• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Weet iemand nog wat ik kan schrijven? want ik ben een beetje uit ideeën D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik moet eten, tot zo.]


    I only miss you when I'm breathing

    [ tot zoo]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Eh, ik heb geen paar mee.' zegt hij onzeker. Het valt me op dat hij weer een beetje roder geworden is. Hij is best wel schattig als hij rood is, denk ik. 'Geeft niet, ik heb als het goed is twee paar'. Ik zoek eventjes en na een tijdje heb ik ze allebei gevonden. 'Ik denk dat je deze wel past,' zeg ik als één van de paren aan Hudd geef. Ik merk op dat hij geen sjaal, muts of handschoenen om heeft dus ik ga weer even opzoek. Iets laten wikkel ik een zwarte sjaal om zijn nek, zet een muts op zijn hoofd en druk een paar handschoenen in zijn handen. Ik zet zelf ook nog even snel een muts op en glimlach dan naar Hudd, 'Let's go,'

    [@spyclon eet smakelijk (:]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Even schiet er weer een gedachte van haar mijn hoofd te binnen, 'Dankje.' mompel ik als ze me een paar schaatsen, een sjaal, een muts en een paar handschoenen geeft maar ook deels voor haar gedachte die ik opving. Ze had me al de sjaal om mijn nek gewikkeld en de muts op mijn hoofd gezet.'Let's go,' zegt ze en ik glimlach terug. 'Okeey, maar welke richting?' vraag ik na een kleine stilte.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    Ik grinnik en neem trek haar aan haar hand mee naar de kant waar ik naar keek, 'Eh, zoals wat?' vraag ik.


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen
    Wanneer hij mijn hand pakt voel ik mijn wangen licht kleuren. 'Uhh, nou gewoon iets.' grinnik ik dan. 'Iets over jou dan maar ofzo?'

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [dude, hoe snel eet jij wel niet :O?]
    Felicity Sophia Grace
    'Okeey, maar welke richting?' vraagt Hudd. Ik wil zijn hand weer vast pakken maar dat gaat nogal lastig aangezien we allebei handschoenen en schaatsen vast hebben. 'Follow me,' zeg ik terwijl ik naar hem glimlach. We lopen het gebouw uit, naar buiten. Ik laat hem nog even snel het plein zien en neem hem dan mee naar de tuin achter de school. Zodra we bij het meertje zijn aangekomen laat ik me in de sneeuw vallen en doe mijn schaatsen en handschoenen aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Mary-Anne, zou ik je mogen spreken over Sky?" Hoorde ik Aurora vragen.
    Ik keek haar vragend aan. "Je weet toch dat je ook gewoon Mary kan noemen hé?"
    Het kwam er vriendelijk uit maar ergens meende ik het wel omdat ik Mary-Anne redelijk oud vond klinken.
    "Maar, wat is er met hem?" Veranderde ik van onderwerp. "Is hij in gevaar?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Heel snel, dude xD]

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ze neemt me eerst mee het gebouw uit, naar buiten. Ze laat me het plein even snel zien en neemt me dan mee naar het meertje.
    Ik laat me naast haar vallen in de sneeuw en doe ook mijn, of eigenlijk haar, schaatsen en handschoenen aan.
    Even later sta ik op en ga op het ijs, ik zet een paar stapjes en draai me dan in een vloeiende beweging om en kijk haar afwachtend aan tot ze op het ijs komt.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    'Uhh, nou gewoon iets.' grinnikt ze. 'Iets over jou dan maar ofzo?' vraagt ze me, ik grinnik even. 'Vraag maar wat je van me wilt weten.' antwoord ik terwijl we verder lopen.


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    'Hmm, okee hoe oud ben je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    Hudd trekt ook zijn/mijn schaatsen aan en gaat dan het ijs op. In een behoorlijke vloeiende beweging draait hij zich om en kijkt me aan. Ik kom overeind en stap ook het ijs op terwijl ik de sneeuw van me broek veeg. Op een rustig tempo schaats ik naar hem toe. 'Ik hou van schaatsen,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ze schaatst in een rustig tempo naar me toe nadat ze de sneeuw van haar broek heeft geveegd. 'Ik hou van schaatsen,' glimlacht ze. 'Ik ook, een beetje.' zeg ik en glimlach terug, maar nog steeds een beetje verlegen.

    Ivar Chasule ~ Dhampier

    'Hoe oud ik ben? Nou 17,' zeg ik met een kleine glimlach op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    Ik glimlach. 'Ik ook, uhhm...wat doe je graag? Ja ik ben erg inspiratieloos op dit moment.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachael Eloise
    Ik liep weer rustig in het park. Ik verveelde me haast dood en ontsnapt aan de telefoon die bleef afgaan , omdat mijn ouders en broer bleven bellen. Ik zat rustig een boek te lezen wachtend tot er wat gebeurde.

    [iemand ideeën wat ik kan schrijven?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Felicity Sophia Grace-Dhampier
    'Ik ook, een beetje.' glimlacht hij verlegen. 'Kijk en leer,' zeg ik tegen Hudd waarna ik een eindje bij hem vandaan schaats. Ik begin iets meer vaart te maken en maak dan een pirouette. Daarna schaats ik weer terug naar Hudd, 'meer dan dat kan ik niet qua kunstjes op het ijs,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered