• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Wat denk je," zegt hij terwijl hij naar zijn kruis wijst. "Dingetjedatbeschermingbied."
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem uitdagend aan terwijl ik onbewust even mijn tong over mijn piercing laat gaan. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor.
    "Vind je jammer, liefje?" fluister ik grijnzend. "Er zijn een aantal dingen die we ook zonder kunnen."
    Ondertussen rits ik speels zijn broek open.

    Arion

    "Dat kan ik niet. Sorry van net. Het was heel mooi. Het liedje, bedoel ik."
    "Dat kan je wel," zeg ik rustig. "Maar je wil het niet en dat begrijp ik wel. Mocht je je bedenken, dan hoor ik het wel. En mijn zusje is nogal verzot op Dinsey films, en al helemaal als haar grote broer meekijkt," het einde van mijn zin is een heel stuk luchtiger.

    Charlotte

    Terwijl hij me kust voel ik hoe Michael een condoom uit mijn handen ritst. Hij scheurt het opent terwijl ik zo snel mogelijk al mijn kleren weer uit doe. Ik ga terug helemaal tegen hem aan staan, sla mijn armen om hem heen en wandel achteruit tot ik tegen een tafel aan bots.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Good night. Ik ga ook.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (-.-" of mensen hebben een late reactie of ik zit in een tweede dimensie)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (abo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "Je hebt een zusje? Hoe oud is ze?"
    Ik sla mijn ene been over het andere en strijk een pluk haar uit mijn gezicht. Het wordt tijd dat ik Charlie ga vergeten. Of toch op mijn manier, want mijn beste vriendin zal ze altijd blijven. Ik kijk Arion aan. Hij is zo lief, en best wel knap. Hij heeft een prachtige stem, en hij kijkt Disneyfilms met zijn zusje. Ongelooflijk gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Zo vroeg?]

    Kyle

    "Vind je jammer, liefje? Er zijn een aantal dingen die we ook zonder kunnen." Speels ritst hij mijn broek open.
    "Ow jea." Zeg ik wenkbrauwwiebelend, en kijk naar hem.
    Echt hij heeft iets met me gedaan, me verranderd...

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 7:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga ook, niet slapen maar ga gewoon ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hier doenwe het tenmiste veilig]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (jup..xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte trek me mee totdat ze tegen een tafel opbotst. Handig til ik haar op en zet haar op de tafel. Ik ga tussen haar benen staan. Passievol druk ik een zoen op haar lippen. Zachtjes gaan mijn lippen weer naar beneden. Naar haar borsten, schouders, armen en benen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [halowa ik ben er ook.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    André had water gehaald. De jongens hadden het bij gelegd. Met Maya ging het ook beter. ik besloot dat ik hier overbodig was en liep weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mr.Hale Clevement.[my new character.]

    "Je kunt meteen doorlopen naar het lokaal." Ik knik naar de administratrice en loop de administratie kamer uit.
    Ik fluit even en kijk dan in de gang om me heen.
    Links.
    Ik loop die richting uit en kom uit bij een lokaal waar de deur open staat.
    "Hallo allemaal. IS dit het glee club lokaal?" Ik kij keven het lokaal rond.
    Er staat een Piano, een gitaar, een electrische gitaar etc.
    "Ja dus." Ik glimlach even naar de paar leerlingen die er zijn.
    "IS dit alles of is er normaal meer?" Vraag ik terwijl ik mijn koffer op de piano leg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zie een volwassen man in het Glee lokaal lopen. Docent zeker. Zuchtend sta ik op en loop naar binnen waar ik meteen weer neer plof. Alleen maar liefdesstellen behalve ik. Toen zag ik isa zitten. "Isa" zei ik zacht en ging naast haar zitten.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan