• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik giechel wanneer hij me kietelt en draai me terug naar hem toe.
    "Ik kan er niets aan doen dat is zo gewild ben," lacht hij waarop hij een kusje op mijn wang drukt. Ik kijk hem verliefd aan.
    "Maar jij bent de enige waarvan ik wil het wil horen."
    "Charmeur." Ik schud glimlachend mijn hoofd en geef hem een kusje op de mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    "Ehm, ik wil niets zeggen, maar ik woon die kant op. En wat ga je in hemelsnaam doen op weg naar school?"
    Ik haal mijn schouders op met een mysterieuze glimlach.
    "Dat zie je wel wanneer we er zijn."
    Ik geef wat gas bij zodat we sneller aan de achterkant van het schoolgebouw arriveren. Ik tover een sleutel uit mijn achterzak en hou hem voor Mary's neus. Zonder iets te zeggen stap ik uit en ga mijn spullen uit de koffer halen. Ik heb twee paar schaatsen in een sporttas verborgen.

    Irial

    Ik grinnik wanneer Kyle kreunt. Bingo.
    Abrupt haal ik mijn hand uit zijn ondergoed en kijk hem ondeugend aan.
    Ik zet mijn lippen op zijn borstkas en kus me een weg naar beneden net tot aan de rand van zijn boxershort. Ik trek het ding helemaal naar beneden en kus dan weer naar boven toe tot ik bij zijn lippen ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik begrijp er nog minder van wanneer we ook effectief naar school aan. Hij zwaait met een sleutel en stapt uit. Niet-begrijpend stap ik ook uit.
    "Wil je me alsjeblief vertellen wat je van plan bent?" vraag ik rillend.
    Ik sla mijn armen om mezelf heen en zie hem een tas uit de koffer halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk hem even nep-boos aan als hij zijn hand weghaalt, maar al snel is het weer goed. Zijn lippen beginnen bij mijn borstkas en al kussend gaat hij naar beneden tot de rand van mijn boxershort. Hij trekt hem
    naar beneden en kust daarna weer naar boven tot mijn lippen.
    Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de verwenning.
    Met mijn handen probeer ik zijn boxershort naar beneden te duwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Wil je me alsjeblief vertellen wat je van plan bent?" vraagt Mary.
    Ik vergrendel de auto en neem haar bij de hand. Ik loop naar de indoor ijspiste waar we trainen voor het hockey.
    "Zet je muts op," lach ik. "Heb je handschoenen?"
    Ondertussen steek ik de sleutel in het slot en open de deur.
    Coach, je bent bedankt.

    Irial

    Ik merk hoe Kyle mijn boxershort probeert uit te doen en help hem een handje.
    "Beter?" glimlach ik tegen zijn lippen aan. Ondertussen geven de kaarsjes al heel wat minder licht, maar dat deert niet. Ik kruip naar het nachtkastje en haal er een condoom uit. Dan ga ik terug naast Kyle liggen.
    "Jij mag kiezen," fluister ik hees in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zet mijn muts op en terwijl ik mijn handschoenen neem uit mijn tas krijg ik zijn plannetje door. Het is jaren geleden dat ik nog op ijs heb gestaan.
    "Nu vraag ik me echt af wat er in jouw mooie hoofd omgaat," zeg ik hoofdschuddend.
    Ik doe mijn handschoenen aan en volg hem naar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij kruipt naar het nachtkastje en haalt er een condoom uit. Daarna gaat hij terug naast me liggen.
    "Jij mag kiezen." Fluistert hij hees.
    Ik denk na, verwennen of verwend worden...
    "Geef maar." Zeg ik met een glimlachje en pak de condoom uit zijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Nu vraag ik me echt af wat er in je mooie hoofd omgaat," zegt ze hoofdschuddend terwijl ze haar handschoenen aan doet.
    "Mary, Mary, dat is zo cliché," zeg ik met een flauw lachje. Ik trek haar mee naar binnen en trek haar naast me op een bankje neer. Ik open de sporttas en haal er twee paar schaatsen uit. Een paar voor haar, en een paar voor mezelf. Ik wissel mijn schoenen voor de schaatsen en knoop ook die van haar stevig dicht.
    "Kom op," lach ik terwijl ik haar overeind help.

    Irial

    "Geef maar," zegt Kyle terwijl hij met een glimlachje het condoom uit mijn hand trekt. Ik haal lachend mijn schouders op.
    Hier heb ik eigenlijk best wel een keertje zin in.
    Ik ga nog even tegen hem aan liggen en druk mijn lippen op die van hem. Zijn lichaam is heerlijk warm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip wanneer hij mijn schaatsen vastbindt.
    "I-ik weet niet of ik het nog kan," zeg ik zacht terwijl ik in zijn ogen kijk.
    Stevig houd ik me aan hem vast wanneer hij me rechttrekt. Ik wiebel wat op de schaatsen, en ik hoop dat ik niet te vaak ga vallen, en me belachelijk maak. Ik wacht af tot hij me meeneemt naar het ijs. Hoe dan ook, ik laat hem niet los.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij gaat tegen me aan liggen en drukt zijn lippen op de mijne. Ik geniet er van en kus hem even terug.
    Ik kijk hem ondeugend aan en kijk dan naar het condoom.
    "Weetje, we kunnen ook eens iets anders verzinnen." Zeg ik zachtjes en kijk hem aan.
    "Als je het ermee eens bent, mag jij iets verzinnen." fluister ik in zijn oor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "I-ik weet niet of ik het nog kan," zegt Mary.
    Ik trek haar achter me aan en ga als eerst het ijs op. Ik draai me naar haar toe en neem haar handen vast.
    "Ik heb je vast," glimlach ik. "And I'll never let you fall," zing ik lachend een zinnetje uit het liedje waarop we deze middag gedanst hadden.

    Irial

    "Weetje, we kunnen ook eens iets anders verzinnen," zegt Kyle zacht. "Als je het ermee eens bent, mag jij iets verzinnen."
    "Hoe bedoel je?" vraag ik lachend. Mijn lach verdwijnt van mijn gezicht. "H-heb je er geen z-zin?"
    Ik probeer de teleurstelling in mijn stem weg te stoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Hoe bedoel je?" Vraagt hij lachend. "H-heb je er geen z-zin in?" Vraagt hij, ondertussen is zijn lach verdwenen.
    "Jawel, jawel!" Zeg ik en pak hem vast.
    "Maar ik bedoel, experimenteren." Zeg ik zachtjes.
    Goed zo Kyle, je moet echt leren dingen beter de brengen hoor...
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik heb je vast. And I'll never let you fall."
    Glimlachend bijt ik op mijn lip en ik stap toch het ijs op. Ik hou me stevig aan hem vast en voel verschillende zenuwen dokr mijn buik heen razen. Ik kijk naar mijn voeten op het gladde ijs en laat hem in geen geval los.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Jawel, jawel! Maar ik bedoel, experimenteren."
    "Oh," zeg ik zacht. "Oooooh," herhaal ik nog een keer met een brede glimlach.
    Ik kijk hem aan en druk een kusje in zijn hals.
    "Als ik het zo hoor, heeft mijn liefje zelf iets in gedachten?" vraag ik voor ik even in zijn hals bijt.

    Arion

    Ze komt het ijs op en grijpt mijn handen stevig vast. Ik schaats een beetje achteruit zodat ze wel vooruit moet.
    "Kom op, Mary, vlieg met me," fluister ik haar lachend toe.
    Ik trek haar zelf iets dichter naar me toe zodat ze verder op het ijs staat. Dan ga ik weer een stukje achteruit.

    [Ik ga in mijn bedje kruipen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Als ik het zo hoor, heeft mijn liefje zelf iets in gedachten?" Vraagt hij en bijt even in mijn hals.
    "Maybe." Zeg ik mysterieus en laat een hand naar beneden gaan, en kijk hem wenkbrauw wiebelend aan.

    [Noooooseee!!! xD Truste.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.