• 1856 – De oorlog is net gedaan en de twee neven Harry Styles en Louis Tomlinson keren terug naar hun dorp. Ze worden als helden ontvangen en krijgen alles wat hun hart begeert, maar het interesseert hun allemaal niet. Het enige wat hun interesseert is (..) de prachtige dochter van de strenge [..]

    She said: “hello mister, pleased to meet you”
    I wanna hold her, I wanna kiss her
    She smelled of daisies , She drive me crazy

    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe verhaal (:

    x Beste vriendin hoofdpersoon die helemaal weg is van de twee 'helden' net zoals het hele dorp.
    x Haar super strenge vader. Verbied haar oa van het omgaan met mensen van het andere geslacht
    x Andere dorpelingen die helemaal gek zijn van de helden.
    ! Hou er wel rekening mee met dat het zich afspeelt net na de oorlog.

    Volledige naam:
    Leeftijd+geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Iemand bekend (:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:30 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Oké ik ga vriendin invullen, maar eerst die voor je andere verhaal. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oké ik ga vriendin invullen, maar eerst die voor je andere verhaal. :Y)

    Haha, no problemo :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Bedoel je niet dochter i.p.v. Dokter?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Komt de rest van 1D er ook invoor? En wordt het een Harry of Louis story? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Escritura schreef:
    Bedoel je niet dochter i.p.v. Dokter?

    Ja :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Dumbledore schreef:
    Komt de rest van 1D er ook invoor? En wordt het een Harry of Louis story? (:


    Ze komen er in voor, ja (: En of dat het een Harry of Louis story word weet ik zelf nog niet (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Whatever you want!
    Volledige naam: Claire Mine
    Leeftijd+geboortedatum: Claire is 17 jaar en geboren op 16 November 1994.
    Karakter: Claire is het slimme meisje, die niemand wil teleurstellen. Ze is wat stil, maar kan toch ook een grote mond hebben. Ze is het meisje die een grote fantasie heeft en die iedereen anders inschat. Ze lijkt niet op haar karakter en zulk soort meisjes zie je niet snel meer.
    Uiterlijk:

    Blake Lively!
    Hobby's: Claire houd van zingen en doet dit dan ook bijna de hele dag door. Ze houd ook van Jongensspelletjes zoals honkbal enz.
    Familie: Claire heeft een hele grote familie , die ongelofelijk arrogant waren. Op haar 7e is ze weggelopen en zo is ze in het dorp gekomen. Hier werd ze door Mani en Para opgevangen. Ze kan ze zo noemen , omdat dat hun eigen vrolijke taaltje is. Ze woont op de boerderij aan de rand van het dorp.
    Extra: Ze is sinds het eerste moment erg op haar hoede.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:57 ]


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Vriendin. (:
    Volledige naam: Jolene Zyra Madaleine Savarin.
    Leeftijd en geboortedatum: Jolene is achtien jaar oud en geboren op 19 Augustus 1838.
    Karakter: Jolene is een meisje dat er een beetje rare trekjes op over houdt. Zo kan ze voor geen meter had gevoelens uiten en vindt het heel moeilijk om met verdrietige mensen om te gaan. Ze is ontzettend snel jaloers, maar laat dit merken door tegen diegene te gaan snauwen en doet als ze hem/haar niet mag. Jolene is iemand die graag praaten lacht, iemand die altijd het beste van alles probeert te maken. Ze heeft altijd last van een ochtendhumeur en ontkent dit dan. Ze is degene die mensen altijd zo ver krijgt om iets te doen. Ze vrolijkt graag mensen op, maar vindt het ook net zo interessant om iemand totaal neer te halen. Jolene is iemand met veel vrienden, maar ook met veel vijanden. Het is een kwestie van Jolene mogen of niet.
    Uiterlijk:


    Lea Michele.
    Hobby's: Eh ik moet nog even iets bedenken.
    Familie:
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen?

    De rest komt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Maakt niet uit.
    Volledige naam: Alexa Eli Brown
    Ze wordt altijd gewoon Alex of Alexa genoemd.
    Leeftijd+geboortedatum: Alexa is 17 jaar. Ze is jarig op 10 April 1939
    Karakter: Alexa is een meisje, dat niet graag in gezelschap van anderen is. Ze is verlegen en weet niet hoe ze met sommige mensen om moet gaan. Ze laat haar emotie nooit merken. Als ze verdrietig of boos is, dan kropt ze dat op. Wel houd Alexa veel van schrijven. Ze heeft ook haar eigen dagboek, waar ze alles, maar dan ook echt alles in opschrijft. Zo kan ze zich uiten. Veel vrienden heeft Alexa niet, door haar verlegen gedrag, maar haar beste vriendin Sien zal er altijd voor haar zijn. Alexa heeft geen moeder meer, die is gestorven toen zij 2 was, bij de geboorte van haar zusje Keet. Haar vader is veel weg, en zit in het leger. Ze woont bij haar tante, met haar zusje. Ook al laat niet iedereen dat merken, iedereen mag haar.
    Uiterlijk: Shenae Grimes.
    Alexa heeft lang bruin haar, met chocolade bruine ogen. Haar lippen zijn altijd perfect kersenrood.
    Familie: Toen Alex 2 was, is haar moeder Gabrielle gestorven, op 23 jarige leeftijd. Ze is gestorven bij de geboorte van Keet, die nu 15 is. Haar vader Tijmen, die nu 42 is, werkt in het leger. Alexa ziet hem nooit. Ze woont met haar zusje bij haar tante Florina.
    Extra: Vroeger, had Alexa een oogje op Harry.
    Titel? When war takes over.
    Waarschuwen? Jaaaaa :D

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:19 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Nou het lukt me niet meer om die plaatjes zichtbaar te krijgen :S?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:15 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Gaat deze story trouwens nog door?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:17 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Dus deze story komt er niet meer?


    where would I be, if you didn't believe?

    ik ga zo invullen, ik moet eten

    She said: “hello mister, pleased to meet you”
    I wanna hold her, I wanna kiss her
    She smelled of daisies , She drives me crazy


    There is nothing more badass than being yourself

    Sterf, bumper, sterf.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 16:21 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.