• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle
    "Hoe gaat het?" Vraagt Lilly.
    "Goed, en jij? Was het ondanks dat er niet veel was leuk in de stad?"
    ik kijk haar aan.

    Kyle
    Hij kreunt even en draait ons om, ik lig nu onder.
    Onze lippen zijn op elkaar gebleven.
    Hij haalt mijn hand weg en drukt hem tegen het bed, daarna duwt hij zijn kruis tegen mijne aan.
    Ik kreun even en lik zijn lippen.
    Meer... Gaat het door mijn gedachten.

    Andrè
    Ze moet blijven, maar ik snap haar.
    ze wil niet dart mij iets overkomt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Nee, ik red me wel," zegt hij zachtjes. Hij geeft me nog een kusje en gaat weer liggen. Ik sta op en ren de trap op. In de badkamer neem ik een kleine handdoek die ik onder het warme water hou en uitwring. Ik ga er snel weer mee naar beneden en geef hem aan Michael.
    "Leg hem op je hoofd, misschien helpt warmte een beetje."
    Ik ga opnieuw naast hem zitten en wrijf zacht over zijn arm. Het is even volhouden tot de dokter er is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte sta op en rent naar boven. Echt aandacht besteed ik er niet aan. Al snel komt ze terug met een warm handdoekje.
    "Leg hem op je hoofd, misschien helpt warmte een beetje."
    Gehoorzaam leg ik het doekje op mijn hoofd. In eerst instantie worden de steken erger maar al snel verminderd het. Charlotte wrijft zacht over mijn arm.
    "Dank je," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    Ik zak dan op de grond.
    dan pak ik mijn ketting onder mijn shirt vandaan.
    Het is een goude microfoon, vroeger van mijn nu vermoorde moeder gehad.
    ik hou het stevig tegen me aan en druk mijn handen weer tegen mijn ogen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    Ik voel Kyle's tong vlucht over mijn lippen gaan en bijt zachtjes op zijn onderlip die ik even naar achter trek. Ik haal mijn tanden weg en kus hem opnieuw. Met één hand probeer ik nu ook mijn broek los te krijgen. Het lukt niet.
    "Help even," zeg ik hees tegen Kyle. Ik kijk hem aan en laat mijn tong over mijn piercing gaan.

    Charlotte

    Ik grinnik even wanneer hij precies doet wat ik zeg.
    "Dank je," zegt hij zacht.
    Ik leun een stukje over hem heen en leg mijn hand op zijn wang. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en fluister liefdevol,
    "Ik kan heus op andere manieren tonen wat ik voor je voel dan alleen met seks."
    Ik wrijf zachtjes over zijn wang tot de bel gaat. Rustig ga ik recht staan en loop naar de deur. Zoals verwacht is het de dokter. Ik laat de man binnen en zeg dat Michael op de bank ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Ik kan heus op andere manieren tonen wat ik voor je voel dan alleen met seks," fluistert ze.
    Ik schiet in de lach. Op dat moment gaat ook de bel. Charlotte loopt richting de deur terwijl ik mezelf omhoog hijs. Er komt een man binnen. Ik stel mezelf voor als Michael en ik ga weer zitten. Snel leg ik uit waar ik last van heb. Eventjes kijk ik naar Charlotte en ik geef haar een klein glimlachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle
    Hij probeerd zijn broek nu open te krijgen, maar ook hem lukt het niet.
    "Help even." Zegt hij hees.
    hij kijkt me aan.
    Ik help hem met zijn knoop die ook niet echt meewerkt.
    Toch lukt het en ik doe zijn rits ook open.
    Ik maak er net als hij gelijk gebruik van en duw zijn broek iets omlaag.
    Ik kijk hem uitdagend aan.

    (Waar is Maya dan?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (in de woonkamer nog ongeveer 1 meter voor de deuropening)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (om 21.00 word ik afgesloten dat is de reden als k zo plots weg ben )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (bye)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Waarom kijk je zo?" vraagt Mary zacht.
    Ik wacht tot de ober weg is om op haar vraag te antwoorden. Omdat ze het blijkbaar toch gezien heeft, heeft ontkennen geen nut.
    "Omdat ik je heel erg knap vind," antwoord ik eerlijk.
    Ik glimlach liefjes.

    Charlotte

    Michael legt uit wat er aan de hand is en glimlacht dan even naar me. De dokter duwt op enkele plaatsen op zijn hoofd en voert nog een paar routinetestjes uit. Ik sta met mijn eigen vingers te spelen en kijk hem zenuwachtig aan. Wanneer hij opkijkt kan ik me niet inhouden.
    "En?" vraag ik hoopvol.

    Irial

    Ook Kyle prutst even met mijn broek maar uiteindelijk weet hij ding naar beneden te schuiven. Ik ga rechtop zitten en trek eerst die van Kyle volledig uit en gooi ze uit het bed. Dan ga ik op mijn rug liggen en doe de mijne verder naar beneden tot ook die op de grond belandt. Ik blijf liggen, kijk Kyle ondeugend aan en maak een 'kom hier' gebaar met mijn vinger terwijl ik even op mijn piercing bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Omdat ik je heel erg knap vind."
    Die lach die hij eraan toevoegt doet het hem. Ik word weer rood, en bijt glimlachend op mijn lip.
    "Wel, dat gevoel is wederzijds. Ik vind jou ook knap," zeg ik zacht en grijns lichtjes. Ik leg mijn hand weer op tafel, en laat mijn vinger wat over het glas gaan. Dan komt de ober met onze nieuwe drankjes. Dat is snel. Hij vraagt of we nog iets willen en ik kijk even naar Arion.
    "Ik ben voldaan," zeg ik met een glimlach tegen de ober.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle
    Irial doet mijn broek uit en daarna zijn eigen, bijde belanden ze op de grond.
    Hij maakt het 'kom hier' gebaar en kijkt me ondeugend aan.
    Ik ga op zijn aanbod in, maar anders dan hij denk ik verwacht.
    Ik geef kusjes op zijn buik en, ga naar boven. Bij zijn tepel blijf ik en zet er zachtjes mijn tanden in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "En?" vraagt Charlotte hoopvol als de dokter klaar is.
    De dokter richt zich tot Charlotte.
    "Clusterhoofdpijn," zegt hij rustig.
    "Dat houdt in dat Michael veel hoofdpijn zal hebben. Dit kan per keer behoorlijk variëren maar zoals ik het nu even snel zie heeft hij een redelijk milde versie. U moet het wel even goed in de gaten blijven houden. Als het over een aantal maanden nog zo is moeten jullie even langskomen voor controle want het kan dan ook iets anders zijn."
    Ik knik begrijpend en bedank de man. Dan ga ik weer op de bank zitten. Met mijn handen houdt ik mijn hoofd vast. Langzamerhand komen de steken terug.
    Ga weg!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Wel, dat gevoel is wederzijds. Ik vind jou ook knap," zegt Mary grijnzend.
    Net wanneer ze zo schattig met haar glas aan het spelen is, komt de ober het door een nieuw, vol glas vervangen. Hij vraagt of we nog iets willen.
    "Ik ben voldaan," glimlacht ze naar de man.
    "We nemen een moelleux au chocolat, twee lepeltjes," glimlach ik. Zodra hij weg is richt ik me weer tot Mary. "Die moet je echt proeven."

    Irial

    Hij begint me onderaan op mijn buik kusjes te geven en werkt zich zo een weg naar boven. Er lijkt elektriciteit door mijn onderbuik te gaan. Bij mijn tepel blijft hij even steken om er zacht in te bijten. Wanneer zijn tanden veilig weg zijn is het mijn beurt een hand op zijn kruis te leggen. Plagerig speel ik met de rand van zijn boxershort.

    Charlotte

    "Dat houdt in dat Michael veel hoofdpijn zal hebben. Dit kan per keer behoorlijk variëren maar zoals ik het nu even snel zie heeft hij een redelijk milde versie. U moet het wel even goed in de gaten blijven houden. Als het over een aantal maanden nog zo is moeten jullie even langskomen voor controle want het kan dan ook iets anders zijn."
    Ik knik zachtjes en kijk even bezorgd naar Michael die weer met zijn hoofd in zijn handen zit.
    "Kan hij niks doen om het wat weg te nemen?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.