eisen:
    # Graag ABN.
    # Langere hoofdstukjes, dus niet van 400 woorden zoals de topstories.
    # Goed geschreven, raad ook stories van anderen aan!
    # Fijn leesbare stories.
    # Verhalen waarbij er niet al boven de 10 hoofdstukken zijn.

    Veel eisen, maar tja! Zie maar of je post, ik neem sowieso een kijkje.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:44 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mijn nieuwe heeft alleen nog een proloog online staan, maar misschien lijkt het je wat?


    x Plas-tic [plestik] o -s langs synthetische weg bereide plastische kunststof

    x Pa-ra-dig-ma [paradigma] o –'s en -digmata voorbeeld; modelwoord; wetenschappelijke term


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.


    ''I hope one day I can love the way you love me.''


    ''Life's all about moments of impact, and how they change our lives forever. But what if one day you could no longer remember any of them?''


    Niall is perfect.



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen









    Princess Lily.
    [Klik hierboven!]



    Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.


    ~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen
    ~ romantiek



    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 15:58 ]

    ----

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 16:01 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.





    Pills.
    Injections.
    Experiments.
    Torture.
    Abuse.
    Captivity.

    And you can’t escape, whatever you'll try.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit is mn eerste story en ik schrijf hem met een vriendin. Ik weet niet of je onze schrijfstijl goed vind, maar je kan wel even kijken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    Endless Love || Liam Payne


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands 'gesproken'
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong



    I Can But I Won't

    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven


    Mischien dat je het leuk vind?


    Don't be like the rest of them, darling

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    I call you my love.
    I call you my baby.
    I call you the best,
    that I ever had.

    Even troubles can't change,
    my feelings for you.

    I just want to say these seven words,
    I will love you, forever and always..


    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 stukje
    *One Direction bestaat
    *er zijn al een paar hoofdstukken

    Maybe you like it (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:51 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.