• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ow ik dacht dat je weg was. geintje.]
    Lilly
    Ik grinik kort. "Florence?" vraag ik zacht. Afijn zij ook inlove.
    Als ze maar niet klef gingen doen kon ik het wel aan. "stoor ik jullie anders ga ik" ik draai me half om wat weer een steek door mijn enkel bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    "Nee!-" roept hij, "Nee, bedoel ik... Je moet hier blijven." Ik kijk André aan 'nee André! ik kan niet toestaan dat ze jullie ook iets doen!' zeg ik en sta op, opweg naar mijn spullen. ergens diep vanbinnen hoop ik dat hij me tegenhoudt, maar ik wil niet dat hij of Levi door me gewond raken.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    Michael sluit zijn ogen en neemt mijn hand vast. Ik wrijf met mijn duim zachtjes over de rug van zijn hand terwijl ik met mijn andere hand nog steeds door zijn haar ga. Langzaamaan wordt zijn ademhaling rustiger en dieper. Ik lijk erdoor gehypnotiseerd te raken en kijk vertederd toe hoe hij ligt te slapen. Af en toe slaat mijn hart een slagje over. Het is jammer voor Jessica dat ze hem kwijt is, maar ik heb nergens spijt van.

    Irial

    "Godver," kreun ik opgewonden wanneer ik Kyle's hand op mijn kruis voel. Zijn lippen ontwijken de mijne steeds net op tijd. Ik laat mijn hand in zijn haar glijden en trek er even aan. Hij is maar even afgeleid, maar die paar seconden zijn genoeg om mijn lippen op die van hem te drukken. Ik kus hem passioneler dan ik tot nu toe al gedaan heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [lolz Irial]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle
    "Nee, je stoort niet hoor" Zeg ik glimlachend.
    "kom zitten" zeg ik en klop naast me op de bank.

    Andrè
    Ik wil Maya tegenhouden, maar ik weet dat het niet gaat lukken.
    Ik zucht en laat mijn hoofd achterop de bank vallen en sluit mijn ogen.

    Kyle
    Hij laat zijn hand door mijn haar gaan en trekt er even aan.
    Het lijd me af en in die paar secconde drukt hij zijn lippen op mijne.
    Ik sluit mijn ogen en sla mijn vrije arm om hem heen en zet mijn nagels in zn rug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik voel me steeds verder weg zakken. Dan voel ik weer een steek door mijn hoofd schieten. Mijn handen schieten naar mijn hoofd om het te beschermen. Zachtjes kreun ik. Met tegenzin ga ik rechtop zitten en klem ik mijn hoofd tussen mijn knieën. De scheuten komen steeds sneller achter elkaar. Met mijn knieën zet ik veel kracht op mijn hoofd.
    Laat het weggaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik haal mijn schouder sop. Snel ga ik zitten en wrijf afwezig over mijn enkel. Dus dat was dus haar liefde. "Hoe gaat het?" ik kijk haar lachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik voel Kyle's nagels in mijn rug zinken en kreun even. Ik draai ons, zonder zijn lippen los te laten, om zodat hij onder me komt te liggen. Ik haal zijn hand van mijn broek weg en druk het tegen het bed. Ondertussen duw ik mijn kruis tegen het zijne aan.

    Charlotte

    Ik val af de bank wanneer Michael recht gaat zitten. Ik zie hoeveel pijn hij heeft en ga zonder morren recht staan.
    "Ik bel een dokter," deel ik mee. Het is geen vraag.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en bel mijn dokter op. Hij maakt er geen probleem van te komen en belooft er binnen een kwartiertje te zijn.
    Ik ga naast Michael zitten en wrijf over zijn rug.
    "Kan ik iets doen?" vraag ik een beetje hulpeloos.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    ik stop met lopen en kijk snel naar achter zonder mijn hoofd te draaien, ik zie dat hij op de bank ligt met zijn hoofd achterover.
    ik weet niet wat te doen, ik wil blijven dolgraag zelfs maar ik wil niet dat ze André of Levi iets doen.
    'Maya je kan niet weg, het is donker je hebt niet gegeten, en het is donker'
    Ik buig mijn hoofd naar beneden en begin weer te snikken.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:06 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [lieverds ik moet gaan miss tot morgen ik weet niet wat ik ga doen][ik reageer nog even]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    André probeert Maya tegen te houden maar zonder succes, 'Maya je kan niet weg, het is donker je hebt niet gegeten, en het is donker' probeer ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (bye delightee)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:06 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ik wacht nog even tot kelly gereageerd heeft en dan reageer ik nog snle]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Ik bel een dokter," deelt Charlotte mee.
    "Char, het is niets," stribbel ik tegen maar ik weet dat ze toch wel gaat bellen. Ik hef mijn hoofd naar haar op.
    "Het hoeft echt niet," probeer ik nog maar ze belt al.
    Na een kort gesprek hangt ze op en komt ze naast me zitten. Mijn haar warme hand wrijft ze over mijn rug.
    "Kan ik iets doen?" vraagt ze.
    Ik druk een kusje op haar wang.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Ik red me wel."
    Ik geef haar nog een kusje voordat ik weer ga liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ich gehe auf wiederhören]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan