• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Pompiedom. Wil je nog wat spelen en zingen?"
    Ik schud mijn hoofd en er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht terwijl ik een idee krijg. Ik ga rechtstaan en neem Mary bij de hand om haar achter me aan te trekken. In het midden van het lokaal laat ik ons tot stilstand komen en draai me terug naar haar toe. Ik gebruik een beetje spierkracht om haar tegen me aan te trekken. Ik neem een voor een haar handen en leg ze op mijn schouders om dan mijn handen op haar middel te leggen.
    Rustig begin ik met haar te dansen terwijl ik Let me be your wings zing.
    Vlieg met me Mary.

    Charlotte

    Ik moet weer even lachen wanneer Michael klunzig op de tafel komt gekropen. Ontspannen ben ik nu in elk geval wel.
    Ik trek hem tegen me aan en zet zacht mijn nagels in zijn rug terwijl ik opnieuw zijn hals kus. Ik raak nog een keer verslaafd aan die jongen.
    Traag laat ik mijn handen over zijn rug naar beneden glijden en knijp speels even in zijn kont.

    Irial

    Ik geniet van Kyle's handen die over mijn rug gaan en bijt even op zijn onderlip. Ik laat mijn handen onder zijn kont glijden en til hem op. Hij is een beetje kleiner dan mij en heel stuk lichter, dus veel moeite kost het me niet. Ondertussen hou ik mijn lippen nog steeds op de zijne.
    Ik duw hem iets meer tegen de muur zodat hij zeker niet kan vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    (ik moet gaan, truste en kell ik zie je morgen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Tot morgen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Hij schudt zijn hoofd en ik glimlach.
    "Oke, da-" Ik gil even wanneer hij me meetrekt.
    Hij blijft staan in het midden van het lokaal en legt mijn handen op zijn schouders. De zijne legt hij om mijn middel. Plots krijg ik het nogal benauwd en bijt op mijn lip. Hij begint te zingen en ik word helemaal warm. Zijn stem is zo mooi, en het liedje is gewoon prachtig. Ik blijf hem aankijken en voel dat ik rood word, naarmate het liedje vordert.
    Op een bepaald moment zing ik zachtjes mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    hij tilt me op onder mijn kont, ik klem mijn benen om hem heen. Hij duwt me nog iets tegen de muur aan zodat ik niet val.
    Weer raast er een warme gloed door me heen.
    Ik merk dat ik even lucht moet krijgen en stop met kleine kusjes.
    "Jij betoverd my, prins." Zeg ik zoetjes en kijk hem vol liefde aan.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte knijpt speels in mijn kont. Ik ga van de tafel af en ik wil een condoom uit mijn broekzak halen. Hoe diep ik ook mijn broekzak graai en vind geen condoom.
    "Ik heb er geen meer," zeg ik terwijl ik op mijn tong bijt.
    "Jij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik kijk Mary glimlachend in de ogen wanneer ze begint te blozen en zachtjes mee zingt. Ik zing wat zachter zodat haar stem beter uitkomt. Wanneer het liedje uit is blijf ik gewoon dansen met haar aan.
    "Fly with me and I will be your wings," fluister ik zachtjes in haar oor terwijl ik mijn vingers over de vogeltjes op haar pols laat glijden.
    Er is iets aan dit meisje dat me een drang geeft haar blij te maken, haar te beschermen.

    Irial

    "Jij betovert mij, prins," zegt Kyle met een van de meest liefdevolle blikken die ik al gezien heb.
    "Ben ik een prins?" vraag ik verbaasd. "Ik heb helemaal geen paard en geen kast- Nouja het huis van mijn ouders is groot genoeg dus ik snap je verwarring," lach ik.
    Ik geef hem kleine kusjes op zijn lippen terwijl ik hem in de ogen blijf kijken.

    Charlotte

    "Ik heb geen meer," zegt Michael. Ik kijk op om te zien wat hij bedoelt en zie dat hij zijn hand in zijn broekzak heeft. Condooms. "Jij?"
    "Ja, die zitten in mijn-" Ik sluit mijn ogen en vervloek mezelf inwendig. "In mijn tas... die nog in het Glee lokaal staat."
    Ik zucht diep en doe snel mijn kleren terug aan.
    "Niet weglopen," zeg ik terwijl ik deur uit sprint. Vliegensvlug haal ik mijn tas uit het lokaal. Ik ben net terug onderweg wanneer ik plots Arion met Mary in zijn armen zie staan. Mijn ogen gaan wijdopen van verbazing en ik ben zo afgeleid dat ik pal tegen de deur aanloop. Kapot van schaamte haast ik me naar buiten. Wrijvend over mijn pijnlijke neus kom ik terug bij Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Fly with me and I will be your wings," fluistert hij in mijn oor.
    Ik bijt op mijn lip en haal diep adem. Bijna wil ik gewoon mijn hoofd draaien en mijn lippen op de zijne drukken wanneer ik lawaai hoor. Ik kijk om en zie nog net Charlie weglopen.
    "Charlie," zeg ik zacht en laat hem los.
    "Ehm," zeg ik en ga met mijn hand door mijn haren. Ik doe een stap naar achter en sluit mijn ogen.
    Neen, dit kan niet waar zijn.
    Ik kijk hem even verontschuldigend aan en zet me op de dichtstbijzijnde stoel, en laat mijn hoofd in mijn handen rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Zosnel als ze weg was is ze nu ook weer terug. Ze wrijft pijnlijk over haar neus. Zachtjes druk ik er een kusje op.
    "Gaat het?" vraag ik met een klein lachje op mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (grote samenvatting??)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Lachend rol ik met mijn ogen.
    Hij geeft me kleine kusjes terwijl hij me aankijkt.
    Ik glimlach.
    "Jammer hé, dat ze weg zijn." Zeg ik en geniet van de kusjes.
    "Prins." Zeg ik plagend erachter aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik moet me inhouden van lachen wanneer ik Charlotte tegen de deur zie lopen. Voor Mary is het echter bittere ernst. Ze laat me meteen los en doet een stapje weg van me. Ze kijkt me even aan en gaat dan zitten. Haar hoofd rust in haar handen. Ik ga naast haar zitten zonder haar aan te raken.
    "Ik luister, als je wilt vertellen," fluister ik zacht.
    Stilzwijgend wacht ik op een antwoord.

    Charlotte

    "Gaat het?" vraagt Michael met een lachje.
    "Lach niet, lul," zeg ik terwijl ik hem speels een mepje geef. "Ik- ik ben tegen de deur gelopen in het Glee lokaal," voeg ik er gegeneerd aan toe.
    Ik kijk op naar hem met een pruillipje. Ondertussen laat ik mijn hand in mijn tas op zoek gaan naar condooms. Triomfantelijk ruk ik ze er uit eens ik ze gevonden heb.

    Irial

    "Jammer hé, dat ze weg zijn, prins," zegt Kyle.
    Ik kijk hem vragend aan.
    "Dat wie weg zijn waarheen?" vraag ik verward.
    Ondertussen hou ik niet op met hem kusjes te geven.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Dat wie weg zijn waarheen?" Vraagt hij verward en blijft door gaan met kusjes geven.
    "Wat denk je." Ik wijs even naar onder.
    "Dingetjedatbeschermingbied." Zeg ik en grinnik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik schud mijn hoofd, nog steeds in mijn handen rustend.
    "Dat kan ik niet," zucht ik.
    Ik kan het wel, maar dan doe ik eigenlijk wat ik al enkele weken doe. Oude wonden openrijten en alleen maar merken dat ze nog meer pijn doen, in plaats van het gewoon te laten genezen.
    "Het is ingewikkeld."
    Ik kijk hem verontschuldigend aan.
    "Sorry van net. Het was heel mooi. Het liedje, bedoel ik."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Lach niet, lul," zegt Charlotte en ze geeft me een mepje. "Ik- ik ben tegen de deur gelopen in het Glee lokaal."
    Ze haalt de condooms uit haar tas. Ik plant mijn lippen op de haren en neem een condoom over. Snel schuur hem open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."