• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Ik merk dat Irial al wat opgewonden word.
    Zijn hand gaat op en neer over mijn rug en hij duwt zijn heupen omhoog.
    "Ik hou van je." Fluisterd hij hees in mijn oor.
    Ik merk dat ik nu ook opgewonden raak en ik voel dat mijn broek strak begind te zitten.
    Ik grinnik even en zeg dan
    "Ik hou ook van jou."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [En nou meot ik gaan, ik ga nog door via mijn mobiel, als ie het doet. ;) Moet naar Alkmaar, me oma's verjaardag. Daagh.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [doei. egheh ik kom wel bnnen]
    Lilly
    Ik loop met de jongen mee naar boven waar Isa zit. "eey Isa" zeg ik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Heb je ergens aspirientjes liggen? Dan haal ik er even voor je."
    Ik knijp even mijn ogen dicht.
    "Euh, in het meest rechtse keukenkastje. In een rode box," zeg ik vermoeid.
    Ik doe langzaam mijn ogen weer over. De kamer draai een beetje. Met ogen dicht gaat het beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm abo. leeft eriemand]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (zit op me mobiel ;) en ik w8 tot Elise iets getypt heeft voor ik verder ga dan kan ik gelijk doortypen ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [En je kunt niet met Isa alvastxDxD AH haat aan mijn knie bah bah bah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik voel Kyle's lichaam op het mijne reageren.
    "Ik hou ook van jou," zegt hij dan.
    Het doet me goed dat te horen en ik haal een hand door zijn haar terwijl ik hem kus. Zijn lippen blijven heerlijk aan de mijne kleven. Een beetje stuntelig zorg ik ervoor dat we verder op het bed komen te liggen.

    Charlotte

    "Euh, in het meest rechtse keukenkastje. In een rode box," zegt hij zacht. Hij opent zijn ogen en sluit ze weer.
    "Ik ben zo terug, ga even liggen." Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd en wandel naar de keuken. Ik vul eerst een glas met water en ga dan in het aangeduide kastje op zoek naar aspirine. Al snel heb ik ze gevonden. Met het doosje en het glas wandel ik weer naar de woonkamer. Ik ga naast hem zitten, geef hem alvast het glas en haal een pilletje uit het doosje dat ik vervolgens aan hem geef. Blijf rustig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Ik ben zo terug, ga even liggen," zegt Charlotte lief en ze geeft mij een kus.
    Ik volg haar opdracht en ga op de bank liggen. Mijn handen leg ik over mijn gesloten ogen zodat het nog donkerder is. Dan Charlotte terug en ze geeft me een glas water. Ik ga langzaam rechtop zitten terwijl ze me ook een paracetamol geeft. Ik leg het pilletje op mijn tong en spoel het weg met water. Er vormt zich een vreemd gevoel in mijn keel.
    "Dank je," zeg ik schoor. Ik buig me langzaam naar haar toe om een kus te geven maar de steek komt weer terug. Ik kreun weer. Deze keer houdt de steek langer aan. Voorzichtig ga ik weer liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Ey, Isa." Hoor ik achter me, ik draai me om en zie Lilly staan.
    "Hi, wat brengt jou hier?"
    Vraag ik en haar een keer mijn hand door mijn haar.


    Kyle.

    Hij haalt een hand door mijn haar en zijn lippen blijfen op de mijne.
    Ondertussen probeerd Irial ons verder op het bed te krijgen.
    Moeilijk help ik mee, want ik wil niet dat onze lippen elkaar verlaten.
    Ik probeer het knoopje van mijn broek te openen, maar het wil niet echt lukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ze haalt haar hand door haar haar. "Ow tsja het was thuis saai en de shop middag ging niet geheel door dusja." ik grinikte even denkend aan Donna. "Is dat jou broer?" ik keek haar aan. Ze had nooit verteld dat ze een broer had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Dank je," zegt Michael hees. Hij buigt naar me toe om met een kreetje van pijn terug neer te gaan liggen. Ik neem het deken dat op het einde van de bank ligt, vouw het open en leg het over hem heen. Ik ga naast hem liggen en wrijf rustig door zijn haren.
    "Misschien moet je wat slapen," zeg ik zo stil mogelijk.

    Irial

    Wanneer we goed liggen merk ik dat Kyle moeite heeft met zijn broeksknop. Ik besluit even een handje te helpen. Na een tijdje is het verdomde ding eindelijk open. Ik laat mijn handen naar zijn heupen glijden en duw zijn broek een stukje naar beneden. Hierdoor merk ik nog beter hoe opgewonden hij is en het laat me zeker niet onberoerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte legt een deken over mij heen en komt naast me liggen.
    "Misschien moet je wat slapen," zegt ze zachtjes.
    Ik kreun instemmend en sluit mijn ogen. Ondertussen pak ik haar hand vast en knijp er eventjes in. Om rustig te worden concenteer ik me op mijn ademhaling. Langzaam zak ik weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kan iemand iets met lilly


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Is dat je broer?" vraagt Lilly.
    Ik schudt lachend mijn hoofd.
    "Neen, dit is de jongen van de tekening." zeg ik met verliefde ogen.


    Kyle

    Irial helpt me met mijn knoop, waarom moest ik die verdoemde broek toch aandoen?
    Uiteindelijk is mijn broek open, Irial maakt er gelijk gebruik van en schuift mijn broek naar beneden.
    Ik merk bij Irial nu ook iets.
    Ik grijns en ga met mijn hand naar zijn kruis toe, om hem te plagen.
    Ondertussen kus ik hem steeds net niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.